- Kişilik & Karakter konusunda 508 cevap paylaştı.
+1 yılsöylediğinin genelleme ile alakası yok insanın içinde olcaktır.4 yıl boyunca tek bir kadına ait olan ben hiç aldatmayan ben bir çırpıda ayrıldım zamanında sevdiğim kadın şimdi başkasından çocuğu var ve evli. Her neyse böyle şeyler karakter meselesi bir erkek karşısındakini seviyor ve güveniyorsa hiç bir şekilde aldatmasını etik olarak doğru bulmuyorum. Aldatmak sadece cinsel ilişki de olmuyor başkasına bana baktığı gibi bakarsa dahi aldatmış sayılır o yüzden arkadaş kurbanı deyip kestirip atmak doğru değil her erkek fren yapmayı bilir yapmıyorsa kendi tercihi odur. Bunu bilip böyle değerlendirmek gerekir. Bir ilişkide en sağ duyulu senin benim gibi insanlar her zaman üzülen taraf olacaktır. Çünkü kendine yakın değilde tüm yükü tek bir cinse yatıran ilişkilerde birisi daima daha çok düşünecek ve daima daha çok üzülecektir ve hiç kimse buna değmez bence.. Asıl soru şu ben bunu yapıyorum ama bunu da tanıyorum buna rağmen hala yapmalı mıyım olmalı
12 Yorumla
Soran+1 yılNapalım peki nasıl davranalim?
- +1 yıl
Öküz kravat takmanın âlemi yok diyorum kendine daha yakın birini bulacaksın
En İyi Cevaplar
+1 yılHer erkegi bir tutma bence. Ben 22 yasinda uni ogrencisiyim. Daha once hic kiz arkadassim olmamisti. Kiz eli bile tutmadim. Taaki o karsima cikana kadar. Onunda daha once hic erkek arkadasi olmamis. Bir birimizin ilkiyiz. Seneye babasindan istemeye gidiyorum. Sana tek diyecegim, karsina gonlune gore birisi cikana kadar sabret. Okulda dersteyken, siniftaki kizlar benden ders notu isterken bile basimi one egiyorum. En ufak yanlis bir hareketimde, sevgilime saygisizlik olacagini dusunuyorum. Dedigim gibi hayatini 3-5 kurusluk insanlar icin uzmene hic degmez gercekten bak
32 Yorumla
Soran+1 yılAh nerde senin gibisi ya
- +1 yıl
Allah tan hayirlisini iste hep
+1 yılöncelikle bu her erkek için aynı değil ama genel olarak bu ürolojik olarak açıklandı diye biliyorum... yani bilimsel olarak bunun sebebi erkeğin doğasından gelen tohum saçma olabildiği kadar çok kadınla üremeye çalışmak istemesi yani altında yatan sebep üreme daha çok üretken hissetme... kadın doğası gereği nahif evcimen ve anne figüründe daha duygularıyla ve daha hisleriyle hareket eden bir canlı erkek tamamiyle içgüdüleriyle ve kendi doğasını doyurmaya çalışmasıyla bizden ayrılıyor bunun için farklıyız
02 Yorumla
Soran+1 yılKız bende isterim Çok erkekle olmak. Valla doymam bile. Ama sadakat işte. Uzulmesin die yapmioruz. Gereksiz bir sadakat
+1 yılsadece guzel kiz gorunce degil cirkin varos cariyelere de gidiyolar bkz: https://i.hizliresim.com/OdPXRz.jpg
3 yillik ciktigim cocuk beni bunla aldatti547 Yorumla- +1 yıl
hiç hoş değil şu yaptığın
- +1 yıl
Profil resmin sana aitse ve eklediğin resimi geç bir yana düna starları olsa başka birine bakmam yanlış anlama sana yazmıyorum kesinlikle zaten imkansız bir durum ama hayallerimdeki insansın umarım mutlu olursun keşke daha önce karşıma senin gibi biri çıksaydı yüzüne bakarak saatlerce şarkılar söylerdim
- +1 yıl
fatih arkadasim o kizin benim sevgilimle olan 3 yillil birlikteligimi bozmasi s*visirken fotograflarini cekip bana yollamasi ayip degil ama dimi :))))
- +1 yıl
kız guzelmıs ama sende guzelsın cocuk nasıl bır secım yaptıda terk etı sen
- +1 yıl
ben olsam ıkınızı bır ıdare ederdım :)))
- +1 yıl
sagol canim @Erica_
- +1 yıl
becerıksız cocuk altadma yetenege sahip degılmıs
- +1 yıl
Valla bu kız senden daha güzel. Kızda bir cilve var. sende yok gibi. neyse geçmiş olsun
- +1 yıl
yalniz sana bende cilve var mi yok mu demedim ya da kiz benden guzel mi demedim ota b*ka atlamaya ne meraklisin :D
Soran+1 yılSen bundan bin kat guzelsin
- +1 yıl
konu guzellik degil vallahi o anlamda soylemedim karakteri de yok kizin cocuga bakireyim demis ama degil simdi hamileyim diye kandiriyo :s sadece uzuldum ve tesekkur ediyorum sana
- +1 yıl
Insan en cokta gecen o kadar zamana uzuluyor, insallah hayirlisi olur senin icin kim bilir belkide evlensen seni uzecekti daha kotu olurdu en azindan kurtulmussun
Soran+1 yılBöyle kızlar kazanio nedense
- +1 yıl
gözleri güzelmişşşşşş
Soran+1 yılKaslari çok kötü gözleri de. Çok sıradan ve kötü
- +1 yıl
bari kızı direk ifşa etseydin daha iyiydi
- +1 yıl
@Rusasigi sen kendi tipine bak allahin amelesi :D ben burada guzel miyim demiyorum yirtik dondan cikar gibi atlama her b*ka :D
- +1 yıl
Kız ağır kaşara benziyo bu belli yani.
Canına sağlık senin erkek orospusu da bunun gibi kaşarlara layık.
Anlar karının ne b*k olduğunu sonra sana geri dönmeye çalıştığı an benim yerime de yüzüne tükür tamam mı bacım? - +1 yıl
hayatim kiza seninle evlenicem demis yattiktan sonra bir daha aramamis bile kizi :D simdi kiz da hamileyim diye yalan soyluyor ama hamile degilmis :D donmek isterse soz veriyorum senin icin de yuzune tukurucem @Akşamüstüsevmeler
- +1 yıl
Kadın milleti gerçekten tehlikeli. Kadına en büyük kötülüğü de en başta kadın yapıyor. Erkek kişi maymun iştahlı olabilir, fotoğraftaki bayan da kaşar olabilir. Sonuç olarak tüm aldatmalardaki en büyük şeytan araya giren karakedidir. Tencere genelde yuvarlanır kapağını bulur boşver ;)
- +1 yıl
bu kız sana 3 tur atar ama kendine bir bak bir de resmideki afete
- +1 yıl
Hatun usta bir saksocu. Bu belli oluyor. Yanlış anlama ama sende birazcık mal tipi var :))
- +1 yıl
ben size tipim nasil diye sormuyorum sizde de or***** cocugu tipi var ama konumuzla alakasi yok tabi :)))
- +1 yıl
Belli noldugu bunla kendini sakin kiyaslama
- +1 yıl
kiyaslamiyorum canim tesekkurler
- +1 yıl
Cok umrumda cidden
- +1 yıl
Sağlam hatun
- +1 yıl
Yanılmıyorsam Bursada yaşıyordun. 3 milyonluk nüfusu olan bir şehirde bir sadakatsize denk geldin diye herkesi de harcama ;-) Önüne bak en güzeli ;-)
- +1 yıl
Salliyosan tutarli salla ya ne bursasi
- +1 yıl
Aklımda öyle kalmış. Hangi şehirse farketmez. Yani bir ton insan var. Bir sadakatsiz için herkesi harcamanın anlamı ne?
- +1 yıl
Seni aldatan arkadaşın kaç numara gözlük kullanıyor?
- +1 yıl
Ama o. kız senden guzeldd
- +1 yıl
fena oturmuş içineki kızın resmi hala duruyo sende
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
158Cevap
Biz erkekler görsel olarak uyarılabilen varlıklarız. Bunu kaba bir dille şöyle izah edeyim sana, bir kadın çıplak bir erkek gördüğünde, ondan keyif almaz, etkilenmez hatta bir an önce görüş alanından çıkması için çaba gösterir.
Erkek ise, çıplak bir kadın gördüğü zaman tamamen ona odaklanır, etkilenir, fizyolojik değişiklikler yaşar. Hatta çıplak olmasına gerek bile yok. Kadın seksi bir kıyafet ile ya da dekolte veya bir yırtmaç ile karşısında olduğu zaman daha fazlasını görmek adına bakışlarını yoğunlaştırır.
Yani sonuç olarak erkek bu kadar basit bir düşünce yapısındayken, kadınlar da tamamen bunun zıttıdır. Erkek analog olarak çalışır, kadın da dijital olarak.
Bu nedenle erkeklerin bu durumunu sorgulaman aslında yersiz, çünkü siz kadınlar kadar işin içine duygumuzu katamayız biz. Bu bizim doğamıza aykırı.
Başka soru?12 Yorumla
Soran+1 yılValla ben fantezilerim de hep birden fazla erkeği hayal ederdm sırf iliskim var die bu durumdan kurtulmak için psikolojik destek bile aldım. Afedersin ama bu gerizekalı adamlar gidip de bilErek ve isteyerek başka kadinlara nasıl yavsayabiliolar?
bütün erkekler bir değildir. güzelede bakılır. neden güzel diyorlar. bakılıp algılandığı için. GÖZ BU... SU AKAR GÖZ BAKAR!!! ERKEK ERKEK GÖRÜR BEĞENİR İSTER. KADIN İSTEMEDEN ERKEK BİR ŞEY İFADE ETMEZ. KUYRUK SALLAMADAN ARKADAŞ OLMAK MANTIKLISI. ÇÜNKİ TANIMA , BİLME ŞANSIN OLUR. BAŞTA DA DEDİĞİM GİBİ HER ERKEK AYNI DEĞİL. BAZISI İSTER VE SEVER. BİR GÜNLÜK OLMAZ ONLAR İÇİN. HAYATINA ALIR. İÇİNDE YAŞAR, YAŞATIR. EVLİDE OLSA BEKARDA OLSA ONUN İÇİN DEĞERLİDİR. ASLINDA DAHA ÇOK ŞEYLER YAZILABİLİR AMA ŞİMDİLİK BU KADAR YETER
00 Yorumlahmm erkekler neden doyumsuz? güzel soru. peki ben. sana birşey sorayım neden hep bir genelleme var sizde? kaç erkeği tanidin bu zamana kadar ayrıca ben bir kızla çıktı bana opuselim dedi ben kabul etmedim gitti aldattı 2. sevgilim oldu oda yalan dolanla aldattı şimdi oda nisanlandi başkası ile evlenecek yakında 3. sevgilim oldu oda aldattı ve başkası ile evlendi şimdi ben. sana şunu diyim 3 kızdan darbe yememw rağmen genede genelleme yapmadım ama kızlara karşı da artık güvenim 0 kimle ilede 4 senedir çıkmıyorum mesele cinsiyet değil karakter meselesidir al işte 3 tane kız 3 cü de aldattı. ruhlarinda varmış ben ne yapayım
04 Yorumla
Soran+1 yılBak sende kızlara guvenmiosun. Merak ediorum gerçekten disardı gordugun güzel seksi bir kıza bakmio musun?
