23 yaşındayım 1 çocuğum var ve eşimle ayrıyız sizce bu yaştan sonra sevebilir miyim ya da Biri ben ve çocuğuma sahip çıkabilirmi Yani beni sevebilir mi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. İnsansın neden sevemeyecekmişsin ki. İnsanların duyguları değişir mi hiç. Her insanın başına olumsuzluklar gelir.
Aranızdaki sorunları istişare ederek halledin. Olmadı Aile büyükleri ile konuşun. Özellikle siz Kayınpederinize gidip konuşun. Genelde Gelinlerini çok severler ve önem verirler. Anlatın durumunuzu. Eşinizin varsa hatası onun kulağından çeker. Erkekler Baba' dan çekinir. Bunu yapın. yaşınız daha genç.
Çaba gösterin ki sonrasında pişman olmayın ya da ben elimden geleni yaptım deyin. Vebal altında kalmayın. Gönlünüz rahat olsun. En azından yapıcı olmaya çalışın. İster eşiniz yumuşar isterse yumuşamaz artık o da onun sorunu.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı.
+1 yılSeversin de, sevilirsin de. Yaşın çok genç, 23 yaş nedir ki? Ancak şunu unutma, önceliğin yavrunla birlikte kimseye muhtaç olmayacağın, kimsenin eline bakmayacağın, ayaklarının üstünde durup kendi yağınla kavrulacağın, kimsenin sana sahip çıkmasına ihtiyaç duymayacağın bir hayat kurmak olsun. Kimseyle de "bana sahip çıksın" beklentisi ile ilişki kurma.
00 Yorumla
+1 yılSeven çıkar elbette ama o sevecek kişinin de olgun biri olması gerekir. Yoksa ileride yine sorunlar ortaya çıkar.
Ayrıca çocuğu kendi gibi sevecek biri illa ki zor bulursun ama yine seven çıkar. Bunu kaldırabilecek biri illa çıkar ama dediğim gibi, zor.00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılBu yaştan sonra dediğin yaş insanların daha sevgili yaptığı, evliliğe hazır bile hissetmediği yaş. Çocuğun olduğu için çok büyük görünebilir yaşın ama değil, sevebilirsin tabii ki. Seni de severler, çocuk için ne kadar güvenebilirsin onu bilmiyorum ama.
02 Yorumla
Soran+1 yılGörüşünuz ve düşünceleriniz beni mutlu etti teşekkürler ama tam tersi çocuğumun olduğu bile belli değil kardeşim biliyorlar 🤭
- +1 yıl
Bu yaştan sonra belirtmesi neden peki :))
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
36
Cevap
89Cevap
+1 yılTabi senin düşüncen umarım karşına iyi insanlar çıkar ve çoook mutlu olursun ama ben senin yerinde olsam eğer çocuğunu emanet edebileceğin biri varsa ve herhangi bir engeliniz yoksa çalışıp çocuğuma bakardım bu devirde çok kötü insanlar var umarım yinede rabbim karşına iyilikler çıkarsın seninde çocuğunun da 🙂🙏
13 Yorumla
Soran+1 yılAllah'a çok şükür ailemle yaşıyorum annem bakabiliyo ama bebeğimin biraz daha büyümesi lazim
- +1 yıl
Hakkında hayırlısı olsun kardeşim inşallah gönlüne göre hayırlı birini bulursun🙂
Soran+1 yılTeşekkür ederim gönlü yüreği güzel insan 💛
+1 yılTabiki mümkün , bunu gerceklestirmek hakkın ve yaşın daha cok genc , bu sorumlulugu üstelenecek elbet erkek var ülkemizde ve cok örnekte mevcut , kalbinizi ferah tutun
13 Yorumla
Soran+1 yılSizin gibi temiz düşünen insanlar iyi ki var 🙏🙏🙏
- +1 yıl
her şey gönlünüze göre olur umarım, herşeyin hayırlısı, daima pozitif düsünün lütfen 🙏
Soran+1 yılTeşekkür ederim öyle yapicam 🤗💙
34 yasindayim 1 kızım var bosanali 5 sene oldu ben senin kadar karamsar olmadım
Tabi ki sevebilirsin aşık olabilirsin tekrar baslayabilirsin umudunu yitirme
Hep şu aklında olsun aynı acıyı paylaşanlar aynı yerden yaralı olanlar birbirini daha iyi anlar117 Yorumla
Soran+1 yılYoo yine şükrediyorum halime ama ben hamileyken Terkedildim o yüzden sağlıklı düşünemiyorum
Soran+1 yılYani 1.5 senedir ailemle kalıyorum Allah'a çok şükür hep yanımda oldular.. babası olacak midesiz daha çocuğunu bile görmemiş ilk yaşını kutlamamis Teni tenine değmemiş gelde insanlara inan güven.
Soran+1 yılDiyorum ya çocuğum 1 yaşında baba evinde doğurdum (sebepsiz bitti)
Soran+1 yıl2 evladı daha var onlara babalık yapabiliyosa benim evladimada yapabilirdi neymiş efendim gelirsem baban beni öldürurmus 😌 ben evladım için ölüme bile giderim
Soran+1 yılMaalesef 😕😢😢😢😢😢
Soran+1 yıl8 ay beraberdik sonra kaçarak evlendik benden 9 yaş büyük Ya bunuda bilmenizi isterim cahil insanlardan değilim köyde yetismesim okumuş insanım ama aşık oluncada farklı bir insan oluyorum
Soran+1 yılGeçti boru pazarı sür essegi nigdeye 🤔
Soran+1 yılAllah'ın izniyle inşallah 🙏
Soran+1 yılBuna inanıyorum 🙏 inşallah sizde
+1 yılönce kendine ve evladına SEN sahip çıkacaıns. o snein vazifen başkasının değil
bunu boşanmış bir anne olarak söylüyorum.
sonra elbette sevebilirsin atla deve değil boşandın alt tarafı
sadece yanına yaklaştıracağın adamı doğru seç. artık o seçim seni dğeil evladını da etkileyecek çünkü20 YorumlaSenden yaşça büyüğüm ve aynı durumdayım maalesef, eğer şansın varsa doğru kişi çıkar karşına, hem aşık olursun yeniden hemde sahip çıkar sana
14 Yorumla
Soran+1 yılBenim için yaş önemli değil Görüş önemli teşekkür ederim 🙏 Tek temmenim buu
Soran+1 yılAmin inşallah sizinde 🙏
+1 yılBence acele etme herseyin hayırlısı olsun. Önce kafanı dinle ölç biç tart. Kendinden çok çocuğunu düşünmelisin. Aşkın sevginin yaşı yoktur. Nasipse olur ama aceleci olma. Anladığım kadarıyla sahiplenilmek, sevmek, sevilmek, saygı görmek, çoğunla beraber kabullenilmek istiyorsun. Ortalık çakal kaynıyor. Yazık olur. Yine de Allah gönlüne versin. Hayırlı insanlarla karşılaştırsın.
10 Yorumla
+1 yılDaha o kadar gencsin ki seversin de evlenirsin de. Onu karsına cıkan adam sana gostericek zamanla. Cocuguna baba olmasini bekleme kimseden onun bi babasi var. Iletisim halinde degilse de annesi de babası da sensin. Hayatina girecek kisi ona sadece abi olur ve ayaklarinin uzerinde dur cocugunun ihtiyaclarini sen karsila. Kimseden cocugun icin fedakarlik bekleme onunde sonunda karsina cikarilir cunku
00 Yorumla
+1 yılDur daha çok gençsin bir çocuk seni ju kadar çabuk yıkamaz sanirim :))
13 Yorumla
Soran+1 yılİyiki var diyorum beni ayakta tutan o zaten
- +1 yıl
Evet ne güzel boyle duymak beraber arkadaşda olurusunuz Allah bagislasin
Soran+1 yılAllah razı olsun yaaa 🙏
+1 yılTabiki olabilir, umudunu hiç kaybetme.
Ve de kendini bu şekilde şanssız hissetme.10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 940 cevap paylaştı.
+1 yılSeversin de sen sevilir misin! Onlar seni sever mi? Çocuğuna baba olamaz hiç kimse kendi çocuğuna baba olamayanlar var! Kendi ayaklarının üzerinde dur!
10 Yorumla
+1 yılBu yaş dediğin 23 yaş. Tecrübelisin artık ve nerede ne yapılmaz ne doğru ne yanlış olur bilebilirsin. Tabiki birini seveceksin, biri de seni sevecek bundan daha doğal ne var ki.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Umarim, birgün sizi ve cocugunuzu mutlu eden bir beyefendi cikacaktir. Sadece dikat etmeniz gereken kendizi duzgun bir sekilde gelistirmenizdir.
Genc bir anne cok guzel seyler yapabilir sorumluluklari ile beraberinde.
Esenlikle.02 Yorumla
Soran+1 yılAaaa teşekkür ederim 🙏 düşünceleriniz beni mutlu etti
+1 yılÇocuğuna bi başkası değil senin sahip çıkman gerekiyor çünkü bi başkasının umurunda olmaz. Hayatına alacağın insanı ona göre degerlendirmelisin. Yaşın henüz ufak tabiki sevecegin ve seni seven insanlar çıkacak karsina
01 Yorumla
Soran+1 yılYok tatlm zaten sınavlara hazırlanıyorum da karşıma çıkan erkekler normalde flortten yana bende flört etmeyi pek sevmiyorum o yüzden görüşün beni mutlu etti teşekkürler
Gizli Üye(30-35)+1 yılohoooo ne diyorsun, ben hiç evlenmemiştim ve evli iki çocuklu bir hanımla evlendim. çocukları benim çocuğum olsun gayet de güzel bir yuva kurduk. o kadar gençsin ki, biraz zaman tanı hayata. belki 10 yıl sonra olur ama ne güzel beyaz atlı prens olur. ben öyleyim demiyorum ama bana tapan bir karım, aşkla dolu bir ailem var. arayışa girme, en güzel şans bulur seni...
02 Yorumla- +1 yıl
Kardeşim, bunu okuyunca içim bi mutluluk doldu, çocuğun yokken evlenip eşinin iki çocuğuna babalık etmen çok güzel. Mutluluğunuz ömür boyu olsun, hanımefendiye ve küçüklere de çok çok sevgiler🙂
Cevap sahibi+1 yıl@Banker_Bilo çok teşekkürler güzel temenniniz için :). inşallah hepmizin olsun.. selamlar...
Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. Daha küçücüksün ve bu yaştan sonra sevebilir miyim diye sormak fazla saçma değil mi sence de? Gençken bir hata yapmışsın erkenden evlenmişsin diye ortalama insan ömrünü düşünürsek kalan 50 koca yılında yapayalnız olmak niye?
00 YorumlaTabi sevebilirsin fakat bu insanı iyi tanımalısın, dul diye farklı düşünceler besleyecek olupda seni seviyormuş ayağına yatacak çok insan var bunu iyi bilmelisin.
04 Yorumla
Soran+1 yılBu konuda çok tedbirliyom gönlünüz rahat olsun
Soran+1 yılİyi günleriniz olsun sağolun
+1 yılÇocuğun için herhangi bir sorun teşkil etmiyorsa bence sevebilirsin gençsin zaten😊
10 YorumlaSevecek birileri çıkacaktır ama ne zaman sorusunu Allah bilir
10 YorumlaNeden olmasın daha yaşın küçükmüş bütün kadınların sevilmeye hakkı vardır
10 Yorumla
+1 yılSaçmalama bebeğim daha çocuk denecek yaştasın. Bak ben diyorum 27 den sonra napacam diye etrafım bana kızıyor yaşında ne varmış diyorlar. Ben 23 olsam hiç düşünmezdim bile koy ver gitsin
10 Yorumla
+1 yılSevebilir tabiki ama seçimlerinde cok dikkatli olmalisin.. sirf evlenmek icin de evlenme yani 30 40 yasinada gelsen suphen varsa birinde bitir.
12 Yorumla
Soran+1 yılTabii ki de dikkatli olucam teşekkürler 🙏🥰
- +1 yıl
😊💜
+1 yılSahip çıkma kelimesini kullanma, kendi ayakların üzerinde dur. Ve evet, biriyle tanışıp çok güzel hayatın olabilir karamsar olma, boşanmak da evlenmek kadar gerçek
10 YorumlaSeversin elbette Allah iyi birini çıkarsın karşına
Çocuk olunca zor elbette onunda düşünmek zorundasın evlenebilir sen hemen evlenÇocuk buyuk olursa yeni Esin için kabullenmesi zor gerçekten00 Yorumla
+1 yılÇocuğuna sadece sen sahip çıkacaksın, o birine muhtac etmeyeceksin. Birini seversin o seni sever onlar ayrı mevzular..
10 Yorumlaseversin ya rahat ol daha yaşın çok genç umudunu kaybetme derim ben :)
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim sağolun 🙏
+1 yılNe zaman evlendin, ne zaman doğurdun, ne zaman ayrıldın pes❗KSde 23 yaşındayım halen bekarım diyenlere güzel bir ders olmuş bu soru.
00 YorumlaKadın da sevgi vefa olmaz. Ha bundan sonra kaç bin erkek dolandırır ihanet ederim dersen onu bilemeyiz milyon u gecer ama
00 YorumlaBu yaştan sonra derken? Asıl sevginin tadılacağı yaş 22 ve üzeri. Öncesinde yaşadığın şey ne sevgi ne aşk
00 Yorumla
+1 yılDaha çok gençsin elbette seversin sevilirsin ama bence biraz çocuğunla zaman geçirerek kendi ayaklarının üzerinde durmak ilk hedefin olmalı
00 Yorumlaİllaki sever sevilirsin ama dikkatli olmakta fayda var
01 Yorumla
Soran+1 yılBu konuda çok rahatım
Seversin
Sahip çıkmak olarak bakma
Öyle olursa hata edersin
Yaşın çok genç illa kalbini vereceğin biri çıkar00 YorumlaTabikide ask Herzaman vardir kac yas olursa olsun ümidini kaybetme, elbette senin kaderindede vardir seni Sevecek cocugunuda sayicak biri ☺️
00 Yorumla
+1 yılHepsi olabilir, öncelikle sabırlı olmalısın. Umarım her şey gönlünce olur. Ve mutlu kalmayı unutma lütfen :)
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 11b cevap paylaştı.
+1 yılBirilerinin sana ve çocuğuna sahip çıkmasıni beklemediğin zaman olabilir...
10 Yorumla
+1 yılŞu durumda bir süre sadece kendine ve çocuğuna zaman ayır senin sevdiğin ve seni seven illa ki çıkar
10 Yorumla
+1 yılAyaklarının üzerinde dur çocuğuna kendin sahip çık niye birilerinin sahipliğine ihtiyaç duyuyorsun
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılNormal yani evlenip boşanmak kararsız olma bu kadar yasin daha çok genc
10 Yorumla
+1 yılDaha küçüksün tabiki çocuğunun olması sevmene sevilmene engel değil. Ben 4 yılda 3 kere sevdim sevildim sonundada karşılıklı aşık oldum ve evlendim
20 YorumlaEğer karşıma beni sevecek biri çıkarsa şahsen ben çocuğuna bile bakarım, kendi çocuğum gibi severim.
00 YorumlaSeverde sende sorun yoksa. Millet çoçuklu her yaşta evleniyor
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılHayatın çok başındasın daha tabiki seversin neden olmasın
00 Yorumla sevebilirsinde cocuk sende kalıyorsa tekrar evlenme cocuk acısından zor olabilirilerde
00 Yorumla
+1 yılseversin hatta sevişirsin bile zira ne demişler sonradan gelen tatlı olur
00 Yorumla
+1 yılMoralini bozmak gibi olmasin ama cok zor canim imkansiz olmasada
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı. Zor çocuk olduğu için. Bilemiyorum keske evlenmeseydin.
00 Yorumla
+1 yılMaşallah kaç yaşında evlendin? Seversin de gerçekten kıymet bilecek insan kaldı mı onu bilmiyorum
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 333 cevap paylaştı.
+1 yılSevebilirsin ama tekrar evlenip çocuğunu üvey babaya emanet ederek büyük bir hata yaparsın.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Sever tabikide neden olmasın. Önemli olan kendine güvenmem. Dışarıya karşı kapalı kutu olma
00 Yorumla
+1 yılSevebilir neden olmasın ama önemli olan sen sevebilir misin yoksa sevemez misin?
00 YorumlaDaha yasin genc karartma enseyi. Cikar elbet kalbine gore birisi karsina
00 YorumlaTabii ki neden olmasın daha çok gençsin Yeter ki düzgün birisini hayatına al Neredesin peki
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Tabiki sevebilir daha gençsin. Önüne niceleri çıkacak
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7,7b cevap paylaştı. evet sevebilir sana da cocuguna da sahip cıkar
18 Yorumla
Soran+1 yıl🙏🤗
- +1 yıl
ama sen yine de kendi ayakları üzerinde dur bence
Soran+1 yılElimden geldiği kadar olucam 😌
- +1 yıl
nerde yaşıyorsun da?
Soran+1 yılD. bkr
Soran+1 yılTemennim bu
Soran+1 yılYazamıyorum xper seviyem düşük 🤣
- +1 yıl
Haydaaa
neden olmasın abi ya sanki 50 yaşındasın
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler yaaa 🙏
Aşk İlişkileri konusunda 15,9b cevap paylaştı. düşük bir ihtimal ama evet genelde boşanmış kadınlara direk kolay lokma gözü ile bakıyolar cinsel olarak kullanmak için bin takla atıyolar
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBen 41 yaşındayım ne sevmeyi biliyorum ne de sevilmeyi... Sen gelmiş 23 yaşındayım tekrar sevebilir miyim diyorsun
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,9b cevap paylaştı.
+1 yılErken davranmışsın anne olmak için
Ne diyim cocugun için çok tedbirli ol00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSizi sizin karakterinizle seven biri çıksın dilerim karşınıza. Duam ve dileğim budur.
02 Yorumla
Soran+1 yılAminnn inşallah 🙏
Cevap sahibi+1 yıl:)
yas bir sayidir onune bak kimsenin ne dediginide onemseme 🙂🙂
10 Yorumla
+1 yılYazık ben kendimi yirtiyorum 31 yaşındayım diyaliz hemşireligini okuyrm elime mesleğimi almadan evlilik düşünmyrm elalem e bak evde kalmış sanki
04 Yorumla- +1 yıl
Kac yasinda girdin üniversiteye
- +1 yıl
Birinci senem 30 yaşında başladım
- +1 yıl
Ilk universiten mi ya bende gec mi diye dusunuyordum :) senin gibi insanlari gormek mutlu ediyor
- +1 yıl
İlk üniversitem diyaliz hemşireligini okuyrm
- Devamını Gör (65)
Devamını Gör(110)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 23 yaşındayım, eşimle ayrıyız ve bir çocuğum var. Bu yaştan sonra sevebilir miyim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer