AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
111Cevap
Evet öyleyiz şu an zaten saygı duyuyoruz ne yapalım.
Onun ne senin ne siyasi görüşünüz?
O meral ben sinan diyeyim ne yapayım ilk defa sitede siyasi görüşümü belirttim😂
Meral ne alaka ya sjsjjs fetocu o kadın onun ismini bile fetullah koymuş çoğu iyi partilinin haberi yok iyi parti yi fetö kurdu
Bizimkine diyorum da fazla ileri gidince kızıyor o bana saygı duyuyor yapabileceğim bir şey yok ilerde kimin ne olduğunu göreceğini bildiğim için çokta umursamıyorum yoksa bakma kızgınım ona.
Ona söyle enes halifekan kimmiş bir araştırsın iyi parti =fetö
Sordum tanımıyorum dedi 😂🤦♀️
Internetten yazsın bakalım iyi parti ile ilgili bazı gizli bilgiler var
Benim sevgilim Kürt ve HDP yı tutuyor. Yani CHP verdi oyunu. Ben Türküm. Ben Akp liyim arada sürtüşme oluyor sözlü ama tabikide bunu sorun etmiyoruz. Gülüp geçiyorum
Yazık kafana
Senin kafana yazık asıl dengesiz
Bırak ya hem kürt hem hdpli adamla ne işin var
Ahh ahh benim gözümde onun degerini görsen öyle demezsin. Aşk din dil ırk anlamıyor
Anlar anlamalı cidden
Ben öyle düşünmüyorum. Sendemi akplisin
Parti tutmuyorum ama reis aday olana kadar oyum her zaman ona olacak
Bende aynı düşüncedeyim. Ama sevgilimin düşüncesine de saygım var. Siyaset için aşkımdan vazgeçecek degilim
Ama hdp pkklı oluyor?
Ya aslında kendiside kızıyor Selahattin Demirtaş a aponun heykelini dikicem felan demesine ama Kürt oldugu için onu tutuyor.
Doğrudan olmasa da dolaylı yoldan sempatisi var yazık etmişsin kendine ülkede erkek mi kalmadı allah aşkına
Siyaset manyağı değilse olabilir ama sürekli dilinden düşürmezse çok zor..
Yobaz değilse olurum o kadar sağ ve sol yobaz var ki oturup fikir tartışamayacağım , bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan, farklı fikirlere saygı duymayacak biriyle olmam
Olurum elbette. O sohbetler her türlü kişileri üzer ben o konulara girmem sorun da olmaz
Cömert bir insan ile cimri bir insan asla beraber olamaz zıtlık anlaşmazlık yaratır her seyde zıtlık olmaması önemli ama siyaset büyütülecek bir konu değil birbirinde gördüğü davranışları zıt olmamalı insanin
8 yıllık kız arkadaşım olmuştu aşkta yaşamıştık bi gün olsun siyaseten bahsetmedik ben onun ne olduğunu biliyordum o benim ne olduğumu biliyordu.
Kafa yapısı önemli. Eğer benimle taban tabana zıt birisiyse örneğin pkk sempatizanı biriyse asla anlaşamam.
Her çiftin farklı düşünceler sevdikleri sevmedikleri olduğu gibi farklı siyasi görüşleri de olabilir bunu çok fazla büyütüp ilişkiyi sorgulamamak gerekir.
Chp li biri ile asla olamam sonra boynuz yeme olasılığım çok yüksek
Ben olurum bunun için 2 kez ret yedim
İlk tanışmada sormak lazım iş işten geçince sıkıntı olabiliyor
Apartma istersen
Öyle valla sormadığıma pişmanın
Herkesin kendi düşüncesi sonuçta saygı duymak lazım saygı duyulmayacaksa siyaset konuşmamak eni yisi
Hani sevgili de bir tercih ya hani o yüzden sorulması gerektiğini düşünüyorum ama önceden bu kadar önemsemiyordum son seçimden sonra olmam ama evet
Bu konuda haklısın
🙂
Sen niye gizemlisin
Gizemli derken 😂
Gizli üye
Gizliyim çünkü manitam var💅🏻
O zaman saklanmaya devam
Aşkta benimle uyumlu olsun yeterli diğer konularda zıt olabilir
Yürütmesi zor olur benim için. Arkadaşlık okey ama sevgilide zorlanırım
Olabilir hiç sorun olmaz
Siyasetle ilgilenen biri değilim ki, olurum
sabahtan akşama kadar yanında ölümüne reis diyen biri
Çok zor olursa da hiç siyaset girmemek gerek her iki tarafında
Artık siyasi olarak kimseyle tartışmıyorum çünkü herkes takım tutar gibi siyasi parti tutuyor boş geliyor siyasi şeyler
Ben yapamam, bu konularda fazla takıntılıyım. Karşı görüşte olduğum biriyle aynı ortamda bulunmak bile istemiyorum
Bende bişey görmüştüm siz öldüğünüzde cenazenize gelmeyecek kimse için sevdiiklerinizi kırmaya gerek yok
Olmam. Çünkü benim düşüncelerimi onaylamayan biriyle ne işim olur.
Ben a diyeceğim o, ise b yok öyle bir dünya.
Daha önceden düşündüm bunu. Yapamam gibi. Mesela şu an eşim olsa akp ye oy Verde bakışım değişirdi kesin
Evet.
Mesala evlendin. Evlenmeden önce siyasi görüşünüz aynı idi. 2 sene sonra degişti ayrilacakmısın çok saçma bence herkesin kendi düşüncesi.
Tabii ki olurum. Siyasi görüş ve aşkın ne ilgisi var?
Bence de görüşler bir olmali çünkü eşsek tam anlamıyla tamamlamaliyiz
Görüşü veya inancı beni ilgilendirmez bana insanlığı sadakati ve sirdasligi lazım.
bence uyumlu olmak gerekli zıt görüşlü biriyle zor geçinilir.
Tabikide olurum önemli olan kafa dengi olması ve ilgi göstermesi
Fanatik radikal olmasın onsan olsun saygılı olsun vicdanlı olsun gerisi halledilir
Eger saygiyi korursa evet neden olmasinki dusunce farkliliklari normal
İkisi de ülkenin iyiliğini düşünüyorsa sıkıntı olmaz bence.
Evet sevince her şey oluyor sevmek demek kusurları ile kabul etmek demektir
Saygı duyulması gereken bir şey olduğu için sorun olmaz bence
Olurum herkesin kendi iradesi özgür görüşü ha aynı fikirdeyiz biz gayet memnunum
AKP'li , HDP, yeşil sol, tip hariç herkesle olurum
Saygı duyulduğu sürece olunur
Olurum. Hen de daha agresif ve sert olurum
Düşmanım bile olamaz
Olurum neden olmiyim güzel güzel kavga ederiz 😂
Asla. İşim olmaz.
No hayır imkansıza yakin
Olurum, düşman gibi sevişiriz 🤣
Olurum sıkıntı yok
Seviyorsam neden olmasın:))
Büyük konuşmak istemiyorum ama olmaz
Olurum ama yürmryebilir
Birbirimize saygılı olduktan sonra olunur her şey siyaset değil sonuçta
Yani Hizbullah.. Hayir :)
Zevklerimiz uyumluysa gerisi teferruat
Eskiden olurdum ama şu an olmaz
Ölürüm tabiki herkesin görüşüne saygı duyuyorum
chpli olarak akpli flörtüm olmuştu biz beceremedik şahsen olmuyo görüşler bir olmalı bence
Benimle zıt düşeceğini sanmıyorum
Hayır, yürümez.
Saygı dengesi bozulmadığı sürece olabilir
Fanatik değilse sorun etmem.
Olurum herhalde
Hdp li degilse olurum
Evet.
Saçma sapan şeyler ayrılık sebebi olamaz.
Din tamamsa gerisi teferruat.