Eski sevgilimle ayrılma sebebimiz onun bana karşı ilgisiz olmasıydı, sizce ne zaman bana yazar?

Eski sevgilim le ayrılma sebebimiz onun bana karşı ilgisiz olmasıydı ve beni duymazdan gelmesiydi ve bende ona kızıp üzülüp iki gönderme şarkı ve yazı paylaştım ona rağmen geri özür diledim fakat benimle bir olmak istemediğini söyledi ve şimdi de geri ekledim numarasını oda beni eklemiş sişlememiş zaten fakat iki gündür bi video attı özledim özlem falan la ilgili bugünde giderli şeyler yazmış atmış hikayesine bende oralı olmadım hiç ki oda benim hikayem falan olsun bakıyor fakat yazmıyor bana hiç sizce ne zaman yazar ya da sevmiyor mu beni çünkü seven adam napar neyder bi bahane büküp hazır bende geri eklemişken yazardı fakat iki gündür bekliyorum ses yok napiyim sizce nolur yardım edin?
Güncellemeler
+1 yıl
*Numaramı zaten o hiç silemeş. Ben eski sevgiliden arkadaş bile olmaz diye silmiştim ama geri ekledim ve yazmıyor bana
Eski sevgilimle ayrılma sebebimiz onun bana karşı ilgisiz olmasıydı, sizce ne zaman bana yazar?
Cevapla