Biri ile tanıştım ama telefon numaramı almasına rağmen yazmadı. Neden olabilir?

arkadaşlar bugün kaykay sürdükten sonra eve yol alırken tek başına karanlıkta oturan birini gördüm kötü görünüyordu rahatsızlık vermeden gittim eve kadar ama aklımda kaldı ve yolu geri dönüp sordum baya kötüydü oturduk konuştuk dertleştik genel hayat hakkında bi kaç sokak ötede oturuyor ikimiz de 20 yaşındayız ve sonra benden tekrar görüşmek için telefonumu istedi numaramı girdim ama benim telefonum kapalıydı bu yüzden ben alamadım sadece adını biliyorum yazıcam demişti eve geçtiğimde inanılmaz bir enerji hissettim sanırım çok hoşlandım ve bana yazmasını bekledim ama neredeyse bir gün geçti ama yazmadı o anki heyecandan numaramı mı yanlış girdim de mi ulaşamadı diye düşündüm 🥺 acaba rahatsız etmiş olabilir miyim? Eve geçince kötü hissedip aramak mı istemedi? Neden yazmadı? Geri dönüş sağlar mı ki bu kadar zamandan sonra?
Biri ile tanıştım ama telefon numaramı almasına rağmen yazmadı. Neden olabilir?
Cevapla