Boyum 153cm ve yetersiz hissediyorum. Erkekler boy sizce ilişkide önemli bir unsur mudur?

erkekler boya bakar mısınız? Ne derece önemli sizin için?

Boyum 153cm ve minyon yapılıyım. Yüzüm de yaşıma göre daha küçük gösteren biriyim.
24 yaşındayım ama 18-19 gibi duruyorum.
biraz kompleks oldu bende bu durum.

boy kilo orantım var. 42 kiloyum.
ortalama bir yüzüm var.
Boyum 153cm ve yetersiz hissediyorum. Erkekler boy sizce ilişkide önemli bir unsur mudur?
Cevapla