Kız yüz yüze yakın, mesajlaşırken soğuk davranıyor?

merhaba, direkt konuya gireceğim mesajlaştığım bir kız var. normalde uzun zamandır görüşüyoruz görüşüncede bayağı konuşuyoruz muhabbet oluyo falan.. neyse ben (önceden yoktu böyle bişey) galiba aşık oldum kıza ve artık bir yerden yürümeliyim dedim, mesaj atmaya falan başladım, ilk 2-3 gün gayet iyi hoş cevaplar alıyodum. sonrasındaysa ne oldu anlamadım, mesaj atuyorum muhabbet açıp konuşmak için, öyle cevaplar veriyoki yani (kısa ve öz) orda bitiyo konuşma. yeni bişey diyorum aynı tepkiyi alıyorum... Ne oldu falan diye sordum yok bişi falan (yine kestirip attı) diyor. ne yapacağımı bilmiyorum gerçekten...
Kız yüz yüze yakın, mesajlaşırken soğuk davranıyor?
Cevapla