Misafirliklerde kadınların sürekli hizmet ve bulaşıkla uğraşıp erkeklerin sadece yiyip içip muhabbet etmesine ne diyorsunuz?

Erkeklerin hiç yardım etmemesi, kalabalık bir davette bir odada kadınlar bir odada erkekler otururken erkekler çaylarını bile kendileri koymaktan aciz olup içeri odaya seslenmeleri çay koyun vs demeleri sizce nasıl bir durum? Bu neden bu şekilde alıştırıldı? Hep büyük masalar bile erkeklere kurulur, kadınlar daha küçük alanda ya da mutfakta yer mesela.

Misafirliklerde kadınların sürekli hizmet ve bulaşıkla uğraşıp erkeklerin sadece yiyip içip muhabbet etmesine ne diyorsunuz?
Güncellemeler
3 ay
Güncelleme 🫖
Misafirliklerde kadınların sürekli hizmet ve bulaşıkla uğraşıp erkeklerin sadece yiyip içip muhabbet etmesine ne diyorsunuz?
Cevapla