Daha anneme babama söyleyemeden ablalarım bu iş olmaz bu iş yaş dedi çok üzülüyorum bir sürü kişi içinden ona aşık oldum ama napayım çok seviyorum çok başkasıyla evlenmeyi aklımın ucundan dair geçiremiyorum ben kötü bir şey mi yapıyorum
Hayır normal
B evet çok kötü
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Çok fazla kız 🤔sen 35 iken o 50 olacak 🤔 7-8 sene sonra adam çökünce bakalım çok seviyorum diyebilcen mi 😂😂
Yaş farkı çok fazla ve üstelik çocuğu var saçma tabiki daha gencecik kızsın o adama 38+ yaş dul kadınlar gider
Ablamda böyle diyor
Eğer seviyorsan ve o da seni seviyorsa neden olmasın
Bence kimseyi takma yaş sadece bir rakam ve fikirsel ten uyuşuyorsa EVET OLUR
Çok daha mutlu olursun
Ama ben onunla mutlu olmak istiyorum
evet çok kötü...
Peki 26 ve 39 iyi mi sence? 🤐
fark cok fazla
Yazık etme kendine
Herkes böyle diyor Buda beni tedirgin ediyor
Olabilir knk önemli olan iletişim kurabilmeniz