3 yıllık ilişkim onun sevgisi azaldığı için bitti. Onu seviyorum, ne yapmalıyım?

Arkadaşlar 19 yaşındayım üç yıllık ilişkim vardı çok güzel gidiyordu ilk iki yıl çok mutluyduk sonra birbirimizi okuldu imkandı derken az gördüğümüz için mutlu olmamaya başladık ama ne olursa olsun birbirimizi çok seviyorduk sıkıntıları aşabiliyorduk. Bi kaç aydır sevgisi
Azalmıştı sınav stresinden sonrasında deprem oldu hiç konuşamamaya başladık ama yinede her gün mutlaka haberleşiyorduk bi kaç ay içinde benden bi kaç kez ayrılmak istedi hep ilkim olduğu ve seviyorken ayrılmayalım diye çabaladım şimdi ise seni sevecek bir yanım kalmadı herşeyden sıkıldım diyor ve ağır sözlerde etti ben ama onu çok seviyorum sizce ne yapmalıyım iki gün önce ağır sözler ettiği için ayrıldık.
3 yıllık ilişkim onun sevgisi azaldığı için bitti. Onu seviyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla