Uzun bir ilişkimiz vardı ayrıldık 4 sene sonra aradı cevap vermedim?

Bu süre zarfında kimseyi sevmedim, Son bir şans vermelimiyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Bilip bilmeden ondan fazla kiz mesaj attı şu an. Başka zaman yazmazsıniz ne olduda şimdi cinnet gecirdiniz. Durumu izah etmeme rağmen hala cirkin cirkin yakistirmalar yapiyorsunuz.
Herkezi kendiniz gibi sanıp hemcinsleriniz hakkinda bu kadar seviyesiz konuşmalar beni hayrete dusurdu. Gerçekten bir daha erkeklere laf söylemeyin yeminle mesajlarinizi ifşa ederim sitede.
Uzun bir ilişkimiz vardı ayrıldık 4 sene sonra aradı cevap vermedim?
Cevapla