Oğlum için bir daha evlenmicem daha 24 yaşındayım kendime haksızlık mı yapıyorum sizce? Gençliğimi evladım için feda edicem Sırf üvey babası olmasın psikolojisi bozulmasın diye böyle bir karar aldım
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılÜvey baba her zaman psikoloji bozacak diye bir şey yok. Evlilik için erken yaştasın bence. Bana kalırsa ilerleyen dönemlerde çocuğun için iyi bir baba modeli olabilecek bir erkekle evlenebilirsin..
02 Yorumla- 1 yıl
Eski eşim hayatına biri girerse Çocuğunu senden alırım bir daha yüzünü bile göremezsin diyor ki yaparda ruh hastası bana deseki velayeti alırım anlarım Dışarda bile olsa göremezsin diyor onun derdi benim
- 1 yıl
Polise gittin mi iyi bir avukatla görüş bence. Boşandığı eşinin hayatına karışamaz çocuğu almakla tehdit edemez. Böyle biri zaten dengesiz ve çocuğun sorumluluğunu alabilecek kapasitede olduğunu düşünmüyorum
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. yani bireysel bi hak bu. istersen kendi hayatını kapatadabilirsin yani oglun ya da baska bişey icin. sebebte kendince ok ise yani üvey baba olmasın cocuga. senin kararın yine. ama bu işin tersi de var. aile birliği demek baba. hani erkekleri de ocu göstermeyelim. baba olmadan aile tam olmaz hatta bence hiç olmaz. baba figür olarak da işlev görür cocuklara. erkek cocuguna rol model ayrıca. kadının ruhuna da iyi gelir baba. resmi mesru evliliği kast edioyrum bu arada. bu artıları da kacırmıs olcaksın. üvey baba her zaman kötü de değidlir benim komsum vardı seker fabrikasından emekli evlendi adam. kendi kızı vardı ayrılmıs esinden. tam denk biri ile evlendi onunda oglu var. ve babamdan annemden ornek cıft olarak duydum hep. pek tanısıklıgım yok benim byüğüm kendisi. denk biri en güzeli sana onerim yanı cocuklu dul erkek
05 Yorumla- 1 yıl
Eski eşim Beni tehdit ediyor hayatına biri girerse Çocuğunu senden alırım bir daha yüzünü bile göremezsin diyor ki yaparda ruh hastası asla izin vermez Üvey baba ile büyümesine derdi benim onun çocuğu düşündüğü falanda yok
- 1 yıl
Aynı şeyi arkadaşımın eski eşi yapıyor ama bir halt edemez. Çocuğun bir yuvaya da ihtiyacı var. Sen kötülük etmediğin sürece hiç bir mahkeme alamaz çocuğunu senden korkma
- 1 yıl
evlenmessen uslu durcagının garantisi? ayrıca devlet bu konularda cok hassas. sosyal medyada paylassan. bi tv kanalına roportaj versen direk yayınlarlar. savcılıga bile gidebilirsin. hakim sen eskortluk gibi bi iş yapmadıkca da senden almaz. usulsuz cocugunu zorla kacırabilir kısmı acıkta ama. bela bi tip manita yapman lazım güclü. mafya:D neyse tabi üzücü bi durum. baba da üvey baba ile buyumesini istemiyor olabilir ki haklı. ama seninde hayatın. bosanmalar bok işte böyle. denge tutturmak zor. en güzeli evli olman. ama hayat işte bosanmıssın. bi yakınım cocukları paylastı. boylece denge oldu ve iyi ilişkinin de devamını zorlayan bi durum oldu. kardesler goruscek yani. herkes idare ediyor bu yüzden. medeni olmak lazım beyaz kelebek. üvey baba kötü imajı da yok değil yani. benim diyena dam senin durumunda hukuku tesis edemez gibi.
