3.5 yıllık sevgilimle ayrıldıktan sonra 1.5 yıl sonra tekrar geldi bir olay yüzünden tartıştık ve bana yazmadı sizce ne yapmalıyı?

Uzun süren bi ilişkim oldu. Şiddetli geçimsizlik nedeniyle ayrıldık. Herşeyden kavga eder olmuştuk. Tahammülümüz kalmamıştı. Deprem sonrasında 1.5 yıl sonra yazdı tekrar konuşmaya başladık yüz yüze görüştük bana değiştiğini beni çok özlediğini kimsede beni bulamadığını vs vs birçok şey söyledi. Sonrasında benden bi şans istedi hal ve hareketlerime bak ona göre karar ver dedi tamam dedim. Bir gün sabah bana günaydın yazmak yerine instagramda bi gönderiyi beğenmiş bunun üzerine sinirlendim ve önceliğin ben değilim tarZında konuşma yaptım. Bunun üzerine tartışma çıktı konuşmadık. 1-2 gün sonra özür diledi benle böyle olmak istemediğini söyledi ertesi gün yine aynı davranışı yaptı bu sefer bende beni kaale almıyorsun aynı şeyleri yapıyosun diyip kavga ettik. Bu olaylar sonunda 1 hafta konuşmadık bende ona bana yazmayı düşünmüyor musun dedim kavga etmekten sıkıldığım için bi süre daha düşünmüyorum dedi. Bende peki sen düşünmemeye devam et dedim o mesajımı açmadı bile. 15 gün sonra filan komik bi fotoğraf attım whatsapptan ertesi gün yine benim mesajımı açmayıp herhangi bir cevap vermeyip ortak arkadaşımızın instagramdaki fotoğrafını beğenmişti yani beni yine umursamamıştı. Bunun üzerine whatsapptan attığım o mesajı herkesten sildim ne sildin diye bile sormadı. Yani biz 1 aydır konuşmuyoruz. Sizce ne yapmalıyım. Atacak adımım da kalmadı. Çok saçma bi durum oldu.

3.5 yıllık sevgilimle ayrıldıktan sonra 1.5 yıl sonra tekrar geldi bir olay yüzünden tartıştık ve bana yazmadı sizce ne yapmalıyı?
Cevapla