- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
u +1 yılBence bu tür şeyler sorun edilmemeli diye düşünüyorum. Yani boyun falan bence sevdikten sonra bir önemi falan yok diye düşünüyorum ben. Erkek uzun sonuçta kızdan. Hadi kız uzun olsaydı o zaman kötü bir görüntü falan olurdu belki ama sonuçta erkek uzun. O yüzden bence bir sorun falan olacağını düşünmüyorum ben.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılBoy farkı bazen endişe yaratabilir, ancak asıl önemli olan kişilik ve uyumdur. Boy bir ilişki için belirleyici değildir. Eğer hoşlandığın çocuk seni olduğun gibi kabul ediyorsa, boy farkı sorun olmaz. 😊👫
Benim de boyum 1.50 ben de uzun erkek seviyorum kaderimiz bu secmeyelim mi yani?
Takıntı yapanlar var onlara denk gelme
00 Yorumla
+1 yılKarşı taraf bunu sorun etmeyecekse sende etme yani denemeden bilemeyeceğin şeyler bunlar başkalarının fikrinin şu durumda hiçbir önemi olmaz ki sen ve karşında ki kişiyi ilgilendiren bir durum dışarıdan bakan nokta ile virgül görsün sen nokta olmaktan rahatsız olmuyorsan kime ne
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 517 cevap paylaştı.
+1 yılBazıları bu konuda takıntı yapabilir benimde sevgilimin boyu 1.55 falan benimde boyum 1.85 şahsen ben sorun yapmıyorum ama kendisi bazen çok kısayim yüksek ayakkabı falan giyiniyor ara boşluğu kapatmak için yani anliyacagin benim gibiyse sorun yapmaz umarım öyledir
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
79Cevap
u +1 yılBu sorun değildir boy, kilo, yaş birer rakamdan ibaret.
https://www.instagram.com/reel/Ct09YyCMQj8/?igshid=NzZhOTFlYzFmZQ==ama bu çok iyi sjdj
110 Yorumla- +1 yıl
Hangisi için söyledin bunu :D
- +1 yıl
O neydi ki :D
- +1 yıl
@Ömerr61 tamam
- +1 yıl
@Ömerr61 ben de shaquille oneal ile sevgilisi icin yapilan capste gormustum o tren muhabbetini bence bence gorusu yazan kizin sheqiil olmasi aklina dusurdu bunu
- +1 yıl
Beyler ayıp oluyor yani sonuçta hangi videodan bahsettiğinizi bile bilmiyorum. Muhabbeti kesebilir misiniz rica etsem. İyi forumlar
Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı. Sadece çevrenin vereceği saçma sapan söylemlere kulak asma yeter
30 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı. Sizi çözdum siz kizlar boy ve paraya bakiyorsunuz
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılTabikide sorun olur aşırı komik durur 31 cm aşırı aşırı büyük. Deden gibi durur. Sen bu yazanlara bakma onlar gerçek dünya da yaşamıyor ancak hayal dünyası. Yok yaşın boyun onun bunun önemi yok önemli olan anlaşmak aşk valla bu Türk milleti bu yüzden kaybediyor acayip duygusallar erkeğine kadar. Her şey onlarla bitmiyor realist olun biraz. Ah valla şu uzun boylu erkeklere çok acıyorum Türkiye de Kızlar genelde kısa diye hep kısalarla olmak zorunda kalıyorlar ama bu kadarı da fazla. Herkes boyu boyuna huyu huyuna insan ister. Ama onlar maalesef bulamıyor böylelikle Kızlar kazanırken erkekler kaybediyor 😞😞😞
10 YorumlaBen 1.50 eşim 1.78 boyunda hiçte sorun değil o beni ben onu sevdikten sonra ne sorunu olacak. Artı çok zayıf olduğum için çevremizde (onun ailesi ) çok eleştiriyor düğün arifesinde falan hep hem boyu kısa hem zayıf nasıl gelinlik bulacak az kilolu birisini bulamadın mı vb. Saçma sapan şeyler duyduk. (Şimdide kilo almam için kusana kadar yediriyorlar) ama eşim benim gönlüm onu sevdi onu aldı dedi susturdu yani demem o ki sadece sevgiii anlayış olsun yeterli.
01 YorumlaBence sorun olmaz. Dalga geçiliyorsa bi cigara yak gitsin. Kısa boylu erkek sevmem tipim değil! Uzun boylu erkek severim. Boyuna yetişemiyorsan topuklu ayakkabı giyebilirsin mesela. Hem kısa boy sadece genle alâkalı değil. Beslenme şartları. sağlık durumu, spor aktiviteleride boyun uzamasını etkiliyor.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 389 cevap paylaştı.
+1 yılNiye sorun olsun boy farkıymış falan bunları geçin Allah aşkına 21. yy'dayız konuştuğumuz konulara bak kadın da erkekten uzun olabilir bu hiç sorun değil yani eğer birbirinizi seviyorsanız hiç sorun değil
40 Yorumla Uyumsuzluk problemi yaşarsınız kısa boylu erkeklerle düşün bebek.
459 Yorumla
Soran+1 yılKısa boylu erkek derken
Soran+1 yılKaç cm
Soran+1 yılKısa erkek beğenmiyorum
Soran+1 yıl175 - 180 arası iyi
Soran+1 yılBişey sorucam knk
Soran+1 yılNormal de bana 170 idealse. 165 160 boyundaki erkekler kimle beraber olucak jsjdjdjdjdjd
Soran+1 yılPeki sana uzun kaç
Soran+1 yılOhaa
Soran+1 yılÇok uzun
Soran+1 yılBen yarısı kadarım
Soran+1 yılSenin boy kaç
Soran+1 yılPeki sana ideal kaç
Soran+1 yılKnk neden bu kadar kesin konuşuyorsun belki gidip 175 boyunda birine aşık olacaksın
Soran+1 yılKocana yanlış yapma
Soran+1 yılEvli olduğunu yazarken gizliye aldın kendini saf sanma beni
Soran+1 yılKocan iyi tatmin etmiyor sanırım
Soran+1 yılBi ürolojye götür onu
Soran+1 yılAbim var 190 istersen bir elinden geç iyi gelir sana
Soran+1 yılKısayım ama senden hiçbir eksiğim yok deve
Soran+1 yılKısa kızlar daha iyidir bunu sor herkese
Soran+1 yılUzun Sevgilimle kalkarım
Soran+1 yılSeni de uplasın
- +1 yıl
@Hadiiyani kurtarmaz hocam ya
Soran+1 yılSenin boyu kaç ki
- +1 yıl
Bu ne biçim muhabbet la
- +1 yıl
@Hadiiyani olmaz amcam
- +1 yıl
@Hadiiyani 1.80 olsan bile torunun olacak yaştayız
+1 yılSorun. Çok büyük sorun sakın evlenme, ben 1.80 hanımım 1.55 hayalimdeki kadın ise 1.70 idi karım çok küçük duruyor yanıma yakışmıyor bende onun yanına yakismiyorum. İlişkide sıkıntı oluyor. Uzun boylu kızları görünce üzülüyorum
00 YorumlaSizin el ele tutustugunuzu hayal ettimss birden çok komik oldu😂 küçük cocuklar ellerinde balon tutarlar ya oyle olursun sen onunla el ele tutusunca 😂
13 Yorumla
+1 yılGenelde buluşunca sorun yapıyorlar yanından falan yürümez belki
40 Yorumla
+1 yılSevgiliniz dış görünüşe takık biriyse sorun oluşabilir. Mühim olan karşı tarafın bunu sorun yapıp yapmadığı.
20 Yorumla
+1 yılBoy farkı büyük ola bilir ama gerçekten ilişkide bundan çok daha önemli şeyler var. O yüzden eğer onu gerçekten istiyorsan kalbini kazanmaya çalış. Kafa yapınız, karakter özellikleriniz, ilgi alanlarınız uyuyorsa sorun olmaz zaten. Önemli olan onu sevdiğini göster ve vaz geçme.(Ama kendini fazla yıpratıp değersizleştirme de.) Umarım doğru kişiyi bulmuşsundur. Her şeyin gönlünce olmasını dilerim.
00 Yorumlaçevrenin olumsuz yorumlarına takılmaz san sorun olmaz
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Çok itici hatta inanılmaz iğrenç bir görüntü baba kız gibi
20 Yorumlaabart knk kendi boyuna uyan birini seç 170 flan çok kısa olmasın diyorsan o da yani 10 15 hadi 20 tamam da bu baya aşmış
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 782 cevap paylaştı.
+1 yılOğlan belki sorun yapabilir. Ancak genel hayat düzeninde boy pos bir sorun olmamalı. Ben sorun etmezdim şahsen
00 Yorumla
+1 yılEee yaniii , bu senin hayatın senin hoşuna gidiyor mu durum evet o zaman sorun yok kimseye kulak asma ve mutlu ol.
00 Yorumla
+1 yılaskim saçmalama eğer birbirinizi seviyosanız ne boy ne de yaş hiçbiri önemli değil. Sadece birbirinize odaklanın
02 Yorumla- +1 yıl
Yaş nasıl önemli değil yahu. Ben 29 yaşında adamım şimdi sana yavşasam ne olur 😂😂 yaş belli bir noktadan sonra problem bence
- +1 yıl
@ahmetyasinakturk yuh o kadar da değil hani kendisinden küçük olur falan o anlamda öyle bir şey olursa mesela kafaya takmasın ya da 5 yaş büyük gayet okey bence ama o bunu hani farklı düşünebilir benden çok mu büyük vs gibi
yavrucum çocuğa baktığında konuştuğunda hoşlandığını belli eden tavırlar sergilediğinde sana yol verecek tepkiler veriyorsa anlarsın bunu.
00 Yorumla
+1 yılArada kat farkı sınıf farkı vs vs vs var ama hiç sorun olmaz der o 180 lik sor istersen hiç olmadı … edersiniz flört mü ne o işte
00 YorumlaKnka hadi sorun olmaz diyelim de çocuk senden hoşlanıcak mı?
04 Yorumla
Soran+1 yılNeden
- +1 yıl
Bence soylesin en azindan icinde kalmamis olur
- Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılBoy farkı çok ama sen yine de söyle belki olursunuz
03 Yorumla
Soran+1 yılKısa erkekler ilgimi çekmiyor
- +1 yıl
O zaman dene şansını
- +1 yıl
Hajsh şaka mısın? Boyuna bak önce bence
+1 yılBen 1.55 im @TatlıMivyalı 1.84 ve bu bizim için sorun değil. 🥰🥰🥰
Yani yaklaşık 30cm bence sorun olmamalı sizin için de😇11 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle olmamalı 😘
Gizli Üye(36-45)+1 yılYa arkadas bu kisa boylular Ölsun ya da kimseyle birliktelik yapmasinlar benim annemin boyuda kisa hatta dayılarımın boyuda kisa ayni sen gibi bir 1.50 babam olacak angut bu cucelerle akrabalik kurbasaydi benimde boyum 1,80 olurdu, ama maalesef. 1.69 za ancak ulastik
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 825 cevap paylaştı. yok canım sen balkona merdivene çıkarsın anca yüzüne konuşursun adamın :D
10 Yorumla
+1 yılBenimde boyum 1.60 sevgilim yok işte olsada takılmam
11 Yorumla- +1 yıl
Aynen oyle sevgilimiz olsunda o kadar önemli değil
Canım ya neden çok mu imkansız git basketçilere sevgililerine bak
10 Yorumlaminyon seviyorsa seni evire çevire kdldld sever dkfkd
30 Yorumla
+1 yılSarılırken, dans ederken birde yürürken eline tutarken zor olur ama hepsinin ayrı bir tadı var ya
00 Yorumla
+1 yılBence sorun değil uzun boylu senin yanında hoş durur
00 Yorumla
+1 yıl150 olsaydın bence kurtarırdı. Bir santimle eliyoruz ablayı
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
+1 yılBence seviyorsan git açıl. Uzun boylu erkekler kısa boylu kızlardan hoslanabilir
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Seviyorsan yess..😏
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılEşimin boyu 182 benim boyum 160 bence gayet normal duruyoruz 🤣
00 Yorumla
+1 yılBende zürafa gibiyim, 185 boyluyum.
Sen yine iyisin00 Yorumla
+1 yılSöylemen gerekir bazi erkekler kısa boylu kızlara bayılır önce Bi yoklama çek bakalım ne diyor
00 Yorumla
+1 yılNormalde kizlar ztn 190 boyundaki erkeklere kapiliyo. Nie dert olsun
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 857 cevap paylaştı.
+1 yılİçinden geçeni yap , sorun olmaması gerek , tabi çevredeki saçma tepkilere kulak asmazsan
00 Yorumla
+1 yılYani ben etmezdim. Boy konusunda tek kıstasım benden uzun olmaması.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 644 cevap paylaştı.