- +1 yıl
kızların bir kısmına güvenmiyorum evet ama genelleme yapmadım asla! dışarıda güzel seksi değil yarı çıplak kadınlar onlarla evlenmelil değil eglenmelik olur bircok erkeğin gözünde öyledir ben bu yaşıma kadar iffetimi ve namusumu koruyorsam bu evleneceğim eşime olan saygimdandir işin dini boyutuna hiç girmiyorum zaten o ayrı ben erkek olmama ragmen ne kız kardeşim ne de annem beni evde bile şort lu olduğumu görmemiştir bu da ayri bir edeptir
+1 yılBak, 30 una kadar neredeyse herkes arayış dönemindedir. Daha iyisini bulma girişimleri v. s. Çok takma kafaya kendinden 5-6 yaş büyük biriyle birlikte olursan bu sorunların olmaz. Biraz da evrimsel bir iç güdü bunlar hep. hayvan belgesellerini izle anlarsın.
12 Yorumla
Soran+1 yılOlgun erkekleri de istemiorum zamanında kasarlaniolar sonra uslaninca ben napiim kullanilmis herifi. Bakir olsun
- +1 yıl
lütfen bu fikrini ölene kadar koru olur mu? böyle kalmanı istiyorum :) sen böylesine müstehaksın çünkü
+1 yılgüzel bir kız görünce tabi bakacağım bur da yalan söylemeye gerek olmadığı gibi bunda utanılacak birşey de yok ayrıca bu dediklerim kızlar içinde geçerli ve gayet normal tabi bu demek değil ki sevgilim olduğu zaman onu aldatırım, güzel bir kıza baktığında ona nasıl baktığında önemlidir her şey kafada biter, zaten sevgilim olacak insan kendine güvenir onun yerine başkasına tercih etmeyeceğimi de bilir acaba başkasına gözü kayar beni bırakır mı korkusuna girmez ve beni doyuramayan biri zaten sevgilim olamaz
03 Yorumla
Soran+1 yılDiğer kızlarda b*k mu var Afedersin de onların gotunu kaldiriosunuz başka bir işe yaramio. Sınır oluyurum bakınca noluo hani söyler misin bunu bana izah eder misin?
- +1 yıl
kimsenin biyerini kaldırdığımız yok sadece bakıyoruz içine düşmüyoruz yani hem senin gördüğün erkekler kro gibi içine düşmüyoruz bu yüzden herkesi yargılama ayrıca bakmak var bakmak var yani son olarak niyette önemli
+1 yılgenelde güzel kadınla birlikteyken çirkinlere, çirkin kadınla beraberken de güzellere merak sararlar. ellerindeki neyse aksine bir aygıt arıyorlar kısacası. fabrika üretiminde bir hata var kodları mı bozuk nedir=)
12 Yorumla
Soran+1 yılAynen avukat arkadasim
- +1 yıl
:) thanx
+1 yılE canim benim sen de az biraz daha duzgun karakteri oturmus birileri ile takilsana :) gorebiliyorum olgun dusunuyorsun ama hemen su koyuverme hemen baslatma iliskiyi zamana yay ve dogru kisi oldugundan emin ol bak bana ben oyle yapiyorum uzun zamandir yalnizim demek ki neymiş etrafta duzgun insan yokmus :D
14 Yorumla
Soran+1 yılDoğru erkek yoktur yanlis erkekleri idare edebilen yanlış kadınlar vardir
- +1 yıl
Dogeu erkek vardir sen denk gelmemissin
Soran+1 yılYoruldum artık istemiorm
- +1 yıl
Zaten asil kotu olanda bu ya bir bakmissin dogru kisi gelmis seni tutup kaldirmaya calisiyor fakat sen cok yorulmussundur :((
Dediginde haklisin bir doyum noktasi var erkeklerin geneli ona ulasana kadar gozu bisey gormuyo her yesil isik yakana gidip biseyler yasiyabiliyo ama dedigim gibi bir noktaya kadar buda ulastiktan sonra gozu bidaha bisey gormiyen gecmisi capkinlik dolu cok ornek vardir
112 Yorumla- +1 yıl
didigindi hiklisin bir diyim niktisi vir irkiklirin ginili ini ilisini kidie gizi bisiy girmiyi hir yisil isik yikini gidip bisiylir yisiyibiliyi imi didigim gibi bir niktiyi kidir bidi ilistiktin sinri gizi bidihi bisiy girmiyin gicmisi cipkinlik dili cik irnik virdir
Soran+1 yılHaha ilgi thinks bibigim ;)
Soran+1 yılHayatimdaki erkekler o kadar tipsizlerdi ki o doyum noktasına onları ulastirabilecek kadın bulmalari ömürleri boyunca imkansiz. :S
- +1 yıl
Ne demek kuzum rica ederim :D
@OnrMe ay sacmalama her soruya beni etiketleyerek benle didiserek 5xper olan sensin :D - +1 yıl
xper kasip napicam be senin gibi asosyal degilim ben bu siteyi onemsemiyorum o kadar yoksa senin gibi her sorunun altina başkalarını etiketlemiyorum :ddddd
- +1 yıl
yalniz asosyel degil o asosyal :ddd
- Kişilik & Karakter konusunda 419 cevap paylaştı.
+1 yılErkeklerin tamamının yaradılışında malesefki böyle bir durum mevcut ben bakmıyorum etmiyorum diyen olamaz.
Ama bu durumun çözümü var sevgilin varsa gerçekten seviyosan sevgilinin bacaklarına başka birinin baktığını düşünüceksin başkasına bakmıcaksın ya da sevgilinin seninle sevgiliyken başka biriyle yattığını düşünceksin yapmıcaksın ancak böyle frenleyebilir erkek kendini...10 Yorumla Erkekler ister ya hani gözü açılmamış sevgilisi olsun . bence kızlarda gözü açılmamış erkek alsın konu kapansın. böylece kız erkek farketmez abazalar bir araya gelir. temiz kalplilerde bir araya gelir. Sorun çözülür. Ama bizim temiz kalpli kızlarımız akıllanmaz hala gözü açık erkek peşinden koşar aldatılmaya doymaz.
11 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı. Bence sorun sizde... Çıkmaya başlayınca o kadar sadık olmayın... Her şeyini merak etmeyin. Bir gün ilgilenin diğer gün hiç aramayın. v. s v. s...
12 Yorumla
Soran+1 yılBende artık böyle olmasi gerektiğini düşünmeye başladım. Ise yarar mı?
kızlarda da var ki o. manken gibi arkadaşım var kendisi adamın dibi ve boylu poslu hakikaten yakışıklı biri çok da muhabbet kafa dengi iyi biridir nadir bulunan cinsten ve kız arkadaşı bunu bıraktı eski sevgilisiyle çıkmaya başladı eski sevgilisi de bunu dövüyormuş üstelik tipi de görsen yüzüne tükürmezsin bile tükürüğe yazık dersin öyle bir tip. Sahip olunca sahip olamadığın kıymetli oluyor muhtemelen
02 Yorumla
Soran+1 yılIyi de yazık değil mi ama... bu kadar nankör mu insanoğlu. Peki napicaz
- +1 yıl
her hoşlandığına sevdiğine balıklama atlamıcan tanımak için bekle. Biraz ağzını ara laf al. Eski sevgilisinden bahsederken pek mutluysa gözleri parlıyorsa o çok başkaydı falan filan diyorsa es geç boşver sen kendi keyfini yap yoluna devam et sen ona bambaşka bir hayat yaşatmadıysan seni bırakabilir çünkü. İnsanların ne yapacağı belli olmuyor sadakat falan yok karşımdakini de düşüneyim yok
+1 yılAllah'a şükür bugüne kadar sadece bir kızla çıktım ona gösterdiğim sadakati de kimse kolay kolay kimseye göstermemiştir de değerini bilemedi orası ayrı. Hayatımda birisi varken bir başkasını gözüm görmez Allah da aksini yaşatmasın.
Keşke genelleyip de hepimizi çöpe atmasaydın. Allah kimseye aldatmayı da aldatılmayı da nasip etmesin.00 YorumlaAynen kız yapsa cinayet çıkar kendileri yapsa erkek yapar olur erkeklerden soğudum artık aslında hiçbir kız yüz vermese bu o... çocuklarına kendi kendilerini skcekler müstahak onlara
41 Yorumla- +1 yıl
sana biri lazımsa ben eşi isteksiz yuva uğruna çoluk çocuk hesabı katlanan ve seks
sana biri lazım ise si... cek ben varım eşi isteksiz çoluk çocuk, aile derken 24 yıldır sekse doymayan hatta karşılklı yaşamayan tecrübeli sabırlı ş... kişi özleyen ama o dediğinden (o*) olmayan zaten olsaydım 50 tane bulurdum soran gibi ka... r
Kişilik & Karakter konusunda 802 cevap paylaştı. Yabancilar bile cözmüs bunu biz hala soru diye aciyoruz... Kadinlar diyor ki; Türk erkekleri cok esli yasamayi seviyorlar.. Bir kadina bagli kalamiyorlar. :)) istee öyle yani bir kadin yetmiyor hic birine zaten hepsi edepli terbiyeli namuslu insanlar kendileri milletin karisini kizina rahatca bakarlar, ama baska bir erkek ne karisina e bacisina ne anasna bakamazlar... O zaman hepsi delikanli kesilir. :D
02 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılmarko jaric, adriana lima gibi karısı olmasına rağmen bir başka kadının koynuna giriyorsa bence bunları konuşmaya hiç gerek yok..
12 Yorumla
Soran+1 yılKertmeyenle bundan sonra kimseyle cikmayalim mi yani
- +1 yıl
hyr tabikide.. sadece bazı gerçekleri görmek lazım hepimiz nefs sahibiyiz kimimiz buna hakim olabilirken kimimiz ise yenik düşüyoruz.. nefsine sahip çıkabilen birini bulman dileğiyle..
- Kişilik & Karakter konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılfiziksel aldatılma yaşamadıysan niye hayıflanıyosun ben onu anlamadım dürüst olalım şimdi hiçmi şu erkek yakışıklıymış demedin kız arkadaşlarında konuşurken hiçmi tvde çıkan bir ünlüye ne kadar yakışıklı ayılıyorum bayılıyorum demedin başkasının sevgilisinin akrabasının tipi hakkında konuşmadın
01 Yorumla
Soran+1 yılDemedim hiç. Sahip olmadığım erkekler umrumda olmaz. Tanımadığım bilmediğim insanların nesini begeneyim
+1 yılkadınlar neden paraya mala mülke bukadar düşkün? çevreciyim yeşilciyim deyip neden deri kıyafet giyerler? ve neden duygusal değiller? o şair de bunu çok doğruluyor... ""kim demiş kadın daha duygusal diye? ben aşkından divane olmuş yollarda berduş ayyaş olmuş bir kadın görmedim...""" hayırlı traşlar sana.
04 Yorumla
Soran+1 yılGiydirdi valla bana. Haklısın kank. Evde 5 adet kürküm var birsey diemicem
- +1 yıl
sizin gerçeğiniz bu. sadece sözkonusu sen olsaydın heykelini diker koruma altına alırdım ama senden okadar çokki... ayrıca sen sadece kürk kısmını algılamışsın. dikkatli oku bak orda başka neler yazıyor.
Soran+1 yılParaya ihtiyacim yok o yüzden ilgilenmedm o kisimla soylemesi ayip ama o genelde ben sevgililerimi maddi olarak desteklemisimdir. Kendi kazandığımdan bir lokma fazlasını yediysem gün yüzü görmek nasip olmasın. Duygusal anlamda da çok yiprandim. Goruosun buraya yazmamin sebebi bu zaten. Ben leyla olmuşum kimin umrunda mecnun çoktan gitmişken. ...
- +1 yıl
dimiiii
+1 yılO erkeğine gore değişiyor Bazı adamlar var 60 yıl falan bir hatunla geçiriyor bazıları ise geçinemiyor kadındada var bu insanın özünde var doyumsuzluk ya da tatminkarsızlık. Bu arada sadece erkekleri kotulemekle olmaz lutfen biraz empati kadınlarda erkekler kadar suçlu kolay teslimiyet gosteren kadınlar erkeklerin daha çok arayış içine girmelerini sağlar
02 Yorumla
Soran+1 yılTeslimiyet mi. ben çok ucari bir kadınım. Valla her kosulda aynı yola çıkıyor
- +1 yıl
sana öyle denk gelmiştir surekli
"Her erkek aynı değildir -,-"
şimdik binim gibi çuk tadlu çoh şekher çoh şirin karşısındakine saygısı olan sevgisi olan aşkla meşkle uğraşmayan erkek tipi senin üste yazdıklarının tamamen dışında. d sonuçta! "im Batman!"10 YorumlaGüzel kız görünce bir Kadın olarak bende bakıyorum dikkatimi çekiyor çünki aşırı güzel kızlar var Allah ne güzel yaratmış diyorum bence bunun sadakatsızlıkla bir alakası yok. Tabi abartmamak şartıyla. Bu kadar dar görüşlü olmamak lazım. Öteki degindigin konularda ise derim ki kişiligi oturmuş insan seç. Anlattıgın tür erkekler benim için kişiliksiz erkekler.
00 YorumlaValla bacım biz böyleyiz bu tür sorular bitmez ilk insandan bugune bu soru hep sorulmuştur cevap yok. Erkek olursan anlarsin diyelim. ya da hemcsinlerine kız. Orayı burayı acsınlar tahrik etsinler yumusak yumusak konussunlar sonrada gelde ilgin çekmesin
015 Yorumla
Soran+1 yılEşit olalım o zaman bende gidip başkalarıyla yatayim buna nie Hayır denio?
- +1 yıl
Neden eşit olalim. Sen kızsın ben erkek. Farklı cins, farklı yaratılış farklı görüş farklı organlar farklı beyin ve nicesi. Bizim bir konuda zaafımız varken sizindemi aynı konuda zaafınız olmalı. sizin alışverişe takıya tokaya makyaja zaafınız varken biz neden sizi örnek almıyoruz.
Soran+1 yılBizimde 2 deligimiz var aynı anda iki penisi içimize alabilioruz :o
Soran+1 yıl2 de elim var. Hahah bu böyle böyle bukkakeye kadar gider
- +1 yıl
Demek istedigim şu. senin vajinan belki 2 erkek istemez ama erkegin cinsel organı senden farklıdır 10 tane kız arkadası olsa yine baskasınıda ister. sizde duruma göre değişir 2 erkek isteyeni 3 isteyenide olabilir genelleme olmaz namusuna sahip cıkanda var. erkek yaratılış olarak farklı oldugu için hepsi aynıdır ve hepsi baskasınıda arzular. buda kadının erkege cok cekici gelmesindendir. Düzen böyle yaratılmış
Soran+1 yılBana da erkekler çok çekici gelio hele aynı anda yapma fikri. Her dakka istiorm
Soran+1 yıl10 da iyiii
Soran+1 yılWay way way
Soran+1 yılThnks
Soran+1 yılOkiii :)
+1 yılguzellikle alakasi yok kizlar bosuna komplekse girmeyin, ben guzeldim de noldu aynisini yasadim genlerinde sikinti var ;))
51 Yorumla
+1 yıl" Çıktığımda onları el üstünde tuttum hep hertürlü fanteziyi yaşattım. Sevgililerimin erkek arkadaslari onlara hep sansli olduğunu soylerlerdi hatta. " demişin güncellemede !
- her türlü
- sevgililerimin
wuuuuuuuuu
İşte bu yüzden bir başkasına bakarlar, fark ararlar...01 Yorumla
Soran+1 yılYalan söyleme se eyvallah
+1 yılöncelikle herkesi bir tutma huyundan vazgeç. sonra soruna gelcek olursak o karaktersizliğin verdiği ayıptır bende karşıyım bu işlere ancak bazı kızlarımız erkek sevdikçe kendini nimetten sayıyor ve üste çıkmaya çalışıyor. bırakın bu ayakları sevgilin varsa üste çıkma sende illa kafana vurarak mı indirsin arkadaşım. ben bu olaya kızıyorum ne bu hava yani sen sevgilisin rakip değil. bu olaylar devam ettikçe erkekte durmaz sıkılır dışarı gider ha bana sorarsan asla böyle birşey yapmadım yapmamda.
