Fotoğrafta beni beğenmedi, soğuk konuşmaya başladı. Son konuşma için mesaj atmalı mıyım?

Reelde talibim de isteyeni de çoktur. Lakin fotoda beğenmedi sanırım :/ soğuk soğuk mesaj attı. Son konuşma için mesaj atılmalı mı? 😔

Hak geçiyor, herkes son bir vedalaşmayı ister. Bu kadar maddeci olmamak gerekir diye düşünüyorum.

Fotoğrafta beni beğenmedi, soğuk konuşmaya başladı. Son konuşma için mesaj atmalı mıyım?
Cevapla