Ayrılalı 3 ay oldu.. severek evlenmiştik5 ay evli kaldık kayananmin yüzünden kavga oluyordu hep ayrıldık hemen başka kızlarla konuşmaya başladı feyk hesaplardan takip ediyorum kızlarla konuşuyor biliyorum canlı yayınlarına katılıyor. Benim çok ağrıma gidiyor her şey bitti özgür tamam bende istesem yapabilirim biraz zaman geçmeden böyle yapması 3 ay içinde gerekten çok zoruma gidiyor sinirimden ağlıyorum. Ben sevmişim o sevmemiş sevmese bile bir insan bu kadar kısa süre böyle yapar mi insan olan yapmaz diye düşünüyorum 😑 hiç mi düşünmüyor aklına hiç gelmiyormuyum benim ahımı aldı bana vermediği mutluluğu o kıza verince mutlu olacağını mi sanıyor. Hiç hak etmedim bunları hemde hiç 🥺
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılBunun ile ilgili çok güzel bir görsel vardı şu an bulamam ama erkekler ayrılır ayrılmaz partiler, kadınlar acı çeker zamanla sindirir ve kendi hayatına bakar. Bu esnada partileyen erkekler zamanla sindirmeyip ertelediği için acı çeker ve barışmaya çalışır. Seni unutmak için böyle yapıyor olabilir ya da hep içinde kalmıştır ilk fırsatta yapıyordur. Üzme kendini kendine değer ver. Bir hobi edin, yürüyüş yap, dışarı çık. Zamanla geçecek ve her şey senin için daha güzel olacakç kendine yatırım yap yeter
026 Yorumla- +1 yıl
Birde unutmadan onu takip etmeyi bırak, neden elinin yanacağını bile bile ateşe tutarsın ki? Göz görmeyince gönül katlanır. Hayatından sil onu senin için daha iyi ve kolay olacak
Soran+1 yılAcı çektiğini sanmıyorum öyle bir değiştiki yaptıklarına anlam veremiyorum çok şaşırıyor inanasim gelmiyor bu durumlar olmasa derdim ki eşim benden ayrılsa kendini maf eder öldürmeye kalkışır yıkılır derdim şu an görüyorum ki hiç taniyamamişim aynısını ben ona yapsam ne yapardı acaba. Sevmedi sevse eğer böyle yapmazdi. Ama çok istiyorum bir gün kapıma pişman olup gelmesini mesaj atmasını içindekileri dökmek istiyorum. Mutsuzluğun üzerine mutluluk kırıyor kavga esnasında bana dedi ki senden boşanayim kimseyle evlenmem asla demişti görüyorum ki bugün boşansak mahkeme sürüyor hemen evlenir. Yapıyorum dışarı çıkıyorum hava alıyorum yürüyüş hepsi yinede kafamin içi dolu 🥺
- +1 yıl
Ama onu takip ettiğin sürece takıntılı olmaya başlarsın. Hayatına hiç girmemiş gibi anıları sil, takip etme, sende birileri ile tanış tabi onu hala sevmiyorsan
Soran+1 yılGarip bir his hem sevgisi var hem soğudum yaşanmişliklarimiz aklıma geliyor rüya gibi yaşadıklarım kâbus gibi. Resimlerini aldıklarını attım sildim. Ben bunları yaptım ama kendi şu an evde girdiğim çıktığım yerler belli her yerde anım izin var kendi nasıl durabilyor unuttu başkası olsa kafayı yerdi o evde nasıl bir insansa artik etmiycem artık takip bazen kendimi tutamıyorum 🥲
- +1 yıl
Ihtiyacın olan tek şey değişim. Evi boya, mobilyaların hatta mümkünse odaların yerini değiştir. Bir şeyleri şu anki halimden daha farklı bir hale getir. Senin için daha kolay olacaktır
Soran+1 yılBen ailemin yanına geldim kendisi de Beraber düzen kurduğumuz evde kalıyor. Kendi üstünde değişikler yapmaya başladım kıyafet telefon bunlar sadece 🥺
- +1 yıl
Kadınlar Erkekler değil Bazı kadınlar ve Bazı Erkekler :) Görücü usulu bile evlensem kadınımla anlaşmadan evlilik yapmam ikinci kadınım sarayımın kraliçesi olur her zaman genelleme yapmamak lazım
- +1 yıl
@Ahmetyaqmur haklısın çoğunluğa bakıp genelleme yaptım ama doğru birey ile ilgili
Soran+1 yıl@Ahmetyaqmur benle anlaşamamiş mi oluyor anlaşiyorduk için içine annesi girince anlaşmadik annesi ağır bastı
- +1 yıl
Çocuğun var mı? Umarım yoktur bir gün sende anne olacaksın, ama bu karşı tarafın doğru yaptığını göstermez aslında şunu yapması gerekirdi annesi ile arada olan problemi konuşarak anlaşılmalıydı
Soran+1 yıl@Ahmetyaqmur çok şükür yok çocuk
- +1 yıl
@sinsirella2 zoruma giden ne biliyomusun bu gibi karaktersizlerin yüzünden diyip geçmek istiyorum yoksa terbiyem bozulacak kalbi temiz saf seven sadık olan kadınını mutlu edebilecek ADAM gibi insanlara karamsar bakılıyor haliyle sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yiyor
- +1 yıl
@Bala38 şimdi nasıl bir şey biliyomusun insanın kadınına sahip çıkması lazım saygı sevgi hoşgörü sadakat vermesi gerekir çünkü bir kızı evinden çıkartıp ona maddeleri veriyorsan ADAM diye sokakta gezmeyeceksin o kız yıllardır yaşadığı Annesini babasını bırakmış sana gelmiş çünkü aile konusuna gelecek olursak karısıyla ailesinin arasında ki dengeyi sağlayabilmeli
- +1 yıl
Bu maddeleri ona veremiyosan karşılıklı bir şekilde demek istedim
Soran+1 yıl@Ahmetyaqmur nerde kaldı senin gibi düşünen insanlar bize denk gelmedi maalesef en çok canımı yakan da bu dediklerin onun düşünmesi lazım aynısı kendi bacısının başına gelse ne yapardı
- +1 yıl
- +1 yıl
Bu arada kaç yıllık evliydin?