02 Yorumla
Soran+1 yılBen sevgilimi hep el üstünde tuttum. Maddi manevi her koşulda yanında oldum. Hiçbi zaman kuculmedim de kucultmedim de onu. Gerçekten hatam olsa tamam dicem. Kaç defa uyardim başkasına ilgi duyuyorsan bırak beni git seni zorla tutmuorm aramam sormam da. Ama bunu yapma bana Die. Yalvardı yakardı ama devam etti boynuzlamaya. Üstelik basaramiodu da. Çok tipsz bir cocuktu masumdu die seviodm kızlar pas da vermiodu buna. Sırf benimle prim yaptı. Okulun en dikkat çekici kiziydim. Okul hayatım boyunca hiçbi erkeğe bakmadim konusmadim bile. Tek olsun düzgün olsun dedim. Çürük domatesle birlikteymisim arkamdan is ceviriomus. BeniM onurumu gururumu okul hayatım boyunca insanlarin gözündeki yerimi mahvetti. ben şimdi napayım dostum. Ondan ayrıldım okulun tüm erkekleri cesaretlendi bir sürü çıkma teklifi eden oldu. Ama önemli değil artık. Güvenimi kaybettim baskasiyla da olsam aynısı olacak
- +1 yıl
haklısın o yanlış yapmış kullanmış seni küçücük aklıyla
güzel arkadaım bende erkegim birinden istedini alamadı zamn direk dişarı kayıyo gözler he hani ben yaptım hayatta bikere bir kıza yapmadım oda gercekten sevdim bıraktı gitti şimdi işe haftada 3 gün mutlaka farklı kızlarla ilşkiye girerim bu herhafta gecerli
04 Yorumla
Soran+1 yılAyrıl git naparsan yap ama sevgilin varken neden yapiosun bunu
Soran+1 yılAynı kisiden al intikami
Gizli Üye(36-45)+1 yılYapan erkekte var kadinda insanin içinde namus şeref haysiyet yoksa o kişiyi sorgulayamazsin neden yaptin diye baktiginda evli kadinlarda aldatiyor kocalari yetmiyormu onlara bunda cins ayirimi olmaz şahsiyet meselesi bide o cabalayan erkeklerde emin ol kac kizla çıkmış kac tanesini tavlamis çünkü kizlar gercek dürüst olani gormezler ne kadar yalanci serseri yağcı varsa ona inanirlar aldığını aliyor zaten basta dahada ne taksin kızı kız hicbiseyinede hayir demez zaten sonra brakinca neden gercek biri cikmiyor karsima bekleyin cikar birgün belki
00 Yorumla
+1 yılBoşver kafaya takilcak bisey yok fitratiniz böle kozlar sizin kirici olmak istemem gerçekten özür dilerim eğer yanlis anliosaniz beni aldatmaz gözüyle baktiginiz tipler hep ole yapior aceleci olmayan biraz oluşuna birakin bence ya da ben numarami birakiyim buraya :)
00 Yorumla
+1 yılBence ne doyumsuzluk ne de yetmemek mesele. Tek dertleri egolarını tatmin etmek.
20 Yorumla
+1 yılErkekler hergün aynı pilav yemiyor canım hormonları bozuk onların
23 Yorumla- +1 yıl
benim kalmıyor.
- +1 yıl
Sen pilav yemeye başlasan her gün aynı pişavı yiyecek misin?
Gizli Üye(36-45)+1 yıl"sevgililerimin erkek arkadaslari onlara hep sansli olduğunu soylerlerdi hatta." dedın ama sevgililerinin erkek arkadasları ona her şeyi yaşattığını nerden biliyosa artık?
bir de Böyle diyosun da kızların %80 belki sen de bı kerelıgıne de olsa o zuppelerle birlikte olmak ıstemıyo musunuz? ya da birlikte olmadınız mı? ahhh ah04 Yorumla
Soran+1 yılValla hiç ilgimi cekmio zuppe erkekler. Böyle sessiz asosyal bakir erkekler bana çok çekici gelio. Korumak sahiplenmek istiorm tamamen bana ait olabilecekleri için belki de. Yaşadıklarımı anlattı mi bilmiorm ama gorunusumden ve sevgilime olan tavirlarimdan dolayı onu şanslı goruolarmis sevgilim öyle soylerdi.
Cevap sahibi+1 yıliyi de bu senin tarif ettiğin erkekler aldatmaz bence yine senden oturu ayrılmışsınızdır.. korkutmuşsun hep oğlanları?
Cevap sahibi+1 yılYok yani böyle bir kız bir benim karşıma çıkmadı işte ondan
Soran+1 yılOnlar da öyle diolardı
Erkek Açtır
Kadın Candır
Gerisi Heycandır...
:DD62 Yorumla- +1 yıl
Ya canım demesene öyle. s. ss
- +1 yıl
:DD:DDDDD
+1 yıliçinde nefsi ile çözebileceği bir durum
yoksa sonu yok...
mide doldukça büyür, büyüdükçe daha da dolmak ister...
ama artık ne yediğinden lezzet alır, ne de sıhhatini korur...10 YorumlaSevgilinin her dediğine "he" demeyeceksin, gerektiği yerde burnundan dökeceksin ki hizasını bilsin. Vezirin de edeceksin hak ediyorsa rezil de edeceksin. Sizi bilmem ben öyle yapıyorum.
09 Yorumla
Soran+1 yılBakmio mu hiçbi kiza
Soran+1 yılKaç yıldır cikiosunuz
Soran+1 yılMerak ettim taktik versene biraz belki ben malimdir
- +1 yıl
Genel olan bazı şeyleri aşmak gerek bunun için. Kesinlikle sıradan olma, ama her zaman doğal ve kendin ol, karakterli ol. Öyle ki kavga ederken bile onun kesinlikle seninle ilgili hiçbir şey demeye hakkı olmasın. Onu dinle, anla ama sakın kendini de ezdirme. Kavga ne kadar büyük olursa olsun geri adım atmayacaksın haklıysan eğer. Erkekler güçlü olan kızları sever. Ona her duyguyu tattıracaksın ama bu aldatma, hayal kırıklığı vs olmayacak. Aradığı her şeyi sende bulacak. Sözlüm bana hep "seninleyken resmen 3 kadınla birlikte gibiyim" diyor. MAkyajım, ojem demeyip onunla beraber her işi yapacaksın, otomobilin göstergelerini tamir ettik, lehimler yaptık düşün gerisini *.* beraber öğrenceksiniz. İlgi duyduğu şeyleri beraber yapın. Bilgi olarak şaşırtacaksın onu. Para konularını çok açmayacaksın. sen önemli şeyleri yap gerisini o yapsın. bir de kıskandığını göster, sahiplendiğini göster, samimi, açık ol. Trip yok. Ama en en önemlisi onu tamamla, yarım bırakma ve asla herhangi bir kız olma
- +1 yıl
bir kere kavga ettik o sinirle kendisini silmeyim diye benim facebook şifremi değiştirdi. Ben kalktım onun hotmail ve gmail hesaplarını hackladim, oradan geri facebookumu aldım. altta kalmam :D Kızlarla çok konuşan birisi değildi zaten, artık hiç konuşmuyor ama. Tüm şifreleri bende, ne gelip gittiğini görüyorum, yok resmen dişi sinek yaklaşmıyor. 3 ay boyunca telefonu bendeydi, vermedim ona. ne aradı ne de sordu telefonunu, ne de bir kızdan mesaj geldi ona.
Soran+1 yılIşte bende senin yaptıklarını yaptım hersey iyi gidiodu bilgisayarina bile el koydum kendisi istedi hatta ben istemedim ama sonradan öğrendim ki bu baskalaryla bir şekilde gorusuomus aynı evde yaşadık gözlerimin içine bakiodu. dinim bile sensin derdi. Ama Hayır hiçbi zaman yetmiosun. Hic beklemedigin kişiden hiç beklemedigin şekilde darbe yiyosun.
- +1 yıl
Zorla almayacaksın canım benim, kendisi verecek özel şeylerini. Onun haricinde erkekte mantıksallığın üst seviyede olması gerekir. Tabi ondan daha önce de erkeğin adam olması gerekir. Eğer sen elinden gelen her şeyi yaptıysan. Sana layık denk birisi değilmiş. Kurtulduğuna şükretmelisn o zaman. Tabi demesi kolay onu da biliyorum.
+1 yılKadın erkek eşit diyosunuz ama bide erkeğe köle oluyosunuz sizde ayrı bir manyaksınız. .
Not: "Ne için uğraşıyoruz ki biz? Sadık olmak için bazen kendimi hayattan bile soyutluyorum"
Şu cümleyi kölelik olarak algıladım o yüzden. .04 Yorumla
Soran+1 yılBen ona gel anlasalim ikimizde baskalariyla yatalim dediğimde kabul etmiodu ayrilmiodu da ben terkediodm agliodu. Ona sorsan o koleydi
- +1 yıl
Kanki kadın erkeği yönlendirmesini bilmiyosa o erkek yolunu bulamaz yani iş sana düşüyor, erkeklik bir durum yok aldattı diye ağlama yani. .
Soran+1 yılBen kimseyi yonlendirmem kimse de beni yonlendirmesin. Uymuosa defolsun. Değil mi kanka ama
- +1 yıl
Aynen. .
+1 yılyorumları okuyunca ülkemin haline üzülüyorum. her türlü gizli sapkınlıkları , aldatma arzusunu , cinsel saldırganlığı içinizde gizli halde barındırdığınızı bilerek bunları yazıyorsunuz :D gözünün içine bakan kıza yol alan arkadaşlar işte yine namus bekçiliği peşinda ya en seks düşkünü hatunlara gönlünüz düşer diyorum
00 YorumlaBelgesel izliyorsundur sanırım, orada da görmüşsündür erkek hayvanlar doğası gereği çok eşliliğe daha yatkındır, pekçok dişisi vardır. Günümüz toplumu medenileştikçe tek eşliliğe geçiş yaptı ama içgüdü halen duruyor bilinçaltında genler sayesinde. Bu yüzden engellemesi zor insanın, ama iradeli düzgün adam bulursan bakmaz en azından senin yanında asdf
02 Yorumla- +1 yıl
O içgüdüye bakarsak bizim de sevgilimizi, eşimizi döven erkeğe gitmemiz lazım koşa koşa.
+1 yılOnlarin serefsizligi doyumsuzlugu erkekdir diye bakyrz isde ben sahsen gozum disarda olmadi zaten yanimda bir kiz vark3n bakmam normalde teksem yads sapsak hep ya da karisik bir grupsak kiz erkek bakarim bakana da bakarim bende bakarim sende erkek olsan bakardın be kuzu emin ol
00 Yorumlayeterince doymuyorsa dışarlara gözü takılıyor..
eşi doyurmalı sevgiyle aşkla ilgiyle ilişkiyle
yetmiyorsa bile erkek sevdiğinden başkasına yaklaşmamalıdır bence...04 Yorumla
Soran+1 yılSiz Erkekler bir kadını ne kadar doyurabiliosunuz? Sevgiye ilgiye aşka? Ha söyler misin? Ama biz kızlar sizin gibi ilk firsatta bir erkegin koynuna girmioruz acı cekioruz ama aldatmioruz
- +1 yıl
lütfen çoğul konuşma.. kimi aldatmışım kimi istemişim ki ben?
sevgilim olsaydı ben şu an burada olmazdım. sadece sadık biri denggelmedi karşıma. olmayınca olmuyor işte. düzgün kız yok mu diyim ben bana denggelmeyince? kimseyi kötüleyemem o yüzden sende tanımadığın birisini kötüleme..
Soran+1 yılYeterince doymuosa diosun senin lafindan yola cikiorm. Bu nasıl bir mantiktir ya siz kim oluosunuz da başka kızların gotunu kaldiriosunuz hayatinizda biri varken doymuosan git ayrıl o zaman. Biz doymuoruz die aldatsaydk oooo o simdiye binlerce boynuzu takmistik size
+1 yılMal onlar mal senden bir tane bana lazım lannn :D:D Sen iyi bir kızsın ama fazla iyilikten maraz doğar demişler senin ki de bundan ibaret sen ilişkilerinde tek başına mücadele etmişsin ama her türlü fanteziyi yaşattım ne demek kızımmm...
04 Yorumla
Soran+1 yılSeviorm fanteziyi
- +1 yıl
Doyurmuşsun fanteziye bak kaçmışlar
Soran+1 yılDoymuolarrrrr
- +1 yıl
ne verirsen fazlasını isterler insan doğası bu hata sende vermeycektin k. bakma
+1 yılKadinlarda oyle yavrucum icinde olan ortamini bulan yetinmior...
