AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Unutur bence. Bir ömür boyu arkandan ağlayacağını mı düşünüyorsun?
Yani tabi bir zaman sonra etkisi azalır ama bence arada bir aklına gelir
Arada sırada muhtemelen gelir aklına
Aslında ben mutlu olmasını istiyorum çünkü hata bendeydi ama birbirimize çok iyi gelmiştik ve aşıktık istemeye istemeye gitti bir yıl girdi ama hala ben de unutamadım
Unutursun zamanla
Ben de öyle düşünüyorum:)
Unutmaz kızlae kolay unutmaz değer verdiği erkekleri ayrılsa bile
Kanka baya aşıktık ama kısa sürdü bana sana olan sevgiyi kalbimde coşku ile hissettim dedi
Bence arada aklına geliyor olabilirim belki yoluna bakar ama gene geliyorumdur herhalde
Ne güzel kanka böyle şeyler söylemesi onun için yerin ayrı olacak
Tabiki
Çok kötü düşman başına bile vermesin Allah, aşk denen şey vurdu mu pis vuruyor
2 gün sonra flörtleşir 😁
Onu tahmin ediyorum zaten ama muhtemelen alfasi olduğum için aklına geliyor olabilirim
Alfa adayları eleyen dikkat çeken adaydır , senden sonrada dikkat çeken vardır anca işte arada kıyaslama yapar o kadar
Ya zaten manita yapmış, adamı görsen kızın yanında o kadar sönük kalıyor ki arkadaş ortamında foto cekinmisler kız oğlanı hiç takmıyor bile tamamen kendine odaklanmış, beyaz yakalı kız, ben de öyleyim yüksek değer ve yakışıklı olduğu mu söylerler hatta kız rüyada olduğunu düşünüyordu velhasıl bulmuş bir beta çocuğa geçmiş olsun kriterlerino bana anlattığını hatırlıyorum tam beni anlatırdı şimdiki çocuk tam tersi neden seçmiş anlamıyorum muhtemelen sen de kırmızı haplisin anladığına göre, alfa seçenekleri çıkar karşısına sonuçta üçüncü dünya ülkesi ve Avrasya coğrafyasında yaşayan insanlarız duygusal salınım çok fazla , unutmuş olabilir buna yapacak bir şey yok ama inanılmaz bir basiret nuruna sahip bir kız öyle ki benim nasıl biri olduğu mu hisleriyle anlıyordu
Kırmızı hap bence uyanıştır , benzer bi hikayem var kaç ay önce iyi giden bir ilişkim vardı sonra zannediyorum birşeyler tükendi ya da bitti bilmiyorum benden iyisini bulamazdı kendi çevresinde eminim ayrıldık engel attı 1 ay sonra instaya baktım çirkin bi çocukla pozu var o zaman dedimki tip yoksa erkek ağır eşektir ya da kız çok kaliteli değildir dedim
Kanka bak kendi mi ovmeyi sevmem ama benim için aşırı zeki ve yüksek değer yakışıklı derler , ben normal şartlarda kızlarla çok konuşurdum ama baglanmazdim, spermleri dağıtma derdine düşerdim biliyorsun zaten algoritmayı ama bu kız çok baskaydi inanılmaz bir çekim ve basiret vardı aramızda, resmen benim için yaratılmış diyordum, keza o da benim için öyle düşünüyordu hatta karşımda kendini yetersiz görüyor idi sonra ben bir konuda , önemli bir konu da yalan attım ve güveni sarsıldı çok ağladı çok üzüldü ama istemeye istemeye gitti giderken bana seni ölene kadar unutmayacağım dedi, aradan bir yıl geçti ben de bir süre oneitis gelişti sonradan astım ama gerçekten yeşil bayraklı bir kızdı, üstelik basiret nuruna sahip, kaliteli muhafazakar sekuler bir ailede büyümüş bir kız, ben de anlam veremiyorum ya hu insan güzelliğinin farkında olur , gidip o erkeğe nasıl baktı aklım almıyor, kız bana sana benzeyen bir sarışın seni senin gibi sarışın bir kızım olsun istiyorum diyordu, esmerleri pek sevmediğini söylüyordu ama o çocuk esmer aklım almıyor bazen
kadınlar farklı pragmatikler diyor ki ben bunu elde ettim şimdi tükettim ama daha iyisini bulmalıyım şansımı deneyeyim çünkü 30 dan sonra patates olucam diyor. Aslında kötü olan sen ben değil en iyi spermi bulma arayışı içgüdüsel bir deneme döngüsü diyebiliriz. O bulduğu çirkin adama tip olarak değil fayda bulmak için gidiyor aslında...
Ben ayrıldığım kız arkadaşıma ayrılmadan önce bi soru sordum dedimki çünkü bitiyor saldım yani...
En iyi ilişkin hangisiydi dedim hepiniz farklıydınız dedi...
Yani sen gen olarak çok iyisin
Ama Ahmet Mehmet çıkar olarak mantıklı
Aynen kanka ben de öyle düşünüyorum, çünkü çocuk iyi bir insana benziyor ama çirkin harbi fotoyu görsen yazık olmuş kıza dersin kanka bir de doktoruz ikimiz de ben ona doktorum dedim tıp öğrencisi çıkınca güveni tamamen sarsıldı artık tıpcı olduğuma bile inanmadı ve gitti, bağlam sorunu da vardı velhasıl bulduğu oğlan karizmatik bir unide PC mühendisliğinde arş görevlisi aslında onunla beraber olarak evrene ve sisters and guys larina verdiği mesaj şu ben özgüvensiz ve 162 boyunda kendimle barışık bir kız olmama rağmen bunun gibi yüksek değer bir erkekle beraberim ama halbuki sisters and guyslar partneri cirkin diye destekliyor onu ve organizasyonlarina eşlik edip gülüp eğleniyorlar çok garip ve ürkütücü bir doğaları var kadınların
Kadınlara ip tut ucuna ilgi tak ysptıramıycağın şey yok 😂😂 kısacası kadınlarda mide yok reis
Ben o kadar şeye rağmen şunu merak ediyorum acaba beni unutmuş mudur , yalanima rağmen? Yakışıklılık ve game olarak aşırı etkilendi öyle ki giderken sarf ettiği şeyleri söyledim, kız içten içe özgüvensiz biriydi naif ve kırılgandı ama her şey bir yana tam aradığım kızdı ya tüküreyim şansıma 😂
Seni unutmamıştır beni de unutmamıştır biyerde en kötü öpüşürken en kötü yemek yerken aklına gelirsin ve pişman olur
Kardeşim üstüne soğuk bir su içelim ama bazen içten içe bir gün yazacağını hissediyorum, söyle bir şey var bizim ilişki bir ay sürdü ama etkisi çok büyüktü ama o çocuğa geçmiş olsun betalastirilabilme potansiyeli çok fazla ayvayı yedi o
Bizimki de 2 ay dı şu an engellemiş olarak bıraktı birgün yazarsa görüldü atıp sileceğim 😂
Kardeşim ikimizde de hala oneitis kırıntıları var ama mavi hapli düşünceleri onların kötü yanlarını hatırlayarak yok edeceğiz
Sana bir soru sen o yeni bulduğu çocuk için ne düşünürsün, sence akıbeti ne olur ileride
4 ay önce instadan gördüm profil koymuş kız geçenlerde baktım profili boştu ve tekrar birkaç gün sonra baktım profili silinmiş sanki bana bi işaret gelmiş de bakmışım gibi artık onu unuttum elimden geçen bir araç gibi artık
Kanka kız toksitasyon yapmamış sana , sen evlenip ayrilsaydin görürdün ben de öyle bir yıldır zaten konuştuğum kızların haddi hesabı yok, unutuyoruz tabi önemli olan acaba geri gelecek mi gelse zaten kabul etsek betayiz ama etmiycez faydalancaz , valla o çocuğa çok acıdım kız fotoda bariz onu yok saymış ya
Aynen ikisini bir gördüm sonra yok olmuşlar 😂 neden diye düşündüm herhalde ilgi mastürbasyon ı yaşanmış ve sonra gerçeklere dönüşmüş kız bu ne aw demiş tüymüş benden iyisini bulur ama bulduğu benden bayağı geride gibiydi 😂
Kanka bak kız özgüvensiz ve ilgi görmemiş biriyse ilgi gösteren erkeğe gider , bulduğun tüm kızlara dürüst ol ve ilgili ol ama beta olma kızlar ilgisiz asla durmaz
Ben mesela artık evlenmeyi düşünmüyorum kanki parası neyse ödeyip uzamaktan yanayım gün sonunu erkene almaktan yanayım 😉
Bilmiyorum ama benim ki inşallah bir gün yazar eminim aklına geliyorum bakalım nasıl olacak
İnşallah istediğin olur ama ben onu başkasıyla gördüğüm an bitirdim
Kanka ben de bitirdim ama intikam güzel olur , çocukta şimdi doktor ile iliskisi var diye havaya uçuyor garibim
He o zaman bi güzel oynarsın onunla ne yalan söyleyeyim bende oynamak isterim de daha önemli düşüncelerim var
Aynen neyse kanka kafana takılan soru olursa sorabilirsin burdan kırmızı hap yorucu ve zordur Allah yardımcımiz olsun hayat zor uyanık olmak lazım en önemlisi dürüst ve saygılı olmalıyız, hayırlı geceler tekrar
Hayırlı geceler başkan inş daha iyilerini bulursun kadın çok görüşmek üzere
Unutur böyle diyen biriydim çoktan unuttum 💁🏻♀️