
Aklima bir şey takıldı bende merak ediyorum.
Ben ne zaman karsi cinsten biriyle tanışsam ya da tanıdığım bir kişi bile olsa benimle ciddi oldugunu söylüyorsa onu bir süre dinliyorum anlamaya tanımaya calisiyorum fakat bana deger veren insanin beni aramasini beklerim ya da sesimi duymasını bunu hem deger verdigini soyleyip hem bos muhabbetler yapiyorsa kendimi geri çekiyorum karsimdaki merak etmeyince bende konuşmuyorum ancak bir kac ay sonra bakıyorum ki 1 senelik ilişkisi olan mi dersin 2 senelik ilişkisi olan mi? Anlamadigim kiz arkadaşınız varsa neden böyle yapiyorlar ciddiyet kelimesini ben istemedigim halde öne atmanın mantığı nedir.. Üstelik bazen saatlerce muhabbet ediliyor bulusuluyor aramda sandiginiz gibi birsey gecmiyor ama sevgilisinin oldugunu zerre anlamiyorum.. sonra bir bakıyorum 1 ay sonra düğün.. bu tarz erkekler neyi amacliyor bilmiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer