Yaptığınız her yemeğe bir kulp bulan erkekler hakkında ne düşünürsünüz?
Bu eşiniz olabilir.Babanız olabilir.Abiniz olabilir.Vs.
Bu eşiniz olabilir.Babanız olabilir.Abiniz olabilir.Vs.
Ben kendim beğenmiyorum yaptığım yemekleri ama eşim iltifat için olacak, "çok harika olmuş sevgilim. Bunları yapan ellerini öperim" diye beni şımartıyor..
Fakat, eşim çok harika yemek yapar, çoğunlukla da yemek yapmamda en büyük yardımcımdır.. Bilhassa, bir misafirimiz geleceği zaman, yemeği bana bırakmaz kendi yapar.. Yemek yapmayı üniversitede okurken öğrenmiş..
Benim de öğrenememe nedenim, canım annecim.. Çalışmaya çok erken yaşta başladığım için, hiç kıyamazdı bana..
İnsan her şeyi bilmez ve yapamayabilir.. Ama, bilmiyorum, yapamıyorum deyip kenara çekilmemeli.. Sevgilim aslında profesyonel olmamakla beraber, üniversite yıllarında birlikte kaldıkları arkadaşlarının yaptığı yemekleri beğenmediğinden, yemek yapma görevini kendi üstlenmiş.. O şekilde de daha iyi yemek yapma tekniğini geliştirmiş.. :))
Ben de şimdi ondan öğreniyorum.. Umarım kısa zamanda çok iyi yemek yapmayı öğrenirim.. :))
bişey düşünmem üzülürüm bi daha da yemek yapamam o kişiye:)))
ben senin her yemeğini yerim ,özelliklede hamsili pilavı :)
ozaman bi düşüniyim tekrar :ı
@Nova kotu yerden sordum dostum yaa
en kotu terbiyesizligim ve patavatsizligim burada ortaya cikiyor :((((
illa ki yemekler hakkinda bir elestiri yaparim bunu yapan kisiye de soyle yapsaydin boyle yapsaydin diyerek hatami ikiye katliyorum :(((
sukur ki bu soylemleri artik minimuma indirdim
simdi kizlarin hepsinden eksi yagacaktir :(((
Bir şey demem afiyetle yerim çünkü bir kadın için kocasına yaptığı ilk yemeklerin önemi apayrıdır , kimse anasının karnında öğrenmiyor yemek yapmayı , biraz pratik birazda deneyim ile çok güzel yemekler yapabilecek kıvama gelir o kıvama gelene kadar yerim yemeklerini sonuçta benim için uğraşmış .
Cevap
6Cevap
şahsen ben çok ayar olurum hatta bir daha ki sefere sadece kendime göre yemek yaparım madem kimse beğenmiyor gitsin kendisi yapsın kardeşim hizmetçi miyiz biz?
belki cok lezzetli yemekler yapamayabiliriz ama gozumuze de sokulmaindan rahatsiz oluruz :(((((
yemeği beğenmeyebilir de, bunu dalga geçerek veya ters biçimde söylerse çok kırılırım gerçekten. adam olsun, o yemeği beğenmediğini söylesin açıkça...
o kadın da pek edepsizmiş yahu, hem bayat şey satıyor bir de laf ediyor:) ama gerçekten kadın aklı bu konularda daha farklı çalışıyor sanırım. ben yaptığım yemeği beğenmediğini söyleyen birine bozulmam ya da kırılmam; zevk sonuçta. ama tutup da çemkirirse o zaman sinirlenirim gerçektenb
düşüneceğine marifetsizliğini sorgulasın arkadaş!:)
e tabiki de...
"Kadınlar,yaptığı yemeği beğenmeyen erkekler hakkında ne düşünür?"
... Haklı Adam diye düşünür ! (Sanırım)
Babam veya abimse saygı duyarım bir dahakine daha güzel yaparım derim. Sevgilimse tencereyi kafasına geçiririm :D:D
Bisey demem yiyormus gibi yaparim sonra kalkar bizim donerci hayrettine giderim
Hocam sen bu hayrettini bilmiyorsun super doner yapiyor kiz olsa alirdim valla :)))
Evet hayrettin olunmaz dogulur
kötü seyler düsünürüm. hatta sadece düsüncede kalmaz yaparim da.
Çok üzülürüm. Çünkü ben o yemeğe ruhumu katmışım.
Ama beğenmeyip aşağılama noktasına geşirse iş zıkkımın kökünü ye derim.
Poğaça yapıyorum şuan. Beğenmeyen kadını da erkeği de döverim valla. Emek harcıyoruz sonuçta.
Mayalı yaptım :)
oluyor tabiki. kabartma tozu konmaz mayalı poğaçaya.
düz mantık güzel (:
Beğnilir benım yemeklerım ama beğenmeyen kendı yapsın yesın
ben şansımı fazla zorlamam bunun sonrakı gunude var:):)
bır begenmezse kotu yaptım derım
ıkı begenmezse yıne kotu yaptım derım
5.ye begenmezse o yemegı onun onunden alırım aç kalır
onun için üzülürüm çünkü yemekten başka çaresi yok eli mahkum
zııkkımın kökünü ye derım kalkarım :) o kadar emek verdım essek degıl ya emege saygı hiç degilse :)
zıkkımın kökünü az pişir kısık ateşte çok lezzetli olyu :)
uzulurum ama kizmam.
Bazen bende begenmiyorum yaptiklarimi.
Henüz öyle birisi çıkmadı , efsane gibi yemek yaptığımı söyleyen çok oldu ama ..
huysuz derim içimden kendisi acaba guzel yapabılıyormu hemde soylenmez ki bu ayıp:)
wardır iyi yaptığı bir yemek ona da kulp bulursan haksızlık etmiş olursun bence...
Güzel yapamadığımı düşünürüm.
bence gayet güzel derim beğenmesem de :D
ben de beğenmiyorum yaptığım yemekleri
Bidaha yemek yapmam aç kalırlar
Ben ona yemek yapiyim, o begenmesin. Nankooorr.
normal karşılarım
42545220145,434,2
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar