Ayrıldığım insanla sosyal medyada tanıştık. Çok güzel duygular hissettik. Ama yalancı mı bunu nasıl anlarım?

Çok sevdim saygı duydum ama zamanla değişti arkadaşları hep kadındı. Beni hep gizledi. Başta ona güveniyordum ama zamanla güven kayboldu. Ayrıldı ben barıştım. Dil döktüm en son dayanamadım ve ben ayrıldım. Bir süre sonra özür diledi yani bir kaç defa şans verdim. Şimdi tamamen ayrıldık. Beni kendinden soğuttu. Simdide o bana bağlandı ama red ettim. Kafama takilan ilk ayriliklarinizda ben arayı düzeltiyordum. Şimdi o düzeltmek istedi ben ona şans vermedim artık. Pişman değilim. Sevdimde seviyorumda halâ. Sorum neden herseyi yapıyor buna rağmen seviyorum diyor. Yalancimi gerçek mi bilemedim.

Ayrıldığım insanla sosyal medyada tanıştık. Çok güzel duygular hissettik. Ama yalancı mı bunu nasıl anlarım?
Cevapla