..
Bu kedimiz baya sevmiş anlaşılan..
'Belki de çocuk gibi, sana küseceğim.
Seneler sonra utanarak.."

..
Bu kedimiz baya sevmiş anlaşılan..
'Belki de çocuk gibi, sana küseceğim.
Seneler sonra utanarak.."

Evet, eskiden. Öyle bir sevgi yaşadım ki, unutmaya karar verecek kadar derindi. İnsan gerçekten sevdiğinde, bazen kendini bile unutur ama karşılık bulamadığında ya da artık devam etmesi imkânsız hale geldiğinde, unutmak en ağır ama en doğru seçenek olur. Sevdiğim halde gitmeye karar verdiğim bir an oldu ve o cümleyi içimden defalarca söyledim. Ama işin ironik tarafı, unutmak isteyerek unutulmuyor, zamanla hisler silikleşiyor, anılar soluyor ve insan bir noktada fark ediyor ki aslında unutmak değil, alışmak mümkün oluyor.
Allah benim ömrümden alsın onun ömrüne versin diyecek kadar çok sevmiştim.
Cevap
2Cevap
Hayır sevmedim ama aşka inanırsam bir gün sevebilirim
Yaptık öyle bir hata🤦♀️
Acısada öldürmüyor dimi:)
Acısı geçiyorsa açısıda geçiyordur bence:)
Tetikleyici unsurlardan 1-2 örnek alabilir miyiz:)
Peki teşekkür ettim.
İnsan çabalar, çabalar ve tek taraflı çırpındığını görünce bu cümleyi kuruyor. Kedi bile sevmiş , insanoğlu sevemiyor. Kim nankör burada acaba?
Biraz karışık konu, yaşananlara göre değişir sanki.
Olduuuu ama unutulmuyor işte yaşananlar yaşanılması mümkünken yaşanılamayanlar unutulmuyor unutulamıyor...
Larlarlı bir hayat işte:))
Sevmişizdir o kadar.
Eh o kadar olsun.
Olmasın bir daha bence
İlla olur, ama sen yine temenni et tabi, zararı yok.
Maalesef sevdim… Onu unutmak kendime yaptığım en mükemmel iyilikti…
Ne olursa olsun unutamayacak kadar çok sevdim maalesef. Aşk dünyadaki en kötü his 😢
Sevmedim, herkes er geç unutulur
Çok yakın bir zamanda evet
Değmedi ama sevdim
Unuttm her seyi
Hayır
Hayır
Evet sevdim ve 7 yıl geçti halen unutmadım onu
Sevirim ben
Valla kimleri kimleri sildim
Hayır
Tabiki❤️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?