henüz yan yana gelmedik ama kısa olduğum için yan yana gelmeye çekiniyorum zaten. sizce boy önemli bi unsur mu ilişkide? nerdeyse benim 2 katım hem boy hem kilo olarak..
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Saçma bir fark, o ne öyle. Alo çocuk şube mi 🤮
kırıcısın.
Hepiniz yeteri kadar kırıcı davrandınız bana karşı, hak ediyorsunuz o yüzden.
ya ben işteyim çalışıyorum benim ne suçum var :D
Ayy çok üzgünüm ama gülmekten yarıldım 😂😂 aklıma ilk gelen şeyin bu olması peki 😅😂😁 https://youtu.be/p6ALfE4p-O4
@onlyteenage fksfksgklkdşsgklm onu taklit ettim zaten
Tam tersi olsaydı sen ona bakarmiydin ki eminim işin olmazdı
ben şu an da ona bakmam o istiyor? :D
Oda istemiyor da götürecek seni işte yokluga düşmüş galiba napsin zavallı
güzel bakış açısı :D
Bence doğrusu bu
Burdan 1.90 lik arkadaşlara teşekkürlerimi iletiyorum 1.50lerle 1
60larla çıkıp 1.70 lik çıtırlari biz 1.80lere bıraktıkları için, saygılar
kırıcısın.
Yok valla sen alınma ama. Ok kız var 150 bizi beğenmiyor 1.70 Lee peşimizde koşuyor iyi oluyor 190 larin onlarla çıkması yoksa kısa boylulari kötülemek için demedim boy kişinin değerini belirlemez, saygılar
zaten boyumuzu da kendimiz seçmiyoruz iyi günler..
Evet öyle tabi, boya göre insanları degerlendiremeyiz
Sen ne düşünüyorsun 1.80 erkek konusunda
valla benim iki sevgilim oldu biri 1.84 diğeri 1.75 ti. boy takıntım yok hatta herhangi bir kriterim yok :))
Neden kriterin yok 🙂
saçma geliyor kriter belirlemek. bana iyi hissettirmesi önemli benim için.
O da kriter mesela, sanırım fiziksel kriterim yok demek istedin
evet, fiziksel yok..
Okkeyy
İnsta yazsana
hayır :)
Tamm🙂
Knk boy farkı çok ya yanında kızı gibi durursun sgxdjxjs
Beynine zortliyim
keşke anlasa bunu bi..
La ben niye senin yoruma yazmışım
@Lalosalamancaa zortliyim şxdfgs
@Lalosalamancaa bende senin kanka 😄
Sorana dicektim sana yazmışım
Allah aşkına söyle nerden buluyorsunux uzun boyluları yaa bir bize denk gelmiyor kız hepsini kapmışsınız. Ayrıca biraz fazla mesafe var ama tatlı yani sevdikten sonra bir önemi yok
valla ben değil o beni buldu daha önce de en uzun sevgilim 184 tü korkutucu geliyor şu an 193..
😄😅 kaçırma çocuğu he
aynı şehirde yaşamıyoruz kaçabilir :D
O gelir ki yanına
evet, o da öyle diyor ama nedense uzaktan ilişkinin yürüyebileceğini düşünmüyorum.
Denemeden bilemezsin en başından olumsuz düşünüyorsan zaten olmaz ki
ben zaten hep olumsuz düşünen biriyim bıktım bu huyumdan.
Artık öyle düşünmemeye çalış
deniyorum
önemli olan boy değil işlev. işlevsel misin? :)
her zaman :P
o işlevsel mi?
nerden bileyim bunu :D
denemedin mi? :)
daha hiç görüşmedik..
uzaktan yani. görüşme ne zaman?
temmuzda büyük ihtimalle
hadi bakalım. umarım her şey iyi gider. ne giyeceksin ilk görüşmede?
düşünmedim bilmem
genellikle neler giyersin?
pantolon crop takılıyorum
dar bol?
genelde bol
hangi şehir?
İstanbul
sendeki işlevselliği 100 üzerinden puanla :)
85 falan :d
fiziğinde en güvendiğin yerin?
kalçam
ö z e l den yazsana. uyar mı?
hayıır
yaşınız kaç?
22
flörtün?
26
27 pardon :d
hımmm
Kalın ve dolgu topuklu bi ayakkabı işini görür😂
hiç kullanmıyorum :D
Kullan ki etrafdakiler dönüp dönüp bakmasın 😂
çok yorucu ya :D
Aşırı derecede de fazlaysa kötü durur
35 cm :(
Yanlışlıkla evlenme. Sakin pestilin cikar
SLKKDNKSŞLKŞLMGLSMLVÖSŞDG
Öyle ama kedi gibi miyavlar sın
bana uyarrr
Minik ve çılgın
öyleyimdiiir
Minyon musun
158 - 52 minyon oluyor bence :))
Aynen ve iri goguslu göguslerinden tutup sıkıp basıp göbeğine kadar girer bagirtir
düşüncesi heyecanlandırıcı ama o taraklarda beni yok gibi
Tahrik et baştan çıkar da gör bak napio seni
fdlkdjfhgjdsnng ben öyle şeyler yapmam
O zaman evlenince yapican ya da eşin olacak kişi yapacak... İlk ilişkin özel olur senin
ilişkiye girdim daha önce..
İsteyerek mi yanlışlıkla mi oldu korkun varmiydi
ön sevişme yaşarken içime girdi birden ama istekli biriyim zaten sorun etmedim. ilişkiye girmeden önce de bakire değildim zaten.
Kendin mı bozdun ki önceden bişey mi soktun elinle mi
elimle
Aci eşiğin yüksek demekki... her kiz kendini bozamaz acı verir kan gelir
ben çok küçüktüm o yüzden hatırlamıyorum ne hissettirdiğini
Kaç yaşında oldun... İlk içine girdiğinde erkek kactin
21 yaşında ilk kez cinsel ilişkiye girdim.
İlkinde kan geldi mi... Elinle bozsan bile gelir eğer büyük bişey sokmamissan
Cesursun sen
elimle yaptığımda gelmişti cinsel ilişkide soruyorsan gelmedi
Sağlam bozmuş sun sen Zari tam
Temizlemissin
evet
İlk yapan bekaretini bozamadı sen bozdun yani
evet öyle
Zorlandın mi ilkinde ya da zorlandigin oluyor mu
zorlanmadım
Tek erkeğin omuydu sonra ilişkilerin ya da kısa sureli ilişkilerin oldu mu
seks yaptığım sadece oydu ama daha önce biriyle daha sevişmiştim
Yani ilkti bekaretini verdigin
bakire değildim dedim ya..
Evt ilk o girdi yani korkun varmiydi sert mi girdi kasılma oldu mu
hayır korkmuyordum kasılmadım da
Kışkirttin mi sert yaptı mı sert mi severdin
hıhımm
Göbeğine kadar sertçe bacaklarını ayırıp girse titrer göğüs uclarin kuzu gibi melersin
Deveylen kaplumbağa gibi olursun
ben de böyle düşünüyorum ama o dert etmiyor..
İlişkide rahat olur, evire çevire
hayatımız yatakta geçmeyecek sonuçta :D
Hmm yatakta çok fena güzel olur :)
Cinsellikte güzel olur
nedense en çok onunla cinselliği merak ediyorum ben de :D
Minyon olduğub için birçok pozisyonu rahatlıkla yaparsınız
biliyorum..
Yaşadınız mı birseyler
daha görüşmedik hiç
Nasıl tanıstınız
Sosyal medya
İyimiş dikkat et ezilme altında bakalım😂😅
korkunç..
bir şey olmaz korkma😅😂
bilemezsiiin :D
Üstte ol sen en iyisi
bence de..
Aynen
Dev ile cücenin aşkı gerçek olacak desene
Bişey olmaz daha tatlı olur
boy kompleksim var sanırım yan yana gelmeyi erteliyorum her teklif edişinde.
Yanlış anlayabilir dikkatli ol ama
:((
Bence olmas