Arkadaşlar 19 yaşındayım üç yıllık ilişkim vardı çok güzel gidiyordu ilk iki yıl çok mutluyduk sonra birbirimizi okuldu imkandı derken az gördüğümüz için mutlu olmamaya başladık ama ne olursa olsun birbirimizi çok seviyorduk sıkıntıları aşabiliyorduk. Bi kaç aydır sevgisi
Azalmıştı sınav stresinden sonrasında deprem oldu hiç konuşamamaya başladık ama yinede her gün mutlaka haberleşiyorduk bi kaç ay içinde benden bi kaç kez ayrılmak istedi hep ilkim olduğu ve seviyorken ayrılmayalım diye çabaladım şimdi ise seni sevecek bir yanım kalmadı herşeyden sıkıldım diyor ve ağır sözlerde etti ben ama onu çok seviyorum sizce ne yapmalıyım iki gün önce ağır sözler ettiği için ayrıldık.
Azalmıştı sınav stresinden sonrasında deprem oldu hiç konuşamamaya başladık ama yinede her gün mutlaka haberleşiyorduk bi kaç ay içinde benden bi kaç kez ayrılmak istedi hep ilkim olduğu ve seviyorken ayrılmayalım diye çabaladım şimdi ise seni sevecek bir yanım kalmadı herşeyden sıkıldım diyor ve ağır sözlerde etti ben ama onu çok seviyorum sizce ne yapmalıyım iki gün önce ağır sözler ettiği için ayrıldık.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer