Benim boyum 1.72. Erkek arkadaşımın ise 1.67-1.68 falan. Sorun olur mu?

Ben kendimden kısa erkeklerden asla hoşlanmıyorum. Hep asla olmaz falan dedim. Ama gittim bir de adama aşık oldum. Allah belamı vermiş olabilir mi? :D Bir erkek niye 1.67 olur ya? Erkek dediğin hani 1.80'den kısa olmuyodu?
(Lütfen kısa erkekler alınmasın. Arkadaş, dost neyse de sevgili olunca böyle napayım.)

Benim boyum 1.72. Erkek arkadaşımın ise 1.67-1.68 falan. Sorun olur mu?
Cevapla