Senden ayrılmak isteyen bir adamdan zorla çocuk yaptın öyle mi? Hiç bir şey değil de bebeğe üzülüyorum. Sizin bencilliğinizin sonucunu kendi problemleriyle ödeyecek. Yazık
Abla sende dk 1 gol 1 içine boşalmasına izin niye veriyorsun? Evli kalsanız bile ilk 1-2 sene çocuk için beklenşr. Acele nereyeydi? E Evlilikte bekaret şartı koşandan adam olmaz
Bence daha kötü olaylar ortaya çıkmadan bosanmalisin. Evli kalmaya devam edersen şiddet ve aldatma gibi olaylar başına gelebilir. Gitmek isteyeni ne yapsan tutamazsın.
Şunu unutma yeni bosanmis ve 3 farklı avukat ile görüşmüş biri olarak söylüyorum. Aldattığını ya da fiziksel yahut duygusal şiddet olayını ispatlaman gerekir. Varsa mesaj vs gibi şeyleri kanıt olarak tut. Boşanmada düğünde takılan altınlar sana ait. Çocuğun nafakasindan kurtulma şansı yok. Ancak sana bağlanacak nafaka da eşler arasındaki kusurlara göre belirlenir. Hakim seni suçlu görürse nafaka bağlamaz. Bosanirken insanların gerçek yüzünü görürsün. Maddi manevi yıpratır insanı. Dikkatli ol
Oda hep ev işime karışıyor yok temiz değilmişim hamileliğim zaten zor geçti yani benden ayrılmak için her türlü bahaneyi buluyor annesi desen ayrı der kocamın bile sorun yapmadığı şeyleri sorun yapıyor
Düğün de video kaydı illaki vardır. Onu delil olarak gosterebilirsin. Banka hesaplarını kontrolu isteyebilirsin. Otel kayıtları kontrolü isteyebilirsin
Yine bunları çeksemde çocuğum babasının evinde büyüsün istiyorum çünkü o daha çok küçük kendim ailem ayrıyken yaşadıklarımı biliyorum tacize bile ugradım bu yüzden
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Yahu bebek neden yaptınız o zaman ayrılacak haldeyseniz?
Aldırmaya da çalıştı aldırmadım ben sonra vazgeçmişti
Senden ayrılmak isteyen bir adamdan zorla çocuk yaptın öyle mi?
Hiç bir şey değil de bebeğe üzülüyorum. Sizin bencilliğinizin sonucunu kendi problemleriyle ödeyecek. Yazık
Ama ben bebeğime kızamazdım ki
Kardeşim baştan neden korunmadınız?
Hep korunduk düğün üstü hamile kaldım
Düğün üstü ne demek
Bende benimle kimse evlenemez sandım bu bakirelik muhabbeti varya gözümde büyüttüm keşke evlenmeseydim
Nikahlıyken hamile kaldım geri dönüşü vardı aslında ayrılmaya daha düğün olmamıştı
Abla sende dk 1 gol 1 içine boşalmasına izin niye veriyorsun?
Evli kalsanız bile ilk 1-2 sene çocuk için beklenşr. Acele nereyeydi?
E
Evlilikte bekaret şartı koşandan adam olmaz
Neden istemeyerek evlenmiş o halde çocuk oyuncağımı bu !
Bence daha kötü olaylar ortaya çıkmadan bosanmalisin. Evli kalmaya devam edersen şiddet ve aldatma gibi olaylar başına gelebilir. Gitmek isteyeni ne yapsan tutamazsın.
şu an bile aldatıldığımı düşünüyorum
Şunu unutma yeni bosanmis ve 3 farklı avukat ile görüşmüş biri olarak söylüyorum. Aldattığını ya da fiziksel yahut duygusal şiddet olayını ispatlaman gerekir. Varsa mesaj vs gibi şeyleri kanıt olarak tut. Boşanmada düğünde takılan altınlar sana ait. Çocuğun nafakasindan kurtulma şansı yok. Ancak sana bağlanacak nafaka da eşler arasındaki kusurlara göre belirlenir. Hakim seni suçlu görürse nafaka bağlamaz. Bosanirken insanların gerçek yüzünü görürsün. Maddi manevi yıpratır insanı. Dikkatli ol
Evden bazen git falan diyor video çeksem o bile ispatmı sizce birsürü şahidim bile var hamileyken beni başkasının kapısına götürdü bıraktı
Şahitler hiçbir zaman güvenli yol değil. Ancak video ses kaydı gibi şahitlerin göremeyeceği şeyler delil niteliği taşıyor.
