Eşim sürekli başıma kalkıyor, çok yıprandım artık. Ne yapmam gerekiyor :( ?

Ben 18 yaşında bir cahillik yaptım, o dönem sevgili olduğum çocukla yakınlaştım. Bu çocuk beni kullandı, sonrasında soğudum deyip gitti. Aradan yıllar geçti, birini sevdim. Geçmişimi anlattım, sorun değil dedi. Ben yobaz biri değilim dedi. Evlendikten sonra her tartışmamızda daha önce başkasının altına yatan birisin, seninle niye evlendim ki, kaç defa yediğin, kaç kişiden yediğin belli değil demeye başladı. Boşan diyenler olacaktır ama boşanamam. Nedeni bende kalsın, özel biraz. Bu arada eğer kimseyle bişey yaşamadıysanız lütfen evlenene kadar yaşamayın. Hayatınızı mahvetmeyin arkadaşlar...
Eşim sürekli başıma kalkıyor, çok yıprandım artık. Ne yapmam gerekiyor :( ?
Cevapla