Ayrılalı 3 ay oldu, boşanmadan başka kızlarla konuşuyor. 🥲 Bu kadar kısa sürede normal mi?

Ayrılalı 3 ay oldu.. severek evlenmiştik5 ay evli kaldık kayananmin yüzünden kavga oluyordu hep ayrıldık hemen başka kızlarla konuşmaya başladı feyk hesaplardan takip ediyorum kızlarla konuşuyor biliyorum canlı yayınlarına katılıyor. Benim çok ağrıma gidiyor her şey bitti özgür tamam bende istesem yapabilirim biraz zaman geçmeden böyle yapması 3 ay içinde gerekten çok zoruma gidiyor sinirimden ağlıyorum. Ben sevmişim o sevmemiş sevmese bile bir insan bu kadar kısa süre böyle yapar mi insan olan yapmaz diye düşünüyorum 😑 hiç mi düşünmüyor aklına hiç gelmiyormuyum benim ahımı aldı bana vermediği mutluluğu o kıza verince mutlu olacağını mi sanıyor. Hiç hak etmedim bunları hemde hiç 🥺

Ayrılalı 3 ay oldu, boşanmadan başka kızlarla konuşuyor. 🥲 Bu kadar kısa sürede normal mi?
Cevapla