Sevgilim bir dediğimi iki etmiyor, sürekli onayımı almak istiyor diye ayrıldım. İyi yapmış mıyım?

Nerede buluşalım diye hep bana soruyo menü seçicez bana soruyo içeceği kahveye bile ben karar veriyorum giyeceği kıyafeti soruyo beğendimmi diye onayımı almak istiyo istemesem giymeyecek, gideceği berberi soruyo bıktım herşeyi bana soruyo markete gidecek onu bile soruyo akşam mesajlaşırken tuvaletim geldi gidebilir miyim diye sordu dayanamadım ayrıldım süs köpeğimi erkekmi belli değil iyi yapmışmıyım
Güncellemeler
+1 yıl
Erkeksiz kalan karılar delirmiş içeceği şeye bile ben karar veiryorum kendi başına tuvalete bile gidemeyen biri çocuğum mu sevgilim mi belli değil kurumuş karılara erkek olsun yeter tabi
Sevgilim bir dediğimi iki etmiyor, sürekli onayımı almak istiyor diye ayrıldım. İyi yapmış mıyım?
Cevapla