Tanıştığım erkeklere önceden evlilik yaptığımı söylemiyorum, doğru mu yapıyorum sizce?

18 imde evlendim 20 yaşındayım kocamdan boşandım tanıştığım erkeklere daha önceden evlilik yaptığımı söylemiyorum doğru mu yapıyorum sizce (cocugum yok )

Tanıştığım erkeklere önceden evlilik yaptığımı söylemiyorum, doğru mu yapıyorum sizce?
Cevapla