Mutlu ve güvende hissedeceğim bir ilişkim olacağına dair inancımı kaybettim?

Tam olarak soru başlığındaki gibi hissediyorum. İki yıldır tanıştığım yüz yüze birkaç kez buluştuğumuz ve onu her gördüğümde kollarımın uyuştuğu biri vardı. Aradan geçen sürede çok fazla zıtlık iletişim sorunu vs yaşadık ve bir ilişkiye gitmedi sonuç olarak. Kendimi çok kırılmış, erkeklere güvenini kaybetmiş hissediyorum ve bunu nasıl toparlayıp gerçekten güvende ve sevildiğimi hissettiğim bir ilişkim olur bilmiyorum. Artık o kadar bıkmış durumdayım ki Allah'ım gerçekten benim için hayırlısını çıkar karşıma biraz daha kırılacak halim kalmadı diye dua ediyorum. Bana ne söylersiniz?
Mutlu ve güvende hissedeceğim bir ilişkim olacağına dair inancımı kaybettim?
Cevapla