Sosyal medyada tanıştığım kişi ilk buluşmada terk etti beni, neden?

2 yıldır tanışıklığımız vardı instadan konuşuyorduk ben onu arkadaş olarak seviyordum ama ilerletmek istedi ama ben istemedim kendime güvenim yoktu ama sürekli sadece deneyelim ne olacak diyip durdu 2ay olmuştuki ben çok mutluydum ilk sevgilimdi işinden izin alıp olduğum şehre geldi resimlerde daha farklıydı ama önemli değildi ben kişiliğini sevmiştim beni hep dinlerdi aslında buluşma iyi geçti ama o gün içinde eve döndüğümde hiç arayıp mesaj atmadı sonrasında ben atınca 2 saat sonra döndü ise acil cağirdiklarini müsait olmadığını yazdı 3 hafta sonrada benden ayrıldı artık arkadaş bile değiliz sürekli çirkinim ondan istemedi beni diyip kendimi azarliyorum günlerdir depresyondayım yapmalıyım bilmiyorum

Sosyal medyada tanıştığım kişi ilk buluşmada terk etti beni, neden?
Cevapla