
Senin fikrin nedir bu konuda topluma uyar mısın farklı şekilde düşünür müsün?

Yemek yapmak sadece kadının görevi tabiki değildir. İş durumu, sağlık durumu bunu etkileyen unsurların başında gelir. Ama tutupta "bu senin görevin yemeği kadın yapar, erkekte yer" algısı yanlış. Yemekleri tabiki genel olarak kadın yapıyor. Ama sadece bu onu görevi değil; olası durumlarda erkeğinde bu konuyu üstlenmesi lazım. Hesap ödeme konusuna gelirsek; ben hesaba illa erkek ödemeli gözüyle bakmıyorum. Ödemekten de gocunmam.
Erkekler güya hep hesap ödemekten şikayetçi ama hiç tanımadığı kızların hesabını bile sormadan etmeden ödeyen kendileri, şu görselde tr erkeğinin özeti olmuş 😂
🤗🤗🤗🤗 katılıyorum kesinlikle
Ben boyle seylere takilmam ister ikili ister normal iş, gündelik hayatımda kim ismarlamış, yok ben mi? Sen mi? Takilmam bunlara.
Gel gelelim detayda ki ellerinden bir seyler yeme konusuna...
Evimde bir seyler hazırlamaya bayilırım ve bir yere orurup ya da yaslanıp beni izlemesine. Toplumun sadece ahlaki degerleri ve normları uzerine hayatımi sekillendiririm ama aşk hayatımı bu norm ve kurallara gore yasayamam.
Keşke iki kere beğenme butonu olsa
Inanın bu sözünuzden kifayetsiz kalırdı. Gönlünüze sağlık.
Gönlüm adına rica ederim.
Tesekkür ederim, O guzel yüreginize sağlık.
Rica ederim
Ben genelde arkadaş olarak bile bir bayan ile buluştuysam kesinlikle ona hesap ödetmemek adına elimden geleni yapıyorum. Yemek pişirmeyi illa ki kadın yapacak diye bir kaide yok. Zorda kalınca kadına bir şey olunca evde o evin işleyişi duruyor. Mecbur kalkıp erkek yapacak. Ama böyle olmasa bile kesinlikle bir görev olmamalı onun için.
Cevap
32Cevap
Neden cinsiyetler arasında görev taksimi yapılır bir türlü anlamış değilim. Eski Türklerde kadınlar da avlanırlardı. Şimdiki gibi 'erkeğim kazansın da ben yiyeyim' düşüncesi yoktu. Kadını acizleştiren, ikinci sınıf insan kılığına sokan tamamiyle arap kültürü. 🤨 Bizim özümüzde yok öyle şeyler.
Öff çenem açıldı haaa 🙃
Neden böyle bir olgu oluşmuş anlamış değilim.
Kadında yemek ısmarlayabilir erkeklerde.
Erkeklerde kadınlar gibi hatta yeri geldiğinde daha iyi yemekler yapabilir.
Kalıplaşmış yargılardan biraz uzak tutun kendinizi arkadaşlar.
:) Karşısında ki insanı mutlu etme çabasıdır ikiside.
Umarım mutlu edebilirsiniz insanları
Azerbaycanda
1) Dışarıda parayı erkek öder (restoran, otobüs, metro vs. dahil)
2) Metro, otobüsde vs. kadınlara yer verilir
Kadınlar hep 1-0 önde başlar. Yemeğide genelde kadınlar yapar
Bunlar bence Azerbaycan da değil GELİŞMEK İSTEYEN BÜTÜN ÜLKELERDE OLMASI GEREKENLERDİR.
@djebel3647 ola bilir)
Eskiden bizde de öyleydi şimdi bitti o işler
Maalesef güzel olan adet ve örflerimizi hızla kaybediyoruz
kısısel tercıhlere saygı duyulmalı.. herkes etegındeı tasları dokemlı kısıler ona gore hareket etmelı.. aman nolacak yaparım aman nolacak tabıı aman nolacak degısır dıye baslarsa devam etmez o ılıskı.. yemegı kadın yapar hesabı erkek oder:)
Erkek sevdiğinin elinden bir şeyler yemek ister. amaç sırf o yaptığı içindir. yoksa zorunluluk değil.
Hesap konusu da , genelde erkekler çalıştığı için, maddi anlamda daha güçlüdür. nedeni bu bence.
Tabi geleneklere uyup da yapan da var..
Bunu bir görev olarak görmüyorum yerine göre pişiririm yerine göre ısmarlarım.
hatun olmak varmış...) adam gelir evinden alır yemege eğleneceye her neyse ye iç dolaş sonra getirir eve 5 kuruş harcamadan böyle hergün olsa gezer tozarım ben..)))
Zamanımızda kadınlarımız ekonomik özgürlüğe sahipler böyle bir sorun yok. Erkeklerimizde illaki bekar hayatını yasıyor ünide yemek sorunu yok. Yani Sorun yok!
Genel bakış bu yönde olsa da, artık erkekler ben ısmarlayayım, kadın ödesin moduna yakınlar gibi... (Çoktan seçmeli KS soruları gösteriyor ki) 😂
Elinden yemeği isterim. Hesap durumu ise o an hızlı olan kazansın.
Evet yemek ısmarlamak tehlikeye düşer yemek yapmak ise bayana düşer
Hesap ödeme falan bu tür şeyler bence artık ufak şeyler eşler, sevgililer bir birini biliyorsa önemsizdir. Ev de yapabileceğim birşey olursa yaparım. Bulaşığı bile yıkayabilirim koymaz 😅😅
Kadında hesabı ödemeli diyen erkeklere eyvallah siz de mutfağa girersiniz ödeşiriz.
Yemek ısmarlanacaksa yemek yapmaya ne gerek var? Her türlü yolunan erkek.
Kendi adıma alakası yok diyorum. Yemek ısmarlamak isteyen ısmarlar, yapmak isteyen yapar. Hepimiz insanız ve cinsiyetimiz dışında tüm hayatımız eşit.
Bende ödetmeme kanısındayım , aslında tartısmaya acık bır konu. Zamana göre degişecek bır olgu. Zaman ve duruma görede degısır.
Yanlış bence çünkü yeri geldiğinde erkek sevgilisine yemek bile hazırlar, hesabı da yeri gelir bayan öder değişir yani
Maddi konuda erkeklere bagli kalmaya devam edin. Daha cok öldürülürsunuz
Niyetler kalpler iyi olsun pişirmeyide herseyi ben yapayım. Ama evlilik bitti kadında maalesef
Erkekte kadında yemek pişirebilir ya da ısmarlayabilir.
Sevgiliyi filan anlamam ama evlilik olduğunda ortak olabilir ama eşimin yemek yapmasını şart
Tabiki hayir sadece ismarlamak erkegin gorevi 😊😊😊
Hayır tabikiiii neden herşeye bir genelleme yapmaya çalışıyorsunuz
Şart olamaz kimin gönlünden geçiyorsa karşılıklı ve beraber olmalı
Hayat müşterektir. Kadın da yemek ısmarlayabilir, erkekte yemek pişirebilir 🌺
Hayır terside olabilir
Bayan hesap ödeyemez..
Hesap verir. #))
Parası olan hesabı öder..;))..
yooo her ikisini erkek de yapar kadında
atayist karikatürü bunlar
genelde öyle gibi gözüküyor
Yapabilenin yapması, vicdanı gereği, zarurettir🙂
Aynen😂😂
hayir herkes herseyi yapabilir cinsiyeti yok bunun
Kesinlikle öyle
Katiyen hayır
Genelde hep ben ısmalarım :D
Değecek kadına yemekte yaparım ısmarlarımda
hayır birbirine yardımcı olmaktır görev
Değildir
Hayır
Yemek te yaparım
hayırr
Bence öyle :)
Ne alaka
Kadinin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar