Yemek ısmarlamak erkeğin yemek pişirmek kadının görevi midir?

😏😏😏😏
😏😏😏😏
Özellikle ikili ilişkilerde herşeyin başındayken bile erkeklerin sevgilisinden elinden birşeyler yesek iması oluyor. Ayrıca hesap ödeme de durum tersine dönüyor ilk buluşmada hesabı erkeğin ödemesi gibi. Toplum olarak algımız bu kadın yemek yapar erkek hesap öder.
Senin fikrin nedir bu konuda topluma uyar mısın farklı şekilde düşünür müsün?
Yemek ısmarlamak erkeğin yemek pişirmek kadının görevi midir?
Cevapla