Sevgilim varken daha yüksek maaş için patronumun teklifini kabul edicem ayrılmalı mıyım?

Ben öğrenciyim aynı zamanda mankenlik yapıyorum. Ailemin durumu bu araya pek iyi değil, kazandığım parayı kyk kredimi onlara veriyorum. Şimdiyse belki etik değil ama patronumun oğluyla bazı konuşmalarımız oldu. Bana her hafta bir gün beraber olma şartıyla maaşımı 3 ay 3 katına çıkaracağını söyledi. Şu an bu paraya çok ihtiyacımız var. Sevgilim de var o yüzden berbat hissediyorum ama başka çarem yok. Ayrılmalı mıyım?
Sevgilim varken daha yüksek maaş için patronumun teklifini kabul edicem ayrılmalı mıyım?
Cevapla