Eşim bu aralar benimle ilgilenmiyor, çok sinirliyim. Ne yapmam gerek?

25 yaşındayım. Evliyim. Eşim Tekirdağlı. Ben Bursalıyım. Tekirdağda yaşıyoruz. Evleneli 4 ay oldu. Onun öncesinde biz sevgiliyken ben hamile kaldım. Düşük yaptım. Kocamın babasıyla birlikte şirketi var. Bende normalde memurum ama çalışmıyorum Bursa'da kamu kurumunda çalışıyordum evlenince işi bıraktım. Eşim dinlen filan ilerde çalışırsın dedi. Eşimin işleri çok yoğun. Ne zaman arasam telefonları açmıyor. Günde 10 kere arasam sadece 1 ine dönüyor. Babasıyla annesi dün akşam yemeğine geldiler. Beni onların yanında öpüyor. Rol kesiyor resmen onların yanında. Ne kadar mutlu evliliğimiz varmis Gibi göstermeye çalışıyor. Dün eve hiç abartmıyorum gece 4 tte geldi. İçkili içkili. Sonra yatak odasına gelip üstünü çıkarıp uyudu bana dokunmadı bile. Kendimi enayi gibi hissediyorum. Annesi babası diyorki bebek yapın. İçimden bir ses yakın zamanda boşanıp Bursa'ya geri dönücekmisim gibi geliyor ama bir çocuğum olmasını çok istiyorum. Velayetini alıp ben yetiştirmek istiyorum. Annem diyorki yakın olsak anneannesi olarak ben senin çocuğunu büyütürüm. Annem büyütür bende çalışırım ama eşim ve ailesi çok fena çocuğun velayetini bana kaptırmamak için ellerinden geleni yaparlar. Eşimin annesi tutturmuş bebek yap bebek diyor. Kafam çok karışık ne yapicam bu aralar eşime çok sinirliyim?
Eşim bu aralar benimle ilgilenmiyor, çok sinirliyim. Ne yapmam gerek?
Cevapla