Sevgilimle tartıştık beni belirsizlikte bıraktı ne yapmalıyım?

olayın gecesi yine ufak bi tartışma yaşamıştık ve umursamamıştı sabah dışarı çıktığımda haber vermek için aradım benimle değil arkadaşlarıyla konuşuyordu ben ona kızdım doğal olarak o da yüzüme kapattı bi süre yazmadım sonra yazdım arama konusmuycam dedi neyse sonra özür diledim ondan ve bana dediği şeyler kes sen kimsinde beni arkadaşlarıma rezil edersin telefon hoparlördeydi dedi ben de sakinleştirmeye çalıştım sonrasında düzelmedi görüldü attım geceye kadar yazmadi bej yazdık tekrardan konuşmak için kısa kısa yanıtlar veriyordu bi süre sonra bakmadı mesajlarıma ve öne çıkarlarımızı silmiş ve storysine "bi kızı kendinden çok sevmek öldürür diye" madem öyle neden böyle yapiyosun yani anlamıyorum ben de neyse tamam dedim en son görüldü atmis sonra o storyi attı zaten ben de yazmıyorum o da yazmıyor onun yaptığı gibi ben de öne çıkanları sildim ne kadar istemeden de olsa

Sevgilimle tartıştık beni belirsizlikte bıraktı ne yapmalıyım?
Cevapla