30 YorumlaErkeğin nefsini tutması nefesini tutmasından daha zordur.
11 YorumlaDonanımsal bir sorun bu.
Dünyaya çok eşli olarak gelen bir donanıma sahipler.
Kadınlar gibi değiller13 Yorumla
Soran+1 yılKabul etmiorm biz daha donanimliyiz çok eslilik konusunda ;)
- Kişilik & Karakter konusunda 7b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba senin iyi biri olduğunu sanıyordum ve iyi niyetle cevap yazacaktım ki güncellemelerine baktım baktım baktim... :( bakmaz olaydim :( FANTAZİ YASATTIM demek ne abi? :O
06 Yorumla
Soran+1 yılE nPiim kadınlar da Seksi sever Besiktasli
- +1 yıl
Iyi tamam ben sana cevap vermedim oke ;) :(
Soran+1 yılYa yazzzzzzzzzz
- +1 yıl
Ne yazayım ki? Sen kendini sunarsan basit olursun sonra ona Fantasy buna Fantasy sonra Afedersin kaşar olursun kim evlenir ki senle...
Soran+1 yılAtaerkil kafa
- +1 yıl
Hı hı öyle sen neyin kafasını yasiyorsan artık :S
+1 yılHer kadının faeklı tadı olcağını düşündükleri için sen hep karafırın ekmeği yermisin karafırın var çavdar var kepek var ve insanlar hep farklı farklı yiyo :) erkekler neden farklı tat almasın ki
00 Yorumla
+1 yılBoyleyiz yapacak bisey yok açıklamasi yok yaratilistanmidir artik neden bilmiyorum cinsel istegini bile karsilasan bir erkegin o yine bakarda bakar :)
00 YorumlaHer erkek öyle değil diyorsunuz ama neden hep böyleleri çıkıyor çoğu kızın karşısına bende dahil
12 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 19,9b cevap paylaştı.
+1 yılbence o kadınlarda da sorun var arkadaşım söylyim sana
08 Yorumla
Soran+1 yılKarşiiim
- +1 yıl
neee
Soran+1 yılKarşiiim kaşar mi olalım illagggg
- +1 yıl
kaşar ol demiyorum onlar kocalarını mutlu edemiyorlar gözleri dışarıda kalıyor onların
Soran+1 yılSevgilimle denemedigim 2 fantezi var biri grup biri escinsel
- +1 yıl
al işte evlenmeden yapman belli başına hata o seninle evlenmeyecek garanti veririm buna
Soran+1 yılTerketTim zaten
- +1 yıl
Olsun ama bu soru senin sorabileceğin soru değil ama olsun ben yine cevabımı verdim :)))
Bizim imtihanımız o, Allah aldananlardan eylemesin inşallah. Ben de çok karı kızla alakadar oldum da şu an pek konuşmuyorum kimseyle.. 1-2 kızla arkadaşça.
00 Yorumlagüçsüz oldukları için,1,2,3 bayan olunca kendileri güçlü erişilmez hissediyorlar, arzular ve sapkınlık, hayallerindeki fantezileri gerçekleştirme isteği sonucu ortaya çıkan sorunlar.
02 Yorumla
Soran+1 yılHer fantezisine ayak uyuydurabildgm halde?
Gizli Üye(36-45)+1 yılPislik ve kişiliksiz çoğu da ondan, ama bunlara prim veren yine o* kadınlar
10 Yorumla
+1 yılSen bu kafayla gidersen, daha çok " Önemsiz " kadın kalırsın.
02 Yorumla
Soran+1 yılBu kafayla gitmiim bir kestiriyim ısid militani bulup diğğ miiğ sevilmiyinidim
- +1 yıl
Valla tipe bakarak yorumlaman bile önemsiz ve acizliğini gösteriyor.
hepsi için söylenemez bu. tamam güzel bir kıza bakarız ama sadece bakarız yani.
02 Yorumla
Soran+1 yılNie bakiosun?
Gizli Üye(30-35)+1 yılo tavlamak için uğraşanların alayı gevşek, sana bu kadar rahat davranan yarın başkasınada rahatca seni seviyom der zaten,
ben bir kıza çıkma teklifi edecektim rahat biri olmama rağmen konuşamamıştım,
şimdi düşünüyorum seni seviyorum desem durum değişirmiydi diye ama zaten söyliyemezdim.00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 468 cevap paylaştı. erkek milleti değil mi canım keşke ölseler :):):):)
18 Yorumla- +1 yıl
Doyumsuzluk cinsiyet meselesi değil insan ırkının olayı. Kadınıda aynı erkeğide. Doyumsuzluk değil bu olay, iradesizliktir. Başka açıklaması yok.
- +1 yıl
Cevapta gelinen sin nokta... tebrikler
- +1 yıl
Son
- +1 yıl
o zaman beni tanımamış sınız ki konuşuyorsunuz yukarıda ki yorumu okuyun ozaman sonra konuşun bende o kadar kızla çıktım ama hepside aldattı suç bende mi asla ne bir kıza baktım onlarlayken ne de kötü birsey dedim aksine hep iyi oldum ve lanet olsun dedim umarım anlamışsınızdır@nefesiz
Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı. Bağlanmayacaksın körü körüne
https://www.youtube.com/watch?v=SpFNVTKPJv401 Yorumlagüzel seyler sarf etmişsin kendi tarafindan ama adil oLmak gerekirse karşi tarfida dinlemek lazim gende hicmi insan aldatilmaya lailk deyildir benim kanaatim
00 Yorumlassapkınlık nefse hakim olamama birazda karatersizlik malesef
10 YorumlaYanlış anlaşılmayayım da belki de yeterli olduğunu sadece sen düşünüyorsundur ;)
00 Yorumlacunku gercekten seven bir insanlan yetenirken bir baskasini gozunu dikmez kim yaparsa sevgisi gercek deilki gozlerini baska insanlara dikiolar
00 Yorumla- Devamını Gör (136)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar