Kocamdan bebeğim düştüğü için ayrılmak istiyorum ne yapmalıyım?

İki gün önce bebeğimi kaybettim araba sürerken kaza yaptım. Ve gitti bende evliliği sürdürmek istemiyorum kocama söyledim " benim suçum mu bebeğin düşmesi dedi hayır ama istemiyorum dedim bebeği bahane mi ediyorsun ayrılmaya yoksa dedi ne alakası var dedim bende çok üzgünüm sadece senin bebeğin değildi. Benden habersiz tek başına araba sürmeye çıkmışsın beni suçlaman saçma. Bende üzgünüm hep hayal kurdum bir daha deneriz yaşımız çok genç dedi ne yapmalıyım

Kocamdan bebeğim düştüğü için ayrılmak istiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla