Bir kızın erkeğe ilk adımı atması açıkçası söylemesi küçük düşürücü mu?

Birinden hoşlanıyorum direk yazsam ki " ben senden hoşlanıyorum. Herhangi birsey için değil içimde kalmasın diye söylemek istedim " mesajı atsam küçük düşmüş mü olurum je düşünür
Bir kızın erkeğe ilk adımı atması açıkçası söylemesi küçük düşürücü mu?
Cevapla