Benimle ilgilenen bir erkeğe kağıt üzerine yazılı numaramı verdim ama aramadı ve mesaj atmadı neden?

Bu olay ortalama 5 aylık. Temmuzda benim dikkatimi çekip farkettirmek için çok çabaladı. Ben farkettikten sonrada bi kaç kez gittim onu bulamadım orada ve bir daha hiç karşılamadık taakii 3 ay sonra mağazada tekrar karşılaştık bakıştık. Yine gittim bi kaç kez daha bakıştık farkındaydık herşeyi net bi şekilde. Bariz net uzun bakışmalardan bahsediyorum. Bu hamleden sonra ben kağıdın üzerine bi notla telefon numaramı yazdım verdim ona. O mağazada çalışıyor. Hani yanlış anlaşılmasın işi riske girmesin diye “Gülümsedin mi? :D O zaman doğru yoldayız. Seni tanımak güzel olacak gibi hissediyorum. İşte numaram” yazıp verdim. Ama dönüş yapmadı sizce neden? Kafayı yicemmmm.
Benimle ilgilenen bir erkeğe kağıt üzerine yazılı numaramı verdim ama aramadı ve mesaj atmadı neden?
Cevapla