Kimle tanışsam,
Yemek yapıyor musun, en güzel hangisini yaparsın, bugün ne yemek yaptın... lan sanane sanane..
Ona göre mi evlencen? Her yemeği yaparım ama canım isterse, canım istemezse annem yapıyor zaten.
Kimle tanışsam,
Yemek yapıyor musun, en güzel hangisini yaparsın, bugün ne yemek yaptın... lan sanane sanane..
Ona göre mi evlencen? Her yemeği yaparım ama canım isterse, canım istemezse annem yapıyor zaten.
Zaman kıymetli. Hayatım boyunca kendimi geliştirmeyi zamanımı büyük oranda gelişimime ayırmayı düşünüyorum. Büyük ihtimalle karşımdaki insan zamanını benim kadar değerlendiren kendini geliştiren birisi olmayacak öyle insan pek yok. Sağlıklı beslenmek adına evde yemek pişsin de isterim ve kendim düşük sıklıkta zaman ayırırım yemek yapmaya büyük ihtimal. Ondan yemek beklentim olur. Ha zorunda mı , değil tabii ki de. Ama ben karşımdaki insanı istediğim kritere göre seçebilirim değil mi? Ben senin kriterlerine uymuyorum ama yine de benle ol mu diyeceksiniz karışınızdakine :D
yemek yapmak yahut başka bir şey yapma zorunluluğu ne kadın ne erkek için vardır. işler ortaklaşa yürür. ekstradan neden isteyebilir bir erkek kadının yemek yapmasını, ya büyüdüğü ortam gereği yemek yapmayı bilmiyordur ve ya yemeği kadınlar yapar gibi bir zihniyete sahiptir ya da bizim gibi romantikler sevdiklerinin ellerinden yemek ister...
ama normal şartlar altında, ilişkiden bağımsız, erkek/kadın herkesin yemek yapmayı ve böyle temel şeyleri bilmesi gerek.
İşlerini garantiye almak istiyorlar "aç kalır mıyım ileride?" diye düşünüyorlardır herhalde. Elbette kadını kadın yapan yemek yapması değildir, kadının da görevi değildir zaten. İçinden geldiği zaman yapmalı, aşk varsa her şey vardır zaten, arada sevgilisi de veya eşi de jest yapmalı kalkıp yemek yaparak.
Erkeklerin nasıl ki eve ekmek getirme yükümlülüğü varsa senin de yemek yapma zorunluluğun var. Niye kızıyorsun ki? Ben yemek soran adama kizmam ama hem bunu bekleyip hem de benim işimi gücümü niye soruyorsun diyen andavallara pek saygım yok.
Cevap
61Cevap
Bence saçma, aterkil ile de alakası yok. Benim annem babamla evlendiğinde hiçbir şey yapmayı bilmiyormuş. Benim de böyle bir talebimin olacağını zannetmiyorum, böyle talebi olanlar aşçı arasın kendisine. Gerekirse trendyol yemekten yeriz nedir yani:')
Bu nasıl soru ve altını doldurma yahu? Gizli olunca içinizde ki arsız nasıl da tümü ile ortaya çıkıyor ve hiç utanmıyorsunuz değil mi? Ama şaşırmıyorum:Paradan başka kıriteri olmayınca günümüz kız ve kadınlarının neden bu tarz sorulara tahammülü olsun ki?
Hahahhahaha açıklamana güldüm. 😂 Hamurda açarım Mantida İzmir bombasi da yaparım pizzada hamburger yaparım çorbada pilavda salata da hiç bir kadının bana yemek yapmasına gerek yok bunlar saydıkları saymadiklarimda var. Hayatı paylaşacağım insanla mutfağı da paylaşırım ama ama bilmiyosa da böyle darlamam. Beraber öğrenir yaparız ne olcak 😂😂
Önemli bir nokta. Bende isterim her gün yemek şart değilde Hamur işlerini çok severim Öküz gibi yerim :) edasd . Hamur işi gerisi yalan.:D Erkekler yemek işini sever. güzel yapıyormusun net ür yemekler yaparsın gibi sorular sorarlar yani
Karşına çıksaydım bende sorardım kesin. Direkt hamur işini sorardım. :D
sabah ıse gıderken o usengeclıkle ve aksam ısten gelınce o yorgunlukla mutfaga gırmek ıstemedıgı ıcın yemek yapan kadın ıstemelerı normal buluyorum ben. hee boyle kendı karnını bıle doyuramayan salondakı bardagı mutfaga kaldırmaya usenen.. kadına köleymıs gıbı emrıvakı uygulayan erkeklerın bır bok ıstemeye hakkı yok o ayrı...
Yo öyle bir takıntım yok şahsen ben yemek yemiyorum vampiri ben fjfhfhfhhhrjfhfjjfhfhf şakayı geçtikten sonra gelelim asıl konuya kadınlara surekli yemek yaptırma ve bunu dayatma bana da saçma geliyor ama şu da var eşin açsa ve yemek yoksa keyfim istemedi diyemezsin en pratik olanından bile olsa yapmalisin oda dışarıda calisiyor sonucta ama eger sende çalışan bir kadınsan birak ne hali varsa görsün fjfhfhfjhfhfjvj
Yemek yapabilmek güzel ama eskisi kadar şart değil. Daha doğrusu bi kadını kadın yapan sadece yemek yapması değil. En önemlisi aşk.
uber güzel yapmasına gerek yok
ama aç bırakmamalı da :))
diye düşünüyorum ben kendi adıma bir olmazsa olmaz kriter değil ama bu da olmalı sanki
Siz de yemek yapan erkek isteyin şok olsunlar djdlsşf
2 yıllık evliyim toplamda 5-6 kere falan yemek yapmışımdır, çok şükür ev işi sorumluluklarını yerine getirebilecek kadar düzgün yetiştirilmiş biri var hayatımda. Türkiye'de bulması çok zor tabi...
Bence bunun adı evlilik değil
@Doreamon123 Ne alaka? Evlilik kadının erkeğe bebek bakıcılığı yapmasına mı dayanıyor?
@juuachi Banyo, tuvalet de 2 yıl boyunca FULL "evin sahibesi" tarafından temizlendi mesela:) ev işlerini mutfaktan ibaret sanıyorsunuz sanırım. Eski bir aşçı olan ve yemek yapmaya bayılan eşimin elinden spatulayı alıp mutfaktan kovmadığım için özür dilerim, nasıl affettirebilirim size kendimi?
Evin sahibesi olmak evi düzenlemektir. Kovun gibi bir şey demedim. Oran tuhaf geldi. Yazdıklarımı kendi düşüncelerinizle çarpıtmayın. 1394 6
Çalışıyor musunuz bilmiyorum ama dediğinize göre kocanız çalışıyor ya da çalışıyormuş. Parayı da o getiriyor ki zaten herkes görevlerini başa kakacaksa neden evlenelim ki?
@juuachi Aynı işi yapıyoruz, aynı parayı kazanıyoruz ve günde 1 öğün yemek yiyoruz kardeşim. Kimse kimsenin başına da bir şey kakmıyor. Ev içi görev dağılımı diye bir şey duymamışsın belli ki hiç. Kimin hangi yönü güçlüyse onu yapıyor, diğerimiz de yardımcı oluyor o sırada, bunun nesi battı sana tam olarak?
Evlilik çocuk oyuncağı değil kardeşim eğer bir yuva kurulacaksa eşit olunması gerek gerek eş yemek yapar gerek koca yapar yardımlaşma olamadığı sürece ben yapamam o yapsın yani boşuna evlenilmiş olur zaman kaybı o kadar masrafa yazık olur bu kafadan çıkın sadece ortak noktaları konuşun
"Erkeğin kalbine giden yol midesinden geçer.." sözünü işitmediniz sanırım..
Erkek sizin aldığınız diplamaya değil, yaptığınız pilava bakar..
İşinize gelmiyor mu? Kedi sevin..
Yemek yapamayan dolu kadın var. Öyle şeylere hevesli olmayan kadınla evlenmem. Zorla yemek mi yaptiracagim? Öyle bir annem var sayesinde 11. Sınıfa kadar yemek seçen doğru düzgün yemek yemeyen birisiydim. Hala yaptıklarını begenmem
Erkekler Anneleri gibi kadın Kızlar da babaları gibi adam ister. Ama gün sonunda kızlar Annelsri gibi cefa çeker Erkekler de Babaları gibi hayırsız olur...
Kırodur. Net ( Kıro derken kimse etnik algılayıp duyar kasmasın. Ayı, hanzo, görgüsüz, cahil, sığır, çomar anlamında kullandım. Bu kadar kelimenin kısaltması)
Öyle bir kadın isteğim olmadı. Zaten yapsa da beğenmem büyük ihtimalle. Ha kendi yaptıklarımı da her zaman beğeniyor muyum? Hayır. En azından onu kendim yaptım diye yerim.
Bazısı şey der yemek yapmayan kız mı olur eleştirir bazısı da birlikte yaparız ondan kolay ne var ben zaten bazı yemekleri sevmiyorum sen yersin o yemekleri falan
Galiba yemek hususunda kolayım hiç. Yemek seçmem yeriz, yaparız beraber yaparız ama gurme gibi beyler var ve çoğunlukta yemek seçer, beğenmez eleştirir böyle leri zordur
Genelleme yapmasak olur mu?
Mümkün mü?
Doğru adama olmak, doğruyu konuşmak.
İki kelimenin önemi çok büyük.
Fark ettiğimiz anda.
O zaman sen de kadin olarak soyle parasi olsun soyle maddiyati olsun diyemezsin. Dersen: La sanane sanane
Hı hı tamam
Yemeğin âlâsını kendim yaptığım için, önceliğim aşçılığı değil, iyi sevişmesi ve birlikte eğlenebilmek olurdu.
Kızlar neden erkekte mesleğe ve paraya bakıyor
Siz de bakın, bu zamanda evde oturan kadın mı alacaksınız? Biraz akil
Bakılıyor zaten ama yemek önemli
Çünkü kendilerinin yemek yapmayacak kadar tembel olmaları. Bı anne veya hizmetçi arıyor kendilerine haspalarım.
Ben ona yapıyorsam bende onun elinden bir şeyler yemek isterim tabi ki. Hatta öğretmek daha eğlenceli olabilir.
Hayvani bir sadakat. Kim besliyorsa ona saygı duyarsın. (Annesinden edindiği alışkanlığı devam ettirme iç güdüsü.
Yemeklerimi kendim yaparım, karıma da yaparım. O da bana yapar. Kendi karnını doyuramayan insan olmaz, olmamalı.
Bende yemek yapan erkek istiyorum ama nerdeeee…
Sonuçta erkeğin kalbine giden yok derler... birazda yemek ihtiyaç normal bir düşünce
beceriksizlik bir makarna yapamayan yumurta kıramayınca son uç bu :D
Çünkü yemeği kim yapacak mecbur biri yapacak.
normalde insan 7 gün aç kalabilir erkek aklı yemese nolcak?
Evet ons göre evlenecek. Erkeklerin de evlilikten beklentilerri var. Hala öğrenemediniz mi?
Senle evlenen kızın ben mk
Elin kolun yokmu bebek mısın
Benle evlenen kişiden sana ne mk kendi hayatına bak
PUAHHAHA sonra neden hiçbir kız bana bakmıyor yallah dağa ayı
Benim hayatımla ilgili sana pok yemek düşer yallah küçük kezo
pok ne mk ayısı hoşt lan
Kezo anandır adam ol dayııı
Sülük gibi dadandın yoruma. Anana bir sana iki mk sülüğü sg yapıştın
Ne diyorsun dayı Afgan mısın turkceni fickiyim
Hadi o çeneni kapat boş boş yaoma
Afgan senin sülalendir. Kendi türkçene bak nikine bak mal. Yılan zehrini de al sg yorumumdan sülükten de beter çıktın.
bir kadın karnımı doyurmayacaksa o kadın ne işe yarar.
Elin kolun yokmu pardon zihinsel engellimisin? Sen yapamıyormusun kölemiyiz biz?
PUAHHAHAHA kadında çalışıyor? Kölemiyiz
Benim ve kadınların senden daha üstün olduğumuzu bil dağ ayısı seniiii
Ne kadın derken? "Hem sen kimsin ya" sözünü ben kurmadım dağ ayısı?
Kezban anandır
Kadın olduğumu belirtmek ne b*k getiriyor?
Yemek yapmayı bilmeyen çocuğuna bakamaz bak sen bile annene muhtaç olmuşsun onun için silkin ayakların üzerinde dur kendine gel :)
Kendilerine hizmet edecek kadın arıyorlar kendi üşengeçliklerinden
Hizmetçi arayan model
Annesi bakmış yıllarca kendi yardım edeyim dememiş
Aç kalmama derdinde.
Yemek yemeyi seviyorlar. Hep yapacak biri olsa ne güzel işte.
Yemek yapmak eğlenceli bişey bulaşıkları temizliği ona kitledigin sürece eheheheh
Neye göre evlencek işin yoksa mecbur bilicen zahmet olmazsa :D
Kadın hizmet ederse erkek ona köle olur ama bunu anlayacak insan yok.
Yemekten ziyade istekli olması benim için daha önemli :D
Ben Kadının değil de kendim yapmak isterdim bunlar Kadın kölesi arkadaş beceriksiz bir halta yaramayan Kadını köle olarak gören tipler bunlar
Aynen öyle uzak durmali
Ben bu saatten sonra Erkek almıyorum,
Yaşım 29.
Sana başarılar.
Bir şey yapmıyorum
Kendime odaklanmis durumdayım 3 yıldır.
Olmadı, ihtiyaç duymadım
Birkaç tane flört o kadar coguyla bulusmadim bile
Sevgililik niye bir ihtiyaç olsun ki?
Evet yalnızdım
Yalnızlığı seviyorum çünkü yanımda biri varsa hemen ondan kurtulmak istiyorum
Çalışmak isterse çalışabilir o zaman orta yol bulunur. Çalışmayıp da bu düşüncelere giren olursa fazla dayanabilecegimi sanmam.
Erkeklerin eli kolu yokmu kalksın bir xahmet kendisi yapsın temizledim yardım etsin AA kölemiyiz biz?
Kendilerine hizmetçi ariyolar, en temel becerilere sahip olmayan erkekten uzak dur, yemek yapabiliyo utusunu çamaşırını halledebiliyo olsun
Ben de yemek yapmayı sevmem o yüzden aşçı olursa iyi olur erkek 🤣
Ben severim yemek yapmayı ama her gün her gün yapamam.
Köle miyim ben
Benimki yemek yapmasada olur yatakta iyi olsun yeter
evet ona gore evlencem beceriksiz biriyle evlenemem daş mi yicez. disardan hemeye devam etceksem senle neden evleneyim.
kadin dedigin mutfakta asci yatakta or... olur esine
Kadın dediğin yemeğini temizliğini eksiksiz yapacak kimse kusura bakmasın
Adam dediğin kadınına yardım edecek temizlik yapacak yemek yapacak kadını kullanmayacak böyle erkekler anca g*tümün kıllı olur dağ ayılları siziii
Yatakta iyi olsun yeter , ben ona omur boyu bakarim , kanada dan selam olsun
Erkeğin kalbine giden yol midesinden geçer derler
Ev hanımı arıyoruz çünkü barda takılan kadın değil.
ataerkil bir toplumda yaşadığımız için artık şaşırmıyorum
Aç mı kalacak evlenince bir ömür aynı sofrada senin yaptığın yemekleri yiyecek tabiki soracak.
Fotosentez mi yapacağız?
Yemek falan yapmıyorum kendi yapsın ya
Bilemiyorum, ben böyle düşünmüyorum zaten
😂😅🤣🤣🤣
Millet aç aç
Daha güzel beraber yapıp yemek çünkü
Karnını doyurcak adam
Alaka. Olmaz yemek aramam 😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?