28 yaşındayım, 42 yaşında birine çok aşık oldum evlenmiş boşanmış 1 oğlu var. Bu çok mu kötü bir şey?

Daha anneme babama söyleyemeden ablalarım bu iş olmaz bu iş yaş dedi çok üzülüyorum bir sürü kişi içinden ona aşık oldum ama napayım çok seviyorum çok başkasıyla evlenmeyi aklımın ucundan dair geçiremiyorum ben kötü bir şey mi yapıyorum

Hayır normal
B evet çok kötü
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
28 yaşındayım, 42 yaşında birine çok aşık oldum evlenmiş boşanmış 1 oğlu var. Bu çok mu kötü bir şey?
Cevapla