Çocuğum olmuyor diye evliliği kendime hak görmüyorum hata mı bu?

😔maalesef küçüklükten öğrendiğim şeydi bu çevremde insanlar zaten çocuk için evleniyor diyolar çocuk olmuyor diye birakanda olmuştu kendimi kötü kusurlu hissediyorum
Çocuğum olmuyor diye evliliği kendime hak görmüyorum hata mı bu?
Cevapla