Düğün istemeyip sade bir nikah istediğim için kocam bana seni bedavaya getirdim dedi. Sevdiğim için yokluğu kabul etmiştim, sinirlenmekte haksız mıyım?

22 yasinda evlendim. Dugun olmadi evi yoktu arabasi yoktu. Sevdigim icin sade bir nikah yaptim o kadar.
Hic bir sey istedigim gibi olmamasina ragmen kabul ettim. Dun bana seni de bedavaya getirdim dedi guldu.
Bende sinirlendim arkami donup uyudum.

Düğün istemeyip sade bir nikah istediğim için kocam bana seni bedavaya getirdim dedi. Sevdiğim için yokluğu kabul etmiştim, sinirlenmekte haksız mıyım?
Cevapla