Elimde var bi iki tane
Onları sakın kaybetme. Ve kesinlikle telefona bir şey olması olasılığına karşı internete yedekle
Oda hep ev işime karışıyor yok temiz değilmişim hamileliğim zaten zor geçti yani benden ayrılmak için her türlü bahaneyi buluyor annesi desen ayrı der kocamın bile sorun yapmadığı şeyleri sorun yapıyor
Altınımı da bozdu onu nasıl ispatlarım
Birde hem bi kağıda psikolojik şeyler yazıyor senin psikolojin bozuk değil falan gibisinden kendi kendine yazı yazıyor bunlar bi ispatmıdır sizce
Düğün de video kaydı illaki vardır. Onu delil olarak gosterebilirsin. Banka hesaplarını kontrolu isteyebilirsin. Otel kayıtları kontrolü isteyebilirsin
Nasıl isticem onu
Yazılar kesinlikle degerlendirilir
Otel kayıtları misal
Dava açarken avukatina söylersin o talepte bulunur
Ayrılsam çoktan ayrılırdımda imkanım yok bu yüzden sıkıntılıyım
Ailen destek oluyorsa çekinme yaşın genç ise iş bulur geçimini saglarsin
Bebek öncesi de ayrılmak istedi mi eğer istediyse bebek niye yaptın
Tek başıma yapmadım ki
İstemişti nikahtan önce ben ayrılmak istemedim
Canım benim seni suçlamiyorum bu canım adam neden o zaman bebek yaptırdı da boşanmak istiyor onu merak ediyorum
Yani o zaman hamile bırakmasaydı o zaman oda bebeğin suçu ne demi
Gerçekten yazık günah bebeğe hiç sevmiyor mu bebegi babalık yapıyor mu çocuğa yoksa ikinize de soğuk mu davranıyor
Bebeği seviyor yine beni işine gelince afedersin seviyor bana soğuk ama
Ailene söyledin mi ailen ne diyor bu adama ve geçim sıkıntısı falan mı çekiyorsunuz
Annesi yardımcı oluyor kirada oturmuyoruz e çalışıyor asgari ücret ama yetiyor yani
Acaba unutamadığı birisi mi var ve ya 2. bir ilişkisi mi var
Ailem ayrıma diyor annem babam ayrı çünkü ikiside farklı insanlarla evli
Aynı evin içine girdiğimizden beri ayrılalım diyor 2. Biri olmamış olsa bile
Hamileyken de diyordu
Yani biraz daha zorla bence çünkü her ne kadar gururumuz olsa da etraf maalesef kalleşlerle dolu bir bebeginle seni havada karada yerler
Aranızdaki bu sevgisizlik neden o zaman adam cahil sanırım
Yine bunları çeksemde çocuğum babasının evinde büyüsün istiyorum çünkü o daha çok küçük kendim ailem ayrıyken yaşadıklarımı biliyorum tacize bile ugradım bu yüzden
Rabbım sabır versin kuzum
Amin sağol canım
Onu özgür bırak gercekten sana ait olan sana döner
Ne yapmam lazım ki
Ayrılın
Neden ayrılmak istiyor
Sevmiyormuş benim anladığım evlilik insanı değilmiş geçin sıkıntısı falan
Sen seviyor musun
Evet
O sevmiyorsa pek yapacak bişeyin yok ayrilmadiginu dusun bu sefer eziyet olur sana
Yazık ya çok üzülüyor böylelerini görünce
Sal gitsin sana kocamı yok
Sebep nedir ayrılıga?
Sevmiyormuş isteyerek evlenmemiş düğün olmadan hamile kaldım zaten nikahlıydık sadece
Suç senin neden hamile kaldın?
Tazminat mal paylaşımı
Özel değilse neden ayrılmak istiyorsun
ayrıl
Ayrılmamak ıcın Bı sebep var
Boşanmak istiyorsa boşanmalısın
Sebep nedir. ?
Yapacak bisey yok adamı zorla tutamazsın
Aynısını yap
Ayrılma
Neden
Bebegini düşün
Öyle yapıyom ben üvey anneden çok çektim
Onun için ayrılma birgün yola gelir
İnşallah
İlgisi nasıl sana karşı
ayrılsın
Boşa girtsin
Yaslariniz kac
Yaşın kac?