Amacı evlilik olmayan hiçbir erkekle konuşmuyorum hata mı yapıyorum?

Ben evlenmek istiyorum bu yüzden amacı gezmek eğlenmek olan ciddi düşünmeyen erkeklerle hiçbir muhattabım olmuyor. bu yüzden de ciddi düşünen insanlarla konuşuyorum çünkü zaman kaybetmek istemiyorum. hata mı yapıyorum? biriyle 5 yıl sevgili olup sonunda evlilik istemedğini öğrenmek istemem bu yüzden şartları baştan söylüüyorum ben

Amacı evlilik olmayan hiçbir erkekle konuşmuyorum hata mı yapıyorum?
Cevapla