- +1 yıl
@Ahmetyaqmur maalesef
Soran+1 yıl@Ahmetyaqmur 5 Ay evli kaldık sadece
- +1 yıl
Ömürlük olmalı
bakmaya kıyamamalı
Baktıkça doyamamalı
Koklamaya kıyamamalı
Kokladıkça doyamamalı
Sıkmadan sevmeli
Sevmekten kafayı yemeli @Bala38
@sinsirella2
Evlilik oyuncak olmamalı
Soran+1 yıl@Ahmetyaqmur 😔 böyle insanlara denk gelmek önemli artık istemiyorum kimseyi kolum kanadım kırıldı
- +1 yıl
Olay burada başlıyor zaten bir çürük yumurta yüzünden yoğurdu üfleyerek yiyorsunuz haklısınız da bu kadın erkek farketmeksizin bu şekilde ama bu düşünce de de olmamalısın ne güzel tertemiz bir kalbin var o kalbin ritmi değişmeli gözlerinin içi gülmeli :)
Soran+1 yıl@Ahmetyaqmu hakslin da zor geçiyor bu dönem yaşamayan bilemez
- +1 yıl
- +1 yıl
Kendine bir idol seç ve onun izinden git, bir uğraş edin. Güçlü bir bireysin ki oturup evde ağlamak yerine burada çare arıyorsun. Kendin için iyi bir şeyler yap, bunu hak ediyorsun
Soran+1 yılHaklısın bu ara bunun şokunu atlatamadim hiç bir şeyi düşünemiyorum kendimi toparlamam lazım ondan sonra kendim için bir şeyler yapcam
En İyi Cevaplar
+1 yılŞimdi napıyorsun biliyor musun bir pastaneye gidip istediğin pastayı alıp güzel bi içecekle kutlama yapıp gömüyorsun, bu kadar karaktersiz bi insandan bi yıl dolmadan ayrılmışsın üstelik gençsin kızım kendine gel ya. Bu şerefsizle bi ömür geçirip üstelik evliyken aldatılmaktan daha iyidir bu kadar kısa sürede ayrılmanız emin ol. 🌸💜 Ve senin değerini bilecek biriyle yuvanın birleştirirsin biraz kafanı dinledikten sonra
07 Yorumla
Soran+1 yılEvet çok doğru. Üniversiteye yeni başlamıştım onun için bıraktım her şeyile çok iyi biri sandım iyi niyetli böyle yapacağı aklımın ucundan geçmezdi. Sindiremiyorum yaptığını en azından zaman geçseydi o kadar yaşanmişlik var bir insan nasıl unutabilir kısa sürede Allah'a haval ediyorum. Çok teşekkür ederim 🥰🤗
- +1 yıl
Tabii ki hemen unutulmaz ama zamanla geçecek emin ol ve üniversiteye devam et lütfen hayallerini erteleme hem kafanı dağıtmış olursun
Soran+1 yılEvet gideceğim üniversiteseye. Kafamı toplayabilsem kafamın içinde sanki duvar var aşamiyorum😑
- +1 yıl
Terapi alma imkanın varsa terapi de alabilirsin bunları hissetmen çok normal kendine çok yüklenme :(
Soran+1 yıl🥺 beni göklere çıkardı kendi en çok sevdi ilk başlarda o beni buldu sonradan soğumuş benden evilik dediğin bir ömür böyle yapacaktı neden evlendi benle
- +1 yıl
Göklere çıkardı sonra da kanatlarını kopardı di mi? Eşinin narsist olma ihtimali var onlar sevemez kimseyi
Soran+1 yılİlk defa duydum
Ah erkekler 😏kimisi gerçekten böyle oluyor ya kadın ilk zaman sürünür erkek hoyt hoyt gezer tam kadın unutur aaa hayatımda böyle biri var Dı ne oldu acaba mooda girer hiiç üzüldüğüne değmez direk stalkı bırak ya da ona ait iyi kötü ne varsa kafan dan kalbinden her hücrenden atmaya çalış onun başkalarına gitmesi senle ilgili değil onun karakteriyle ilgili
03 Yorumla
Soran+1 yılOrası öyle bende bitti kalmadı merak ediyordum en azından bir kaç ay dursaydi bu kadar bana değer vermediğini görmem çok zoruma ağrima gitti. Böyle yapacaktın da niye evlendin benle başka kişi ile evlense mutlu edecektir eşini 😑
- +1 yıl
Sen haklısın ne kadar duygularından arında desek kolay bişi değil yaşadıkların ama inan her şey geçiyo bu durumda geçicek keşke karşımıza çıkan insanlar tanıdığımız gibi kalsa ya da verilen emekler çöp olmasa ama buda senin sınavın mış diyelim umarım en kısa sürede aklına dahi gelmicek kadar unutup hayatın güzelliklerine odaklanırsın ne diyelim
Soran+1 yılİnşallah çok teşekkür ederim 🥲💗
Üzülme be değmiyor gerçekten kardeşim. Sana tavsiyem o hesapları kapat ya da takipten çık, ne kadar onu hatırlatan şey varsa da yok et. Hafızanı silemezsin ama bundan 1-2 sene sonra daha az acıtacak onu garanti edebilirim.
01 Yorumla
Soran+1 yılDeğmedigini biliyorum. senin dediğin gibi 2 sene sonra unuturum bile. Bir insan bu kadar fikrsiz düşüncesiz olamaz iyi gösterdi hep kendini. Hiç hak etmedim bunları artık etmiycem takip zaten o beni hiç merak edip bile bakmadı kendi yapması gerekirken ne diyeceğimi bilemiyorum çok şey demek istiyorum duygularım tarifsiz 🥲
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
21
Cevap
41Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı. Senin bakış açılanla bakmiyordur
Başka şekilde görür o şimdi
Hele de sana sinirli ise hiç görmez
Biraz zaman geçsin acısını hissedince seni de seviyorsa arar
Ama yinede senin sevgin duyguların gibi düşünme bunu. Erkekler başka bakar olaylara. Şuanda orada başka kizlar değil belkide sadece seni unutmak isteme çalışması var
Unutmak istiyorsan onunla ilgili herşeyi sil uzaklaş
16 Yorumla
Soran+1 yılBu tip insanın perşan olmasını istiyorum yaptığı yanına kâr kalmasin inşallah bulur bir gün canı yanar haddini bilmesi lazım. Elimden bir şey gelmiyor uzaktan seyrediyorum ilerde şunu demem çabalasaydim belki olurduk ben elimden geleni yaptım ama o yapmadı bahanelerle sığındı. Sildim o kızları görünce uzaklaşmaya da başliycam yinede üzülüyorum o kadar geçen zamana bir kızın hayalidir gelinlik baba evinden çıkmak hayallerimi yıktı her şeyin ilkini yaşar insan ben yaşayamadim.
Galiba öyle ben kendi duygularım gibi düşünüyorum onu da hiç senin bu dediğin aklıma gelmedi. Çok inat biri acı duysa da aramaz ailesinden korkar gurur yapar. Kendi annesini babasını 4 ay aramadı babası hastalık geçirdi duydu yine aramadı onlar da benden bildiler sonradan annem babam dedi o kadar ara konuş dememe rağmen üstüme iftra attı annemle babamla beni konuşturmadi kıskançti diye. Sonradan dedim ama mesaj gönderdim böyle böyle demişsin diye seni vicdaninla baş başa bırakıyorum hakkımı helal etmiyorum dedim
Soran+1 yılAllah razı olsun teşekkür ederim 💗 moral oldu galiba öyle diyor acı çekerek geçecek 🌸
- +1 yıl
Rica ediyorum kardeşim sorulara da beklerim
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılNormaldir böyle karaktersiz ile birlikte olursanız
11 Yorumla
Soran+1 yılHep kendini iyi gösterdi sessiz sakin biriydi anlayamadım ki
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Elbette ki sevgi değer verdiğini verilir. Ama karşındaki insan bunu hak etmemiş. Her şerde bir hayır vardır. Üzülmen tabii ki de doğal.
Sen sadece sana kıymet vermeyen için kesinlikle üzülme. Seni yüreğinde değil cebinde taşımış belli ki.
İnan ki o hiçbir zaman mutlu olamayacak. O istediği kadar gününü gün etsin çünkü karşısındaki insanlarda onun gibi insanlar. O da bir gün feleğin çemberinden geçecek ve bir daha iflah olmayacak.
Çünkü nasihat Bir yere kadardır. İnsan yaşamadıkça bela nedir, anlamaz bilmez.
Bir yerde bağrına taş basmayı bilmelisin. Sen üzüldüğünde kalırsın. Sen üzülüyorsun diye O adam inan umurunda bile değil senin. Bu şekilde sadece kendine zarar verirsin.
22 Yorumla
Soran+1 yılÇok güzel konuşmuşun 🥲 haklısın hakkımı hiç bir zaman helal etmiyorum ahirette beni ayakta beklesinler. Yaşattığıni inşallah yaşar dediğin gibi o insanlar ilan konuşsun etsin belkide kendi de benim gibi aynı duruma gelince anlayacak. Bazı şeyler atlatilamiyor acımı sonuna kadar yaşayip öyle anliycam demek ki. Sindiremiyorum yaşanmişliği silip atmasını bu kadar kısa sürede yapmasını
+1 yılSadece 3 ayda böyle yapan birinin arkasından çok fazla üzülme veya onu düşünme derim.
01 Yorumla
Soran+1 yılDeğmez de böyle yapacaktı niye benimle evlendi zoruma giden yaptıkari kısa sürede hiç mi değer vermedi bana
+1 yılBuda bi imtihan Allah yardimcin olsun
Onu stalk yapmayi birakmalisin onu takip etme ne yaparsa yapsin artik evli degilsiniz sonucta seninde karsina iyi biri cikar insallah hayatina odaklan bence hayatina yön ver güclü ol mutlu olmaya bak09 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah Allah'tan tek duam ama hak etmedim hiç böyle yapmasını kaldıramıyorum sindiremiyorum
- +1 yıl
Allah a sığın ve su an belkit sindiremiyon ama unut abla zamanla unutursn insallah onu takinti hale getirme stalk yapmak sadece seni üzer sadece üzülürsn boş boş bakarsın sen hayatina yönel belkit ondan daha iyi birisiyle karşılaçaksın bilemeyiz Allahdan herseyin hayirlisi iste
Soran+1 yılSağol Allah razı olsun çok düşüncesiz biriymiş iyi niyetli duruyordu hiç aklıma gelmezdi böyle yapacağı. Mağdem böyle yapacaktın neden benle evlendin. Zaten beni merak etmiyor hiç bir yerden felan bakmıyor onun yapması lazimken ben merak edip bakıyorum dediğin gibi haklısın bırakmalıyım Allah'ın dan bulsun
- +1 yıl
Evet birak Allaha havale et sen sadece kendi kendine sıkıntı yapiyon üzülüyon vallahi boş o kiz pesinde koşiyorda hiç bakma bile takma inan hayatina yön ver Allaha dua et karsina iyi biri ciksin mutlu olursun insallah bitmis artik niye stlakiyorsn ki sadece takinti yaparsin boş ver salla mutlu ol
- +1 yıl
O senin değerini bilememis kendi zarara girer kendi pisman olur ilerde birak Allaha havale et sen de hayatina odaklan calis bi işe gir meslegin varsa onu yap kendini biraz mutlu et kafan biraz dağilsin
Soran+1 yılBöyle bir insanın pişman olması zor da inşallah görürüm o günleri. Üniversiteye yeni başlamıştım yarida bıraktım ona devam etcem. 💗 Sağol gerçekten herkes senin gibi düşünceli olsa. Sen diyorsun değerini bilemis diye o da bana diyor kendini haklı görüyor ben kendime kızıyordum snede de hatalar var diyordum bakiyorum hiç hata yokmuş bunları yapan bir insan
- +1 yıl
Inan abla birgün herkes bedel öder bunu unutma er ya da geç …
Pisman olur.. erkekler hep elindeki değerini kaybedince pisman oluyorlar genelde sen oluruna birak devam et universitene insallah hayirli bi kismetin olur mutlu olursun güclü ol 🌸🫶🏻🫶🏻🫶🏻🌸❤️❤️👍👍
Soran+1 yılİnşallah Allah razı olsun çok teşekkür ederim 🌸💗🥰🥰🥰🌸🌸🌸 moral oldu
- +1 yıl
Rica ederim Allaha güven sadece bol dua et hayirli bi kismetin cikar belkit okursun iyi yerlerde olursun hic umutsuzluga kapilma …
eski esin de ne hali varsa görsn skdr et cidden kendini üzmeye degmez herseyin hayirlisi olsn canim
Bırak konuşsun kafa dağıtmak seni unutmak istiyor. Demekki senle olan ilişkisini kafasında bitirmeye karar vermiş. Bakalım başkasını bulunca seni unutabilecek mi? Bu şansı ver ona
11 Yorumla
Soran+1 yılUnutmak isteyedebilir herkes seni sevmemiş seven böyle yapmaz diyor benim de inanasim gelmiyor sonradan soğuyabilir de yaşanmişlik var hiç bir şey olmadan davranabilir mi ki. İnşallah hak ettiği hayatı yaşar 🥺 zaten çok düşündüm diyormuş olmuyor diyormuş kafasında bitirmiş yani bende onu anlamıyorum kafasında bitirecek kadar bizim kötü yaşantimiz yoktu annesi yüzünden kavga ediyorduk normalde iyidik sıkıntı yoktu bunu bilmesi lazım. Başka biri ile de evlense sanki hiç kavgası olmyacakmiş gibi davrandı sıkıntıya zora gelemedi onu hiç böyle bilmezdim beni çok şaşırttı insanlara güvenimi yitirdim onun yüzünden.
Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. "Vefa çok ağır yüktür, her insan taşıyamaz."
Karakter meselesi vesselam...
10 Yorumla
+1 yılİnsanlardan her şeyi beklemeyi öğrendiğin gün en sevdiğin tarafından 12 yerinden bıçaklanarak öldürsen dahi göz yaşın akmaz, çünkü bilirsin ki o insan, yapar.
13 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle oldu hiç beklemediğim yerden bıçaklandım kazık yedim güvenim kalmadı kimseye inancım kalmadı
- +1 yıl
Unutma her insanın bi iyi bi kötü tarafı var bi insanı annesi babası bile kötü gününde terk edebilir bu yüzden sen sadece senden ibaretsin..
Soran+1 yılHaklısın onu kavrayamiyorum o anlık duyguma kapliyorum
Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Gerçekten sevmemiş demekki. Böyle yapan birini sende takma. Keşke iyice tanıyıp evlenseydin en azından şunları yaşamak durumunda kalmazdin ama yine de yapacak bir şey yok
01 Yorumla
Soran+1 yılOnu çok fark ettim tanıyanamamişim iyi niyetli felan dedim tipe de bakmadım tipi de huyu da kendi gibi çirkin çıktı
S…r edeceksin. Elim daha boşanmadan buldu birini. Daha aynı evdeydik hem de. Kırk tane yalan söyledi en az. Koy g…e, tekmeyi, geldiği deliğe geri gönder
017 Yorumla
Soran+1 yılAynısı seninde başına gelmiş daha iyi anlarsın beni 🥺 nasıl insanlar anlamıyorum yakışıklı biri de değildi tipe bakmadim Allah'ın yarattığı kulda huyu güzel olsun dedim huyuda tipide kendi gibi çirkin çıktı. Neyine güveniyorsa aklım ermiyor. İnsan hiç mi üzülmez
Soran+1 yılSenin evlilik de severek miydi. Nasıl atlattın peki zor olmadı mı başka biri ile konuşmasi seni umursamamasi değer vermemesi
- +1 yıl
Severek evlenmistim ama 12 sene onceydi. Cok sey eksildi zamanla. Bir kac yalan soyledi guvenimi sarsacak. Sonra saygiyi da kaybettim. Bir defa saygiyi yitirince geri getiremiyorsun. Kendine bakmadi, hep benden bekledi, vs.. cok kavga ediyorduk son zamanlarda. Bosanirken kendimi sucluyordum ama 3. Kisinin oldugunu ogrendigim andan itibaren kesin olarak bitirdim kafamda. Boyle olsun istemezdim ama ben secmedim. Ne hali varsa gorsun.
Soran+1 yılBaya olmuş şu an evlimisin o süreçte hiç pişmanlık duymadı mi atlatman kolay oldu mu çok üzüldüm 🥺
Soran+1 yılNe güzel ya sen her şeyin farkındasın kabullenmişsin ben kabülenemediğim için kendi kendimi yiyorum.
Soran+1 yılBenimde yeni mahkeme olacak ilk duruşma çekismeli anlaşmalı olsun diyorum bitsin gitsin. Nasıl kandırdı ki
Soran+1 yılTamam olur konuşalım biraz
Soran+1 yılMesaj atamıyorum 3+ seviyesinde olması lazım diyor
Soran+1 yılEttim takip
Soran+1 yılYine diyor 3+ seviyede olman gerek diye pek anlamiyorum ben yeniyim
+1 yılŞu an boşandınız mi
Bu arada geçmiş olsun inşallah çok iyi olacağın günler gelir Rabbim hakkında hayırlısını versin Her iki tarafta eşit şekilde değer vermediğinden evlilik devam ederken aynı şekilde çaba göstermediğinden böyle oluyor bir taraf çok acı çekiyorsa o acı çeken taraf hep daha fazla svmis değer vermiş emek vermiş fedakarlik yapmış taraf oluyor
07 Yorumla
Soran+1 yılDaha dava görülmedi 13 Haziran da ilk duruşma var. Boşanmadigimiz için ilk mahkemede görülmedi bu kısa sürede bunları yapmasına anlam veremiyorum sevmeyen yapar onu anladım da yinede hiç mi değer vermedi çabuk unuttu yaşananlari. Çok denedim ilk ayrıldığımız sıralar her yerden engelledi beni istemiyorum demiş herkese bende bıraktım o günden sonra kendi hiç çaba göstermedi. Son kez konuşalim dahi demedi evden ayrıldım o günden berri aramadı mesaj atmadı hep englleyim
- +1 yıl
Iki taraf da boşanmayı istiyor mu anlaşmalı mi bosaniyorsun
Soran+1 yılEvet istiyor davayı açan benim kendi ben açmasan açacakti. Çekişmeli olsun dediler annem babam belki barişirsiniz diye de hiç yanaşmadilar tam tersi ellerinden gelen ne varsa avukata yazdirdilar
- +1 yıl
Boşanmayı çok isteyen biriyle bu saatten sonra hic bir şey yoluna girmez insan kendine yediremiyor çünkü kendinden eminsin bu evlilik bu hale gelene kadar kötü bir şey yapmadın tam tersi hep çabalayan emek veren bir şeyler yoluna girsin diye uğraşan taraf oldun en çok ta bu zoruna gidiyor canini sıkıyor
Soran+1 yıl🥺 evet anlatamaya çalıştığım buydu. Üstelik evlendim boşandım olacak bekar gibi değilim her şeyin ilkini yaşadım bir kızın hayalleri gelinlik giymek hayallerim yıkıldı.
Her şey yoluna girsin de demiyorum da köpek olsa kapımda istemem pişmanlığıni görmek istemiyorum ama kendini haklı görüyor o duygu suçluluk duygusu onda yok. Hak ettiği hayatı yaşasin hiç bir zaman bende yaşadığı mutluluğu yaşamasin İnşallah- +1 yıl
Rabbim yardımcin olsun inşallah içinden çıkamadığın her şeyden bir çıkış yolu bulursun Allah hakkında hayırlısını versin Ruhen de bedenende güç versin rabbim 🤲🏻
Soran+1 yılAmin inşallah çok teşekkür ederim Allah razı olsun 💗
+1 yılZaten hep de kaynana yüzünden olur kızlar çok melek, demek ki olmamış ayrılmışsınız oda hayatına devam ediyor 3-5 ay sonra sende devam edersin
09 Yorumla
Soran+1 yılKaynana açık açık yüzüme söyledi her şeyi kuruntu mu yapıyorum. Onun yüzünden oldu gerçekten sevse bırakmazdı orası ayrida biz çok mutluyduk ne zaman bu kadın araya girdi bizde huzur kalmadı 4 ay sorun olmayan biri son 1 ay kala annesi ile konuşunca değişirse ne anlarsın
- +1 yıl
Vallahi kusura bakmayın Ben olayları hiçbir zaman için tek taraflı yorumlamam şu anda sizden böyle dinliyorum siz kendi haklı olduğunuzu söylüyorsunuz eşinizden dinlesem ya da kayınvalidenizden dinlesem O da sizle ilgili bir şey söyleyecek, dolayısıyla şöyle oldu böyle oldu kelimelerini bir kenara geçelim olan olmuş biten bitmiş herkes hayatına bakmak durumunda siz de öyle
Soran+1 yılZaten evimiz ayrıydı uzman çavuşti eşim. Kaynanami görmüyordum sürmeli aramanı istedi. Yeni evliyiz görüntülü aradı açmadim yadırgadım. Eşime şikayet etmiş beni aramayın sormayın demiş eşimde aramadi gerçekten de ben de sürekli aramadim arada sırada aradım alişmasin diye düşündüm zaten birbirimize hiç ısınmadik kayannam ile bu dediğini de duyunca aramadım uzun süre araba almışlar bilerek söylemediler eşim beni savunuyor diye bunu biliyordum eşim de biliyordu nisbet yapılar görümcem kaynanam paylaştılar resim arabanın eşim de görünce her yerden bunları engelledi. Bende araya mesafe koyarım böylelikle diye düşündüm kayananam çünkü karışmak istyor her şeyden haberim olsun bana sorunlar istiyor eşimin eski alışkanlığı gibi bekar hayatindaki gibi yönetmek istiyor bende dediğim gibi mesafe koyayım böyle olmuşken dedim. Olay başimda patladı onlar benden bilmişler eşimi doldurduğumu sanmişlar. Facebooktan bana laf vurdu bende ona bir gün bana edepsiz yazmış bende ağzıma geleni konuştum. Dayımı aramiş şikayet etmişler bizi aramiyorlar demişler önceden böyle değildi oğlum çok değişti dolduruyor demiş dayım da senin oğlunda suç kızın suçu yok aramak isteyen her yerde arar işte dışarda tuvalete gitemye vakti oluyor ona mı olmuyor demiş
Soran+1 yılEşime kaç kere söyledim ara beni bahane etme kesinlikle benden biliyorlar. İzine gittik dedim onlarla barişirken bana tavır yapma onların tarafına geçip beni bırakma dedim saçamalama dedi. Kayanam bana neler saydı oğlum çok değişti ne ana bildi ne baba yüzüğü taktık takalı. Hiç bir şey bize sormuyor önceden sorardı evlendik bana soracak dedik zaten ben oğlumu sana verdim dedi sen kardeşlerine sahip çıkma karının kardeşlerini gezdir dedi. Eyvah iş işten geçti tavşan yamaca geçti dedi. Eşim onun suçu yok ben konuşmadim demesine rağmen bana sen bir dur buna yüz vermesen yapacağımı biliyorum dedi bana. Daha neler neler saydı bana kendi oğlunun suçunu kesinlikle görmedi. Kendi ailemin zoru ile barıştım kendi evimize gitik sonra eşim çok değişti. Neden aramiyorsun annemi babamı bende dedim ben sana başta söyledim ailenle konuşurum ama sürekli aramam dedim sende tamam dedin. Yok dedi ben onu bunu anlamam AİLEMLE GEÇEİNEMEYECEKSEN BİTSİN dedi sanki ben ailesi ile evlendim.
- +1 yıl
Açıkçası boş yere destan yazmışsın hiçbiriyle ilgilenmiyorum yazdıklarını benim de abim evlendi azıcık kadın milletine zihniyetini biliyorum size göre her zaman kayınvalide suçlu erkek tarafı suçlu artık bu saatten sonra geçmişte olanlarla ilgilenmek yerine hayatına bakmazsın zira da böyle yapıyor
Soran+1 yılGelsin mecbursun böyle olacaksa bitsin ara babanı gelsin alsın dedi sanki ben namusuzluk yaptım oratda neden yok var da çözülebilir bunu demesi normal mi kavga ettik babamı yapamadım aradım geldiler aldılar beni oda istemiyorum bende dedim istemiyorum bu arada ağzıma geleni de saydım ona bittiği gün baya ağır kelimeler kullandım
- +1 yıl
Tamam da olan olmuş biten bitmiş hayırlısı olsun
Soran+1 yılDoğru canım Allah'ın mahkemesi var ordan nasıl kaçacaksıniz Mağdem ben yalan söylüyorum haksizim sizin gibiler yüzünden zaten bu noktaya geliyor insanlar
Soran+1 yılİlgilenmiyorsan yorum yapma bas git
- Aşk İlişkileri konusunda 886 cevap paylaştı.
+1 yılşu an kendini böyle kandırıyor. Bı sure sonra sen kendine gelip hayatına bakmaya başladığında ona dank edecek
01 Yorumla
Soran+1 yılBu durum çok farklı sevgili olsam derdim. Boşanıyoruz hiç umrunda değil onun.
bir insan merak dahi etmez mi ne yapıyor acaba birileri ile konuşuyor mu ben konuşuyorum. Çok şey var diyecek ama ne desem boş 🥲
+1 yılniye kendimi bana değer vermeyen birisi için üzeyim kurtulduğun için parti yap geleyim reis konfete pasta her şey benden
02 Yorumla
Soran+1 yıl😂Sağol yaa. Yaşanmışlik olunca ister istemez üzülüyor insan evli kalınca hele farklı oluyor
- +1 yıl
valla banada eğlence olur 18 yaşındayım ablam sayılırsın ama güzel eğlenirirz eğlendiririz :D
- Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
+1 yılSende öyle olabilirdin boş ver takılma böyle şeylere.
12 Yorumla
Soran+1 yılBen yapamıyorum karakterim öyle değil
- +1 yıl
Olabilir.
zaten seni sindirememis içine aradığı istediği buymus
13 Yorumla
Soran+1 yılBeni sindiremedi nasıl yani anlamadım ayrıldığımız için mi yapıyor
Aşk İlişkileri konusunda 422 cevap paylaştı. Gencecik insanlarsınız. Hayatı merak ediyor seksi merak ediyor yaşamak istiyor. Sen de yaşa lütfen.
06 Yorumla
Soran+1 yılBen yapamam onun gibi karakterimi düşüremem
- +1 yıl
Bu yaptığın kendine sınır koymak. Bu sınırlarla hayatını daha uzun süre yalnız ve mutsuz geçiriyorsun. Hayat kısa, yaptığın kendine kötülük. Olabilir, kendin istediğin kadar yalnızlığı seçebilirsin, ama karşındaki böyle düşünmeye bilir. Diğer bir konu da, biz erkekler ilk ayılınca 6 ay boyunca özgürlük etkisiyle kazanova oluruz 6 ay sonra aklımız başımıza gelir. Kadınlar da genellikle ilk 6 ay yas tutar 6 aydan sonra açılır dışa dönük davranır. Bu karakter meselesi değil, hormon meselesidir. Vücudunuz bizden farklı hormonlar üretir ve farklı hisler besleriz olaylara karşı.
Soran+1 yılHaklısın da benim karakterim hemen herkese açık değil biri ile konuşursam ciddi düşünecek biri olmalı ondan ona konuşsam bile yapamam ama o pislik yapiyor. Dediğin gibi belki 6 ay sonra aklı başına gelir sevgilik gibi değil bu boşanma olsada bunu asla belli etmez
- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılSeverek evlenip 5 ayda bu duruma gelen biri anında yeni aşklara yelken açar.
04 Yorumla
Soran+1 yılAçınca ne olacak peki bende yaşadığı gibi onda yaşayabilecek mi yaşadı diyelim ki nereye kadar gidecek
- +1 yıl
Orasını bilemem, nereye kadar gider artık ona beraber olduğu kadınla birlikte karar verir. Seninle olmaması onunla olmayacağı anlamına gelmiyor. Belkide sende asıl mutluluğu ikinci evliliğinde bulacaksın bilemezsin ki
Soran+1 yılBana vermeyip da başka kıza vermesi insanı çıldırtan o dediğin gibi belki ben 2. De mutlu olurum 🥲
- +1 yıl
Hakkında hayırlısı olsun evlilik gibi ayrılıkta maalesef normal hale geldi artık pozitif düşün 2. Mutlu olmak senin hakkın
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Bitti gari, düşünme. Bitti. Bunu kafana sok. Sana ne adamdan.