- 1 yıl
Bana deseki Evlenirsen çocuğun velayetini alırım bunu anlarım Dışarda bile olsa asla göstermem diyor onun derdi benim başkasıyla mutlu olmam çocuğunu düşündüğü falan da yok doğru dürüst bir babalığı yok
- 1 yıl
alamaz işte. bende cirkef sandım. avukatla görüş. bu ülkede erkeğe cocuk vercek ha bi hakim dırek ansam haberlerine cıkar. niyeti konusunda da senin fikrin ok olabilir ama bunu hukuk böyle görmeyecektir. sen şehir değiştiredebilirsin cocuk da ok ise. ara tara seni bulamasın. ama bilmiyorum ya evlilğin keske bitmeseydi. millet aşksızlıktan evlenememekten kırılyıor bu devirde. en güzel seneryo neticede oyle boyle baba. cocugunda babaya ihtiyacı vardır kazanmaya bakmak. medenice devam etmek ayrılsakda beraberiz dizisi gibi. s pekeri tanısan adamı korkutsan cok fena misal. o zaman da iş değil bu yani.
Eski eşini şikayet etmende veya tepkini göstermende yarar var. Ondan korktuğunu düşünürse daha da ileri gider... Zamanı gelince oğlun evlenecek, yuvasını kuracak. Sen ise o yaşta ya oğlunun evinde sığıntı gibi ya da yalnız yaşayacaksın. O yaşlarda hayat arkadaşı bulman da çok zor olur. şu an bir annesin, çocuğun senin için öncelikli 😊 bu çok güzel bir şey. Ama ilerisini de düşünmelisin. İnsanoğlu sevgiye, sevildiğini hissetmeye ihtiyaç duyar. Kendin için çok güzel bir hayat arkadaşı, oğlun için de çok güzel bir baba seçebilirsin. Duygusal bağ, kan bağından her zaman daha baskındır. Dilerim çok güzel bir hayatınız olur oğlunla
00 Yorumla
Aslında haksızlık yapıyoruz ama inan bu zamanlarda vereceğimiz en doğru karar. Şu an ben de 24 yaşındayım kızım var boşansam şahsen ben de evlenemem üvey baba elinde büyütemem. Ve hergün ne haberler okuyoruz kendi öz babasına zor güveniyoruz of hayat hiç iyi bir yere gitmiyor. Sen neden boşandın? Mesleğin var mı
01 Yorumla- 1 yıl
Mesleğim yok Ama ticaret kafası var bende o şekilde para kazanabiliyorum Eşim escorta gittiğini abime söyledim o yüzden boşadı beni
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Kendini ve duygularını korumak için çok büyük bir fedakarlık yapmayı düşünüyorsun, ama unutma ki senin mutluluğun da önemli 🥰. Oğlun için en iyisini istemek çok güzel bir şey, fakat senin de hayatını dolu dolu yaşaman gerekiyor. Üvey baba kavramı, doğru kişiyle karşılaştığında oğlun için de güzel bir ilişki olabilir.
Belki de gelecekte biriyle tanışır ve sevginizi tüm ailenle paylaşırsın. Kendine bu kadar katı davranma, seçeneklerini hep açık tut! Her şeyin mümkün olduğunu unutma ve hayatı kucakla. Hiç aşık oldun mu, bir keşke anı yaşadın mı? 😊10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
46
Cevap
101Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u 1 yılsizin kararınız bence
10 Yorumla
1 yılBence yanlış düşünüyorsun. Bir kuzenim evlendi, ikizleri oldu ve boşandı daha onlar bebekken. Adam sıkıntılıydı ve çocuklarını hiç aramadı sormadı da. Kuzenim yeniden evlendi. Çocuklar üvey babalarına baba diyorlar be üvey olduğunu biliyolar ama kendi öz babaları gelse o adamı değişmezler öyle bir bağ kuruldu aralarında. Kuzenimin yeni eşi de çocukları kendi öz çocuğı gibi seviyor ve sahip çıkıyor beraber oynuyorlar ediyorlar. Mutlu mesut yaşıyorlar. Tekrar evlen, kendine de çocuğuna da yapma bu saygısızlığı.
34 Yorumla- 1 yıl
Eski eşim beni tehdit ediyor hayatına biri girerse Çocuğunu senden alırım bir daha yüzünü bile göremezsin diyor ki yaparda ruh hastası bana deseki velayeti alırım onu anlarım Dışarda bile olsa göremezsin diyor onun derdi benim başkası ile mutlu olmam
- 1 yıl
Seni korkutmaya çalışıyor. Dinen nikahınız düşer boşandıktan sonra. Bu lavuk sana da çocuğuna da dokunamaz bile. Çocuk 18'ine kadar senle olur, ondan sonra ister kalır ister gider ama gideceğini de sanmam. Sinirlerim bozuldu ya Allah Peygamber karışmıyor bu kendini ne sanıyor hayırdır yani... Merak etme sen istediği kadar havlasın. Hayatına ve mutluluğuna bak.
- 1 yıl
Aynen yoruma katılıyorum👍
İcraat yapacak kişi fazla konuşmazmış zaten.
- 1 yıl
Havlayan köpek ısırmaz bacım manyağa bak sen aynından bende de var bi tane daha boşanmadan tehdit ediyor korkmuyor muyum evettttrr çok
1 yılYalnış bir karar bence. Bunu sadece sizin yasitlariniz doğru bir karar olarak değerlendirecektir.. 35-40 yaş üstüne sorun. Öyle güzel bur bey efendi tanırsınız ki. Evladiniza öz bana yokluğunu aratmaz. Sizi de el üstünde tutar. Yalnız yalnız ölmek Allah a mahsustur. Ki sanırım yeni bir boşanma olmuş. Bu fikriniz ilerde değisebilr. Oğlunuz kaç yaşında ayrıca? Detaylara yazsaydiniz güzel olurdu. Mesela birde bakmışsınız oğlunuz hayırsız çıktı diyelim.. ne olacak fedakarlıklarınız. Ona adadiginız ömrünüze yazık etmiş olmayacakmışsınız. Doğru bir tercih ile.. doğru bir eş adayı yüzünüzü guldürür. Merak etmeyin. Ki bisanmalarda.. öz babalar evlatlarından bir şekilde zaten uzaklasiyor.. cocuklar öz bana ilgi alaka ve sevgisinden mahrum buyuyorlar. Özetle öz baba zaten uzaklaşacak ilerde de olsa.. Bunu bilierek yol yürüyün isterim.
13 Yorumla- 1 yıl
çocuğa yazık yazık
evlenene de yazık, niye başkasının çocuğuna baksın.
bakamayacaksa , ilk sıkıntı boşanacak bir tipse çocuk yapmasın yahu. Çocuk oyuncağı mı çocuğa karar vermek - 1 yıl
Eski eşim beni tehdit ediyor hayatına biri girerse Çocuğunu senden alırım bir daha yüzünü bile göremezsin diyor ki yaparda ruh hastası
- 1 yıl
Sizi çok iyi anlıyorum. Çoçuğun velayeti sizde. degil mi? Sizin hayatiniza neden kimse girmemeli imiş? O zaman kendiside hayatına hiç bir kadını almasın. .. sizden talebi bu ise almamalı. Öyle değil mi? Siz eşinizle ilgili sorunu ortadan kaldırabilirsiniz.. bence evladiniza güzel babalık yapabilecek bir eş adayı kısmet olursa tekrar evliliğe sıcak bakmanızı arzu ederim. Daha yaşınız çok genç. 45-50 yaşında olursunuz. Bu boşanma o zaman olur. ya da eşiniz vefat eder. Çocuklar büyümüştür. O zaman bu yaştan sonra istemiyorum dersiniz anlarım. Ama daha çok gencsiniz.
Gizli Üye(30-35)1 yılben çocuk yapıp ayrılıp sonra yine yanıklığından evlenenleri haksız buluyorum. şahsi görüşüm.
o kadar yanıksan yapma çocuk bacım. Amacın çocuksa zaten otomatikman adarsın kendi hayatını. Yanık değilsen tekrar aşna fişne ile işin de olmaz.
erkeklere de aynı sözüm. yok hayat yalnız geçmezmiş bıdıbıdı..ulan boşanıp , kendi gibi boşanmış çocuklu ile evleneni de görmedim. nasını satayım. öyle olsa yine anlarım. hem yanıksınız evleneyim diyorsunuz, hem bekarmış gibi bekar arıyorsunuz ama o bekarla da evlenince çocuk yapmam diyorsunuz. olayın saçmalığını ve bekarlar için teşkil ettiği mağduriyete baksana. ayrıca birisi seninle evlendi, sürekli evin gelirinin önemli bir bölümü başkasından yapılan çocuğa gidiyor, böyle evlilik olmaz ki?
13 Yorumla
Cevap sahibi1 yılyanık kelimesini cinsiyetten bağımsız kullandım. Abazan kelimesinin abaza halkına saygısızlık olduğunu düşünüyorum.
- 1 yıl
Afganistanli mıyız 🙂🙂
- 1 yıl
Ne m. al bir insansın Boş boş konuşuyorsun defol
- Aile & Toplum konusunda 916 cevap paylaştı.
1 yılÇocuğunun hayatında sağlıklı bir baba figürü yoksa asıl bu yaptığın ona kötülük olur. Varsa da reşit olmasını bekleyebilirsin veya ona yaşadıklarına rağmen nasıl 'birey' olunduğunu gösterebilirsin. Vefalı anne rolüne soyunmadan önce kapsamlıca düşün bunu.
22 Yorumla- 1 yıl
Eski eşim beni tehdit ediyor hayatına biri girerse Çocuğunu senden alırım bir daha yüzünü bile göremezsin diyor ki yaparda ruh hastası
- 1 yıl
Yazmışsın bunu daha önce gördüm. Onu seviyorum da yazmışsın. Tercihlerinin sonucunu sen yaşayacaksın ne istiyorsan onu yap. Topluma daha fazla şımarık ve yobaz velet veya şiddet mağduru eş katma bir zahmet yeter.
- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
1 yılBence çok gençsin kendine haksızlık ediyorsun.
Yarın bir gün çocuğun büyüğüp yuva kuracak sen tek başına kalacaksın. Bence bunları da düşün. Neticede kendi seçtiğin biriyle evleneceksin az çok tartıp biçersin iyi mi kötü mü diye. Allah iyi insanlarla karşılaştırsın.10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. Kendisi evlenmeyecek mi önce onu düşün eğer kendisi evlenirse bu sana senin duygularına ihanet değil mi 24 yasındasın daha hayatının baharında bu kendine de ihanet olur sen bilirsin ama sana evlenme diyen biri eğer evlenirse bu sana saygısızlık olur ayrıca kendine de ihanet olur
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılEvet, kendine haksızlık yapıyorsun.
Üvey babanın psikolojisini bozacağı ne malum? Belki daha iyi gelecek.
Ayrıca gözlediğim kadarıyla birçok çocuklu erkek rahatça evlenirken, kadınlar hem hem kendi kendileri kısıtlıyor hem de toplum tarafından kısıtlanıyor.
Çocuğunla bir ömür yaşamayacaksın. 18-20 yıl sonra o hayatına bakacak, kendi ailesini kuracak.
00 Yorumla İnce düşünülmüş bir karar. Ancak illaki sevgilin olacak o durumda evlenmekten cok farklı olmayacak büyüdükçe içgüdüsel olarak seni korumaya çalışacak buda senin için sorun olmasına neden olabilir. Zamana bırakmalısın oğlun ile iletişim kurarak karar almalısın.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılEee olması gereken bu. Üvey baba veya üvey anne yanında çocuklar rezillik yaşıyor genel olarak. Hem bir kere zorluk yaşadın, şimdi neden ikincisini isteyeceksin ki. Ayrica kendi çocuğun için yasamaktan daha doğal bir şey yok. Kendine haksızlık filan değil, bence olması gerekeni yaparsın.
00 Yorumla
1 yılBazı üvey babar öz babadan iyi olabiliyor. Bence daha gençsin böyle bisey yapma ama karşına iyi biri çıkmayadabilir. Ayrıca ülkemizde dul kadınlara iyi gözle bakılmıyor maalesef...
20 Yorumla
1 yılileride oğlanın başına kakacak ve bu fedakarlığının karşılığını bekleyeceksen evet haksızlık yapıyorsun ve bu haksızlığı yapma ve evlen...
30 YorumlaBu tamamen hayatina alacagin kisinin karakterine bagli bi sey. Dogru kisiyi alirsan hayatina cocugunun psikolojisi icin de iyi olur. Kac yasinda bilmiyorum ama ileride cevresi, sosyal medya, arkadaslari sebebiyle baba yoklugunu hissedecek. Bu tamamen senin kararin. Duzgun biriyse oglunun psikolojisi icin daha iyi olabilir.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Büyük bir fedakarlık anne yüreği işte ana var birde narini doğuran güya ana sadece adı helal olsun benim için bu büyük bir fedakarlıktır sizi tebrik ediyorum
12 Yorumla
1 yılbence haksızsın pizza degılsın kı herkesı mutlu edesın once kendını dusun 1 kere gelıosun hayata
20 Yorumla
1 yılDaha çok gençsin ve fevri davranan birine benziyorsun muhtemelen tutarlı bir insan değilsin illa ilişkin olacaktır. Çünkü yaşın çok genç. Ve henüz fizyolojik zorlukları yaşamamışsın.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Karşına ciddi anlamda düzgün , anlaşabileceğin ve sevebileceğin biri çıkarsa neden evlenmiyesin. Çocuğunu düşünmen normal bir yandan da haklısın.
00 YorumlaAllah karşına iyi ve sana uygun birini çıkardıktan sonra haksızlık etmiş olmazsın.
Sen mutlu lursan oğlun da mutlu olur ama evlenmek için çaba harcama nasibin gelsin seni bulsun.
oğluna ve kendine vakit ayır
daha çok gençsin eminim çok da güzelsindiri önünde koca bir hayat var inşallah00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılKısmen haklısın. Bende kızım için bekar kalmayı seçtim. Bazen doğru mu yaptım yanlış mı yaptım diye düşünüyorum
03 Yorumla- 1 yıl
Bu size bağlı bir şey.
Benim babam annemle boşanmalarından çok kısa süre sonra biriyle evlendi ve kadın benden sırf eski evliliktenim diye nefret eder.
Bir de hemen çocukları olunca ikinci ailesi de karısı gidip yıkılmasın diye beni göz ardı etti.
Ama bence bir daha evlenirseniz yeni bir çocuk düşünmeyin ve eşinizin kızınıza asla hadsizlik yapmasına izin vermeyin. - 1 yıl
Ah kıyamam sana kuzum çok üzüldüm senin Allah yardımcın olsun benimde oğlum senin durumuna düşmesin diye mücadele ediyorum zaten 😞
- 1 yıl
@beyazkelebek0101 oğlunuz ve sizin hakkınızda en hayırlısı olsun. Sorun asla evlenmeniz olmaz ama mantıklı adımlar atmanız lazım, oğlunuzu düşünürek.
1 yılGüzel bir düşünce ama bence zamanın akışına bırak zamanın sana neler göstericegine izin ver
Böyle güçlü ve azimli bir kadını ayrıyetten tebrik ediyorum dediğim gibi duygusal düşünme harket etme😊00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 836 cevap paylaştı.
1 yıliyi bir insan çıkarsa karşına bu düşüncenden vazgeç ve evlen daha yaşın genç bu ülkede dul bir kadın olmak zor ama dediğim gibi iyi bir adam çıkarsa evlen kardeşim.
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
1 yılBen de senin yerinde olsam aynısını yapardım muhtemelen. Sevgili olunca kapının önüne koymak kolay. Evli olunca zor
10 Yorumla Saçmalama evlen yaşın çok genç yapma bunu pişman olursun
20 Yorumla
1 yılYani sen bilirsin erken evlenmişsin erken çocuğun olmuş yaaa daha küçüktür az büyüsün. Bakarsın duruma göre sende büyü daha yaşın çok genç zaten
00 YorumlaKendince doğru karar verdin diyelim elbette günümüzde evlilikler "üvey baba" kaosu yüzünden korkulası bir durum oldu.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılBu durum senin evlenecegin insani secmenle alakali babalik yapa bilecekmi uzmiyecek tabiki gencligini de bekar gecirme
00 Yorumla
1 yılBence yanlış zaten erken bir evlilik yapmışsın 24 yaşındasın güvendiğin birisyle evlenebilirim bu düşüncen cidden yanlış
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBence evlen tek başına yaşamak hem zor maddiyat olarak manevi olarak da çocuk büyütmek çok zor düzgün iyi bir adam bulursan hakikaten evlenmen mantıklı ama öbür türlü evlenme kötü bi insanla idare edebiliyorsan evlenme
00 Yorumla
1 yılkadınlar hep kendine yazık ediyor da hiç fark etmiyor o yüzden bak keyfine sen yalnız ölünce de gelip seni tebrik eder artık
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 734 cevap paylaştı.
1 yılBüyük konuşma hayırlısını iste. Rabbım ben benim için iyi ve hayırlı olanı bilmiyorum sen bana hayrı kolaylaştır ve yakınlaştır diye dua et.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılDaha çok evleneceğin erkek için sorun bu Otorite sorunu yaşar kadın genelde evladının tarafını tutar yanlış veya hatalı olsa bile Yani o erkek boş yere başkasının çocuğunu bakmak zorunda kalır. Boşanmış kadın ölü yatırımdır
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Elbette kendine haksızlık öyle güzel bir insan çıkar ki karşına oğluna baba gibi davranır sana destek olur
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 781 cevap paylaştı.
1 yılÇok doğru bir karar almışsın senin gibi insanlar kalmış mı hala tebrik ederim. Sevgilin felan da olmasın çocuğunla mutlu ol el oğlunu boş ver.
02 Yorumla- 1 yıl
@llılılull neden saçmaladım
Gizli Üye(30-35)1 yılhaksızlık çünkü o yalnızca senin oğlun değil neden tüm sorumluluğu sen alasın ve hayatını yalnızca ona adayasın ki? sende insansın sevilmeye ihtiyacın var...
07 Yorumla- 1 yıl
Eski eşim beni tehdit ediyor hayatına biri girerse Çocuğunu senden alırım bir daha yüzünü bile göremezsin diyor
- 1 yıl
O iş öyle kolay mı? Adam olsaydı da yuvasını dağıtmasaydı. Şahsen ben de çocuğumun üvey babayla büyümesini istemem ama genç bir kadın olarak kalbini kapatmak da doğru değil bence. Arayışta olma ama kalbin birine ısınırsa da sırf anne olduğun için kendini kısıtlama bence. Bir de eğer gönlünü birine kaptırırsan eğer evlilik kararı almak için hiç acele etme. Çok iyi tanı hayvana , bitkiye muamelesi nasıl iyi gözlem yap. Dili olmayana şiddet gösteren fırsatını bulunca dili olanlara da şiddet gösterir aklının bir köşesinde olsun. Bazı adamlar öz babadan daha güzel bir hayat sunar evlada unutma. Sadece doğru seçim yap.
- 1 yıl
Bana deseki velayeti ben alırım üvey baba ile büyümesin eyvallah onu anlarım Dışarda bile olsa göremezsin çocuğunu unutucaksın diyor Oğlum büyüdüğü zaman beni bulur asla unutmaz diyorum bana verdiği cevap şu yeni kocana özel fotolarımızı atarım o evde huzur bırakmam diyor
- 1 yıl
Birincisi sizi sevip saymamış maalesef evlenmek için bir evlilik görüyorum sadece ikinci olarak bu tür şeylerin fotoğrafları olması nedir ya ve şantaj da kullanıyor o iş öyle kolay değil özel hayata dahil suç bunu görüntüsünü almış kocanız da olsa önceden suç vs vs geçsin o işleri adi konuya gelirsek de üvey babalar öz babadan çok daha iyi olabiliyor kişiyi iyi tanıyıp ikincisi evlilik de şans tanıyın birine iyi tanıyın araştırın denk gelirse kalbi temiz değerlendirin hocam çocukla tek başınıza zor durum kendinizi çökertmeyin umuyorum gönlünüzce hatta daha güzelini yaşarsınız 🙂
- 1 yıl
@GereksizBilgi80 atsın ne olacak evliymişsiniz, hiçbir şey yapamaz.
- 1 yıl
@beyazkelebek0101
bunu yapamaz hatta o çok iyi bir baba sen kötü bir anne olsan sırf ona eziyet için çocuğu göstermesen göstermeme yolu var. tüm yasalar kayıtısz şartsız kadınlardan yana - 1 yıl
Llililul dediğinizi anlamadım hocam ne evlisi
1 yılşu an için mantıklı. bu demek degilki hiç olamaz ama onun iyiliği için mutluluğunu birazcık arka plana atabilirsin.
00 YorumlaMantıklı bir karar ama birçok şeyden vazgeçmek zorunda kalacaksın.
10 Yorumla
1 yılİyi bir insana denk gelirsen evlen ama dikkat et tabi
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı. Bu yaşta nasıl evlenip anne olup boşanmayı nasıl başarıyorsunuz 👏🏻
10 Yorumla
1 yılKesinlikle evet. Evlenmek istiyorsan ama sırf annesin diye korkuyorsan...
10 Yorumla
1 yılYaşın çok genç. İyi biri çıkarsa da bence değerlendir. Hayat kısa , kuşlar uçuyor.🕊️
10 Yorumla
1 yılÇok doğru bi karar babadi günün birinde görür utanır belki yaptıkları için
04 Yorumla- 1 yıl
Allah belasını versin onun
- 1 yıl
Sende artık bi toparlan gelecek için çabala hala aynı konuları kafanda tasarlama
- 1 yıl
Neden
1 yılOlmaz tabiat kanunu var istersin sevilmek sevmek bir erkegin kollarında olmak
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı. Bu üvey babadan üvey babaya değişir çok iyi biri olup gelişimine de yardımcı olabilir
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 436 cevap paylaştı. Bence doğru kişi bulunur sa haksızlık yapmış olursunuz hakkınız yani
00 YorumlaEğer karşına iyi biri çıkarsa sorun olmaz hatta oğlun için iyi bir baba bile olabilir
00 Yorumla
1 yılEvlenirsin abla daha kaç yaşındasın da böyle keskin konuşuyorsun.
01 Yorumla- 1 yıl
Sktrrrrr orsp çocuğu
1 yılKoca yürekli güzel insan gerçek bir anne❤️ işte gerçek bir kadın evladı için her şeyden vazgeçer❤️
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,9b cevap paylaştı.
1 yılikinci kez yaparsan bu hata olmaz aptallık olur tek tabanca kafana göre iyidir:)
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Hayır değil bu devirde erkek kız çocuk fark etmez neler oluyor Allah korusun…
01 Yorumla- 1 yıl
o mantıkla kimse evlenmesinde kadınların yüzde 60ı kocası tarafından öldürülüyor
Eski eşini şikâyet et, kimse kimseyi tehdit edemez!
00 Yorumla
1 yılKesinlikle haksızlık bunu da oğlun reşit olduğunda anlayacaksın ✍️
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Oğlunuz çok küçükse düşünmemeniz daha sağlıklı tabiki
01 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 yılOğlunuz kaç yaşında?
Ama fikrimi sorarsanız yanlış bir düşünce içindesiniz. Kalbinizin ısınacağı, aklınızın kabul edeceği biri olursa kendinize şans verin.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
1 yılGüzel bir düşünce ama , seni yine en iyi sen bilirsin
00 Yorumla sen kutsal bir annesin.. eğer dediğini yapabilirsen tabi
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 586 cevap paylaştı.
1 yılHayır bizi bir hamdan mahrum bıraktığın için erkek milletine haksızlık
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 355 cevap paylaştı.
1 yılKesinlikle evlenmelisin evlenmezsen senin psikolojin bozulur
00 Yorumla
1 yılOnun yerine düzgün bir eş adayı bulsanız daha iyi hayat standartları zor tek başına zorlar hayat
00 YorumlaAbicim evlenmek zorunda değilsin kendine gelir misin
00 Yorumla
1 yılEvlen nereye kadar yalnızlık sana da yazık değil mi
00 Yorumla- Devamını Gör (87)
Devamını Gör(132)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > 24 yaşındayım ve oğlum için bir daha evlenmeyeceğim. Bu durum kendime haksızlık mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer