Sevgilimle ayrıldık çok ısrar ettim uzatma diye istemiyorum dedi sizce napıyım mantıklı biriisi?

Sıradan konularla tripleşirken önce o alttan aldı biraz ben nazlandım sonra o yeter istemiyorum seni dedi tamam uzatmayalım dedim hayır sen şöylesin böylesin falan dedi çok saçma şeylerdi istemiyorum seni senden nefret ediyorum dedi bende seni sevmiyorum de kabulleniyim dedim hayır demiyorum dedi ama bütün ısrarlarıma rağmen ayrıldı beni engelledi 1 2 saat geçti geceydi uyuyamıyorum sinirden vs yazdım SMS ten sonra engellemi kaldırıp uyu artık yazdı sanane dedim kapat gözlerini uyu hadi dedi seni asla affetmeyeceğim dedim tamam dedi sustum hikayelerime bakıyor engellemedi bende engellemedim sizce ben napmalıyım eğer ona yazarsam çok yanlış yapmış olurum ama onun da yazmamasından korkuyorum sizce napmalıyım?
Sevgilimle ayrıldık çok ısrar ettim uzatma diye istemiyorum dedi sizce napıyım mantıklı biriisi?
Cevapla