Kocam kimse sana bakmıyor diye senle evlendim dedi o kadar kötüyüm ki boşanmalı mıyım?

Ben zayıf ve kısa biriyim işte geçenlerde kocam şakasına kimse sana bakmaz o nedenle senle evlendim zaten dedi sonra şaka yaptjm dedi

Ama kaç gündür aklımda hiç çıkmıyor

Çok kötüyüm o günden sonra yanında uyuyamadım bile şimdi de annemlere geldim

Boşanmayı düşünüyorum:(

Güncellemeler
1 yıl
Bosanma kararı aldım arkadaşlar
Şaka yaptim vs diyor ama bende gerçekten bitti
Ailemle de konustum
En kısa sürede bosanacagim
Bakalım dikkat cekioyr muyum cekmiiyor muyum bosaninca görecek :)
Kocam kimse sana bakmıyor diye senle evlendim dedi o kadar kötüyüm ki boşanmalı mıyım?
Cevapla