46 yaşındayım, evliyim ve çocuğum var fakat 23 yaşında bir kızla görüşüyorum? ?

İlk önce lütfen linçlemeyin. Benim sorum şu: Bu kız neden benimle beraber? Çünkü yakışıklı değilim, zengin de değilim. Beraber olduğum kız güzel de ayrıca. Haftalardır aklımı kurcalıyor bu soru. Neden benim gibi biriyle beraber olsun ki? Onlarca yakışıklı genç bulabilir ama benimle beraber...
46 yaşındayım, evliyim ve çocuğum var fakat 23 yaşında bir kızla görüşüyorum? ?
Cevapla