+1 yılBoyunuzu siz seçmiyrosunuz aq git söyle adamı sinir etme
00 Yorumla
+1 yılBen 1.74üm erkek arkadaşım 2.05 ve iyiyiz işin temeli anlaşmak ve sevmek 😊🥰
06 Yorumla- +1 yıl
Erkek arkadaşın boyu senden uzun diye böyle diyorsun hele ki erkek arkadaşın senden kısa olsun o zaman böyle diyebilecek misin
- +1 yıl
Kısa erkeklerden hoşlanmadım hiç yani karşıma çıkmadı benden kısa biri ve ilgimi de çekmiyor.
- +1 yıl
Önemli olan boy değil karakterdir insanlıktır ve sevgidir benim boyum 171 ama ben 150 kızı da sevebilirim 180 kızı da benim için hiç farketmez
- +1 yıl
Orası öyle ama yapacak bir şey yok seviyorum uzun boy bu güne kadar kendi boyumda biri çıkmadı çıksa da ilgimi çekmez hoşuma gitmiyor, herkes sevdiği ile olsun kimse boy kompleksine girmesin.
- +1 yıl
Bence de ben mesela kendimden uzun kızları seviyorum
- +1 yıl
😇😇😇😇😇
+1 yıl20cm den fazla boy farki komik duruyo ya. Yani belli iste salt cinsellik icin birliktesiniz :D
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Aradaki boy farkı çok fazla. İlk zamanlar sorun olmasa bile sonradan sorun olabilir.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı.
+1 yılKişilere göre değişir.
Ben sevmem kendimden çok uzun insan. Hoşuma gitmez yani.00 Yorumla
+1 yılboyum 188 ve sevgililerimin pek çoğu 1.60 civarındaydı. Bence sorun olmaz
02 Yorumla- +1 yıl
Ya bence sorun olmaz ya takriben gosune geliyosundur.. ahkam kesmesin yeterli...
00 YorumlaGenelde öyle oluyor senin koca koca ayıcıkların da vardır
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı.
u +1 yılKiz Yükseklik korkunda mi yok jdjdjdj şaka şaka.. söyle belki minyon seviyordur
00 Yorumla Ben 157’yim erkek arkadaşım 197. Artık alıştık gayet normal geliyor. Hiçte sırıtmıyoruz. Bize göre gayet tatlı bir çiftiz gerisinin de bir önemi yok zaten. Senin içine olmasın 🌸
23 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılo kadar yan yana gördüğüm değişik cift varki seni sorun ederlerse ağızlarının payını ver onları yaşadıkları hayatlarindan vurabilirsin.
00 Yorumla
+1 yılBilim İnsanları Açıkladı: 'Evlilikte Erkeğin Uzun, Kadının Kısa Olması Mutluluk Getiriyor' Kitae Sohn tarafından yapılan araştırmaya göre çiftler, kısa boylu kadınlar uzun boylu erkekleri seçtiğinde en mutlu evliliklere sahip oluyorlar.
00 Yorumla
+1 yılYanında çocuğu gibi durursun bence çok boy farkına da gerek yok yani en fazla ama önemli olan kafanızın uyuşması tabii
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılŞahsen bana göre erkeğin kısa olması sorun. Topuklu giyemezsin o zaman
16 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSorun ne?
Cevap sahibi+1 yılTerbiyeli ol. Karşında çocuğun yok ki olsa bile çocukla bile böyle konuşulmaz.
Cevap sahibi+1 yılLan mal. Ciddiye almadığın kişinin yorumunu cevapliyorsun. Ne tür bir manyaksin?
Gizli Üye(25-29)+1 yılYaşlarınız kaç merak ettim liseliler bu boylarda hepte
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBu obez birinin Adriana Lima istemesi gibi bir şey
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYa kızların şöyle saçma sapan takıntıları yok mu acayip sinir ediyor beni.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBir birinizi seviyorsanız neden olmasın başkaların düşünceleri için yaşama bu senin hayatın
00 Yorumla
+1 yılTammm benim sevgilimle olan boy farkına sahipmişsiniz😂😂😂ben 1.55, o 1.86 ve yan yana gayet tatlı duruyoruz sorun etmedi hiç... Sen de etme🌸erkekler seviyo bizim gibi kısa kızları
00 YorumlaBen 150 sevgilim 180 ve biz birmizi cok seviyoruz yaniboyla bi alaksi yok sevgi saygi var ise her şey olur bunlae fasofiso
10 Yorumla- Devamını Gör (132)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer