Patronuma aşık oldum bastiriyordum ama 2 yıl zor oldu sizcw ne yapiyim?

2 yil yaninda calisiyorum basta ilgim yoktu hatta onun vardi bana karsi ben isimde gucumdeydi zamanla benimde olustu ve bastirdikca her anlamda aciga vuruyorum istemeden anliyor bende uzak duruyor bazen elini elime bilerek dokunduruyor coğunlukla gozlerini kaxiyor benden kaciyor uzak duruyor ama bazen bana karsi tavirlari cok iyi oluyor ve cok mutlu oluyorum. Arkadasi cikolata abur cubur getirmisti yirtdisindan oda beim cikolata sevdiğimi biliyor bana demisti bak tam senle benim sevecegim tarzda sen al demisti. Istifa ettim kac defa birakmadı personel olarakda benden memnun ama beni insan olarak sevmesi bile asiri mutlu ediyor diygusal bisey olmasina bile gerek yok cok mutlu oluyorum. Iste ama genel olarak benden uzak durup yuzime bile bakmiyor kaciyoe benden benjm ona karsi duygularim daha yogunlasmaya basliyor
Patronuma aşık oldum bastiriyordum ama 2 yıl zor oldu sizcw ne yapiyim?
Cevapla