38 yaşındayım. 20 yaşında olum ve 18 yaşında kızım var. 15 yıldır dulum. Bir kaç kişiyle buluştum. Yanlışmı yaptım?

Kendine bakan giyimi felan bir anneye göre açık giyinen bir iş kadlnıyım. Açık dediğim işte mini ve dekolte. Çoçuklarım olmasına rağmen bir kaç kişiyle eve gittim. İçki etkisi felanda vardı. Sizce yanlışmı yaptım ben?

38 yaşındayım. 20 yaşında olum ve 18 yaşında kızım var. 15 yıldır dulum. Bir kaç kişiyle buluştum. Yanlışmı yaptım?
Cevapla