02 Yorumla
Soran+1 yılSenin zoruna gitmez mi sinirlenmezmisin
+1 yılZor bir durum boşanmak zor şu an içinde bulunduğunuz durum daha zor Allah yardımcınız olsun
01 Yorumla
Soran+1 yılAmin inşallah 🥺
+1 yıl3 ay gayet normal bende 6 yıllık sevgilimden ayrıldıktan hemen sonra sevgili yaptım
07 Yorumla
Soran+1 yılHiç aklına gelmedi bu mu kadar kolay mı ki sevmemişsin o zmaan sen
- +1 yıl
valla 2 ay öncesinden soğumaya başladım ilgiyi iyice kestim ayrıldım sonra sevmekle alakası yok çok sevdim kıymet bilmedi
Soran+1 yılTesadüfe bak eşim de bana 1 ayda kayannamla konuşmaya başladıktan sonra soğuk davrandı ayrı uyudum ben kendim yanına gitmedim davranışlarına sinirleniyordum çünkü kendi de yanımda neden uyumuyorsun demedi ipler koptu
- +1 yıl
kafasında yavaş yavaş bitirmiş işte
Soran+1 yılPişman olur mu bana dönsün diye demiyorum illaki ilerdeki eşi ile de sorun yaşayacak onunla da mı soğuyunca boşanacak kafasına göre.
Ama bu soğumasında annesinin etkisi çok fazla oldu hakkımı hiç bir zaman helal etmiyorum o evde bulunan herkese- +1 yıl
annesine bağımlı bi erkek asla mutlu olamaz hep aynılarını yaşıcak
Soran+1 yılşu an konuştuğun kızı seviyormusun peki
Aşk İlişkileri konusunda 857 cevap paylaştı. 3 ay da hemen başkaları ile konuşuyorsa hiç düşünme bile
012 Yorumla
Soran+1 yılZoruma gidiyor yaptıkları yaşanmışlık var o kadar. Kısa sürede bir insan geçmişini unutup konuşabilir ki
Soran+1 yılYaşanmışlik var nasıl unuttu ki tamam sevmedi şu an evde kalıyor benim girdiğim çıktığım yerler he yerde anım izin var bütün eşyalarda. Başkası olsa kafayı yerdi anlam veremiyorum 🥲
Soran+1 yılBunu nasıl boşvermişlik yapabiliyor ki bu arada uzman çavuştu
Soran+1 yılDoğru
Soran+1 yılÇok kişi duydum boşandıktan sonra pişman olan ama ben olamam diyordu duymak isterim ilerde
Soran+1 yılSağol destek olduğun için 🌸
vala oyle bir devirdeyiz ki herkes karaktersiz olmus sevgiyi aski herseui oldurduler uzme kendini camanla unutacaksin biliyorum cok zor cok zr bunutan biri olarak soyluyoruk bunlari erkek milleti hep boyleler
02 Yorumla
Soran+1 yılHakkımı helal etmiyorum ben onla iyi günde kötü günde diyerek başvurdum zorluk sıkıntı da olacak dedim ömürlük diye onun yaptığı kul hakkına giriyor üstelik boşanmadan daha nikahliyiz vicdani nasıl er veriyor her şey bitti tamam da yapabilir. İnsan kafasıni toparlayamaz yeni ayrılmış üstelik şok içindeyim insanlara güvenim kalmadı bunun yüzünden
Şükret evliyken konuşmamış🤦🤣🤣 beterin beteri var😉
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılErkekler için farketmiyor o bı bakarsın ertesi gün buluyor birini umrunda değiller yani onlar kadınlar gibi duygusal değil
02 Yorumla
Soran+1 yılÇok duygusal biriydi ağlardı bir şey olsun kadın gibi diyebilirim beni şaşırtan da bu nokta ben onu hep böyle bildim birden duygusuz olmasi silip atması merak dahi etmemesi
Cevap sahibi+1 yılDuygusalda olsa erkekler çabuk siliyor bağlanma duygusu pek yok onlarda ki boşanacakmışsn bu durumda üzülecek bişey yok. Onun seni unuttuğu gibi sende unutmaya bak. mantigini çalıştır
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılüzülme.. o kaynana varken akibeti seninle aynı olur.. sen bu durumdan kısa sürede yırttığına dua et.
05 Yorumla
Soran+1 yılEvet o yönden haklısın iyi ki bitti diyorum gerçekten çok zor bir kaynanam vardı baş edemedim düşün 5 ay evli kaldık üstelik yanımda bile değildi kayannam. Ama eşmin böyle yapması zoruma gidiyor başka insanlar olsa ayrılığı kaldıramaz toparlanması zaman alır ama o hemen konuştu kızlarla
Cevap sahibi+1 yılboşveeeer.. şanslısın.. önündeki maçlara bak.. umarım iyisinin iyisi çıkar karşına.. eski eşin sürünmeye mahkum.. değerini bilmedi, kaybetti.
Soran+1 yılGörürüm o sürüldüğü günleri inşallah ama adam fikrsiz sürünse bile ben Sürünüyorum demez
Cevap sahibi+1 yılboş ver.. dese noluuur, demese nolur.. sen kendi yoluna bak.. hayatta başarılar dilerim. onada başarısızlıklar dileyecektim ama zaten öyle🤷♂️.. dilemicem.
Soran+1 yılHaklısın 😊🌸
Gizli Üye(36-45)+1 yıliyi ki kurtulmussun iste sapsik olaya oyle bak
00 Yorumla
+1 yılNormal tabiki.. eski eşiniz akıllı biriymiş. Bitmiş bir şey için kendini bitirmeye değmez. Hayat devam ediyor neticede
00 Yorumla
+1 yıltaze 31 sonrası megan foxtan ayrılsa koymaz abla kusura bakma normal yani
01 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka ya ailesi felan o kadar masraf yaptılar herkese rezil olduk beni düşünmüyorsa ailesini de düşünmesi lazım ailesine de aynısını yaptı bu oğlan 4 ay annesi babası ile konuşmadi araba aldılar bana söylemediler diye hastalik geçirdi babası onda bile aramadı kaç kere ara dememe rağmen üstüme iftra attı o konuşturmadi beni diye çözemedim bütün erkekler mi böyle yaptım ettim geri çekleyim bir şey olmasın Allah yanına koymaz inşallah
+1 yılO bir erkek yani doğasında yas tutmak yoktur
01 Yorumla
Soran+1 yıl🥺
Demek ki seni unutmaya çalışıyor bunuda çivi çiviyi söker mantığında buluyor
04 Yorumla
Soran+1 yılDoğru olabilir de evlendik yaşanmışlik var çok zor geliyor bana hiç sevmemiş bunu çıkartıyorum burdan serbest istediğini yapabilir bende zaman geçseydi keşke
Soran+1 yılÖyle yapicam yapabilirsem
O kendi kişiliğini gösterir hanfendi sen kendi mutluluğuna bak boş ver
07 Yorumla
Soran+1 yılAcaba benden sonraki kıza da yapar mı en çok merak ediyorum
Soran+1 yılEvet
Soran+1 yılNeden sordunuz
+1 yılKlasik erkek 😃 hiçbiri değmiyor. Hiçbir tanesi.
10 YorumlaEski kırılarıdır sen uyurken onlar mercimek pişirip pişirip yemişlerdir 😅😅
00 Yorumla
+1 yılHic mi aileler araya girip ugraşmadı
14 Yorumla
Soran+1 yılBenim ailem gitmediler eşim çünkü Al kızını götür dedi babamı arayıp sanki namuszluk yaptım ağır bir şey olur dersin o yüzden yapmadılar eşmin ailesi de yani annesi 1 hafta içinde herkse ayrıldığımızi söyledi görümcem evime gitti ben gider gitmez yani çoktan bitirdiler
- +1 yıl
Boşanma davası ne durumda boşanirken ne alabiliyorsan al kaynanan seni sevmediyse nie gelip istedi
Soran+1 yılÇekişmeli dava ilk duruşma olacak bu hafta bakalım inşallah benden yana olur anlaşmalı istiyorum bitsin gitsin diye. Mihrimi aldım tazminat açmiştim nafaka istemiyorum tazminatı da nafaka yeter.
Kayannam saf sessiz birini istiyor kendini çok uyanık çok konuşan biri bende lafımı esirgemem ilk başlarda çok güzel anlaşiyorduk evlenmeye 3 ay kala değişti sürekli yönlendirmek istedi oğlunu da kıskandı mi ne yaptı anlamadım ona sormasını her şeyde haber vermesini istedi- +1 yıl
saf temiz değil kendi lafından çıkmayan birini istiyor. Merakta etme belasını bulurlar. Evlendikten sonra annesinin lafından çıkmayan erkekten adam olmaz. Çocuk olmaması iyi bide onun kavgası olurdu
+1 yılİnsan yaşattığını yaşamadan ölmezmiş
11 Yorumla
Soran+1 yıl🤲🏻 bu dünyada görmek istiyorum inşallah görürüm yüreğimi ferahlatan o olacak🥺
Bosanma bazen cok uzun suruo
12 Yorumla
Soran+1 yılEvet diyorlar uzun sürüyor diye anlaşmali istycem
Aşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı. Zaten oda sevse bunlar olmazdı
02 Yorumla
Soran+1 yılBir tek ben sevmişim
Gizli Üye(30-35)+1 yılSen bu insanla ne kadar sürede tanışıp evlendin nasıl tanstn
04 Yorumla
Soran+1 yıl8 ay konuştuk 1 sene nişanli kaldık.
5 ay da evli kaldık sonra ayrıldık
Beni arakdaşimdan görmüş fotoğrafımi doğum günümdu paylaşmiş beğenip ekledi sosyal medyadan konuştuk sonra
Cevap sahibi+1 yılSizin yaşlar Kac
Soran+1 yılBen 22 o 27
Cevap sahibi+1 yılEvlilik döneminde ilişkiniz evliliğiniz falan nasıldı hatta istersen burann mesaj kısmından konuşalım daha rahat konusurz daha rahat fikir alışverişinde bulunuruz size istek atayım burdan
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılO kızlar 3 ayda çıkmadı ortaya
011 Yorumla
Soran+1 yılTelefonu sürekli benim elimde oluyordu genelde fark etseydim önceden birilerinin olduğunu da ya da benle evliyken yaşarken yapsaydı net parçalardim o evden sağ çıkmazdı. Nasıl çıktı bilmiyorum üstelik o konuştuğu kızlar bilmiyor hâlâ evli olduğunu ya da kandırıyor bilmiyorum
- +1 yıl
Kandırıyorrr her şekilde telefondan evde değilken sen yokken bir şekilde bağ kurmuşturr
Soran+1 yılZaten bulduğunu yerde kız da büyük ihtimal birbirlerini görüyorlar 🥺 olan bana oldu
- +1 yıl
Tarihte ilk adlatılan boşanan sen değilsin, gençsindir güzelsindir, kendini aşağı görme durum kötü evet ama atlatırsın
- +1 yıl
Yani ya aynı ortamda çalışıyor ya da internetten senin göremeyeceğin şekilde mesajlaşıyor, gizli sekmeden
Soran+1 yılHaklısın 🥲 diyecek bir şey kalmadı
- +1 yıl
Üzülmeee erkek mi yok. Bırak o karaktersizi hatıralar için bir şey diyemem ama üzücü tabi
Soran+1 yılBu insanlar neden böyle demin bir yorum yapan zaten hep siz haklısınız kayananalar hatalı diyor dinen me kadar günah olduğunu bilmiyor bir insanın yuvasina müdahele etmenin yıkamanın ne yaşadığımı bilmiyorlar
- +1 yıl
Henüz daha erken kaybettiği şeyin farkına varması çok sürmeyecek, o takıldığı alemin içinde zerrece yer sahibi olmadığını orada ne kadar kıymetsiz olduğunu farkedince pişmanlık duyup bu seferde sana takıntılı psikopat gibi yaklaşacak. Sen bence duruşundan taviz verme beklemede kal.. 😉
Soran+1 yılİnşallah dediğin gibi olur 🤲🏻 çünkü yüreğimi ancak onun düştüğünü görmek ferahlatacak 🤗 teşekkür ederim 🌸
- +1 yıl
Ama gardını düşürüpte kollarını açma hee
+1 yılEvlenmeden önce kaç sene birlikteyddiniz
014 Yorumla
Soran+1 yıl8 ay konuştuk 1 sene nişanli kaldık
- +1 yıl
Galiba senin sorunun cevabı bu kadar çabuk evlenmeye nasıl karar verdiniz ki?
Soran+1 yılAilesi zaten evlendirmek istiyormuştu ama ben istemiyorum dedi bana senle tanıştıktan sonra istemeye başladım dedi.
Çok sessiz sakin aklına başında biri gibi duruyordu kendim gibi sandim ona aldandım o da evlilik niyetinde olunca tipine bakmadım huyu güzel olsun dedim. Evlendik- +1 yıl
Peki birsey diyecem bu kadar kızlara duskunse, yatak odasında farklı istekleri falan mı vardı?
Soran+1 yılİşte garip tarafı böyle biri değildi benden sonra yaptı kafa dağıtıyor dedim belki unutmaya çalışıyor iş çığrından çıktı. Facebook bendeydi bunun girdiğinden haberi yok baktım arama motoruna bir kızın numarasını yazmış sonra ismini araştırmış kız da o yolun yolcusu. Dün baktım bu sefer farklı kız düzgün birine benziyor bu kız da anlamadım tuhaf
- +1 yıl
Ama soyle birsey belkide bu taraflarda gözü vardı ve sana söylemeye utandı. ya da yapmayacağını sandı. Yani dış etkenler ne olursa olsun sağlıklı bir yatak odası bütün evliliği toparlar. Bunarada calisiyomusun ve nafaka isteyecek misin?
Soran+1 yılUzman çavuş ailesinden ayrı yerde yanlız kalıyor benle tanışana karar yapabilirdi bu işleri ama yapmadi benden sonra demek ilgisini çekti. O kadar yakışıklı biri değil Allah'ın yarattığı kul ama neyine güveniyorsa çalışmiyorum üniversiteye gitcem nafaka da lazım olucak mecburen
- +1 yıl
Evet Peki anlaştınız mi nafaka konusunda? Erkekler genelde istemez. Doğuda mi yaşıyor? Sen nerelisin?
Soran+1 yılMecbur verecek kabül etmese de şu an doğuya çıktı görevi
- +1 yıl
Hatta yüksek iste. Peki anlaştınız mi? Zorluk çıkarmasın sonra? 2 3 sende çekişmeli olarak gider
Soran+1 yılİstedim de ben istemem göre vermiyorlar hakimin kararı uzman çavuş doğuda maaşi da yükseliyor ona bakarak veirir mi bilmiyorum
- +1 yıl
Verir ya mahkeme ne zaman? Bide sana hiç şiddet uyguladı mi?
Soran+1 yılHaziran 13 de salı günü yani hayır uygulamadi uygulasa maf ederdim onu ama ben onun telefonunu kırdım
- +1 yıl
Hee iyi yapmışsın ya. Ee Peki ailen arkanda değil mi? Sana zorluk çıkarmıyorlar?
- Aşk İlişkileri konusunda 351 cevap paylaştı.
+1 yılhep diyorum aileler ilişkilere karışmamalı.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOlan senin duygularına sevgine emeğine oldu
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle oldu hiç kimse ne yaşanırsa yaşansin hak etmiyor bu kadarını
Gizli Üye(36-45)+1 yılOnu seviyor musun?
01 Yorumla
Soran+1 yılHem sevgi var içimde hem istemiyorum. Hem iyi ki olmuş diyorum garip his
+1 yıl5 ay da çok kısa evlilik değil mi?
02 Yorumla
Soran+1 yılSaçma nedenler çözülebilirdi ama yanaşmadi istemedi
- +1 yıl
Yazık olmuş senin için de hayırlısı böyle demek ki. Öyle adamla ileri de daha çok sorun yaşardın.
Ben olsa. ertesi gün bulurum
03 Yorumla
Soran+1 yılYok artık
Soran+1 yılHiç mi hatirlamayacaksin
+1 yılDünden razı demek ki
01 Yorumla
Soran+1 yılVicdanı nasıl rahat edip de konuşuyor aklına hiç gelmiyormuyum acaba
bence kaynananin sucu yok
010 Yorumla
Soran+1 yılOnu payı baya var genel sorunumuz oydu ama dediğin gibi kayannam yapsa bile o sevseydi bu durumda olmazdık
Soran+1 yılKavgalarimiz oluyordu da her evde oluyor. Bahane edecek benden boşanmak isteyecek kadar sogdu mu benden değer hiç mi vermedi bütün adımları bana kendi attı kendi sevdi. Başkası olsa onda da mı aynısıni yapacaktı
Soran+1 yıl8 ay konuştuk 1 sene nişanli kaldık 5 ayda evli kaldık
Soran+1 yılBen 22 yaşındayim o da 27 uzman çavuş
Soran+1 yılHaklısın zaman gösterecek her şeyi
+1 yıl@Bala38 hıkaye mı bu gercek mı?
019 Yorumla
Soran+1 yılGerçek maalesef
- +1 yıl
O ZAMAN 3 ALTIN KURALI UYGULA köpek gıbı pşısman et sonra da def et hadı ıyı gunler
Soran+1 yılKeşke nerde o günler hiç pişman değil her yerden beni engelledi son kez konuşalim eviligili kurtaralim bile demedi
- +1 yıl
dıyorum ya 3 altın kuralı uygula önce köpek et sonra da def edip etmemek sana kalmıs dene mutlaka
Soran+1 yılO duguyu bende yaşamak istiyorum da pişman değil
- +1 yıl
ya ben ne anlatıyorum sen ne anlatıyorsun gercekten kurgu mu yapıyorsun yahu?
Soran+1 yılKafam karışık 😂 çokk
- +1 yıl
knk harbı dalga gecmeyı gectım dssak gecıyon benle sankı 3 altın kural dıyorum onla alakalı soracagına konusmana bak ya
Soran+1 yılYok anladım dediğini de sen beni anlamadın
Soran+1 yılDalaga geçmedim ki
- +1 yıl
lan sınırlendırme yeter artık baska bırsey demed 3 altın kuralla alakalı sor kamıl yahu kac defa kızmama ragmen hala aynısını yapıyor
Soran+1 yılniye kızıyorsun ya Tamam soruyorum nedir ne yapmam lazım
- +1 yıl
cıldırtıp bır de kız ma mı dıyorsun bu hale dusmussun hala anlayamıyorsun ısısn var arkadas 10 yorum ya 10 msaj atamadım msaj at soru soracagım o kısıyle alakalı soru cevap seklınde uygula he sacma ıse banlarsın bu kadar da emınım
Soran+1 yılMesaj aticam da 3 + seviyede olman gerekiyor diyor
- +1 yıl
Soran+1 yılKullanıcı adın ne insgram
- +1 yıl
cenk. trol12
- +1 yıl
yenı gırdım sıteye yazmanı beklıyorum. denemekte fayda var kuralları
- +1 yıl
Bu nasıl bir yaşam tarzı
01 Yorumla
Soran+1 yılBende bilemiyorum tanıyamiyorum şimdi asla böyle bir şey beklemezdim
+1 yılMaşallah
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,2b cevap paylaştı.
+1 yılNormal.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı. Bos ver ya
00 Yorumla
+1 yılDegil
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÖnceden nasıldı nisanliyken
06 Yorumla
Soran+1 yılŞöyle söyleyim aklımın ucundan geçmezdi böyle yapacağı sessiz sakin çok aşırı duygusal ağlayan biriydi. Kızlarla konuşma felan bu durumları olduğunu da hiç sanmiyordum çünkü öyleydi. Evlendikten sonra çok değişti 2 buçuk ay iyidik geri kalan 2 buçuk ayda kendini belli etmeye başladı son kavgada tanıyamadım içinden canavar çıktı sanki bir erkekle kavga eder gibiydi benle kavga ederken dinlemiyordu gözü beni hiç görmedi benden sonra çok şaşırdım kızlarla konuştu numaralarini aldı bu arada o kadar yakışıklı biri de değil beni daha güzel buluyorlar. Tipe bakmadim huyu güzel olsun dedim tipi de huyu de kendi gibi çirkin çıktı.
Cevap sahibi+1 yılNe kadar süre tanisiyodunuz
Soran+1 yıl8 ay konuştuk 1 sene nişanli kaldık
Cevap sahibi+1 yılValla hiçbir şey anlamıyorum hayat çok zor
Soran+1 yılAynen öyle evlenince anladım bende
Cevap sahibi+1 yılHaklısın üzülüyorsun şu an çok normal Allah iyi insanlarla karşılaştırsın amin canın çok sıkılırsa yazabilirsin dinlerim
+1 yılVay şerefsiz
11 Yorumla
Soran+1 yılHemde ne şerefsiz 😑
+1 yılNormal
01 Yorumla
Soran+1 yılNeden
+1 yılÇok üzücü
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet 🥺
+1 yılboş ver 😉
04 Yorumla
Soran+1 yılVeremiyorum🥺
- +1 yıl
Hayat devam ediyor sende bul birini
Soran+1 yılKimseye güven kalmadı konuşsam bile öylesine içimden gelmiyor
- +1 yıl
Öyle düşünme ciddi isen konuşabiliriz arkadaşım sakin ol
+1 yılKralll
01 Yorumla
Soran+1 yılDerken
- Devamını Gör (2)
Devamını Gör(47)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Ayrılalı 3 ay oldu, boşanmadan başka kızlarla konuşuyor. 🥲 Bu kadar kısa sürede normal mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer