Daha iyi maaşlı yerde teklif aldım ama patronuma aşık oldugum icin reddettim sizce bırakmali miyim?

Calistigim yere 2 yil once sadece kisa sureligine girmistim birakicaktim asgari ucret aliyorum gidecegim yerde devlet dairesinde 15 bin alicam yemek vs ama bu işi birakamiyorum hem yuzustu birakmamak icin hemde patronuma asik oldugum icin sizce pisman olur muyum
Daha iyi maaşlı yerde teklif aldım ama patronuma aşık oldugum icin reddettim sizce bırakmali miyim?
Cevapla