Reelde talibim de isteyeni de çoktur. Lakin fotoda beğenmedi sanırım :/ soğuk soğuk mesaj attı. Son konuşma için mesaj atılmalı mı? 😔
Hak geçiyor, herkes son bir vedalaşmayı ister. Bu kadar maddeci olmamak gerekir diye düşünüyorum.
Reelde talibim de isteyeni de çoktur. Lakin fotoda beğenmedi sanırım :/ soğuk soğuk mesaj attı. Son konuşma için mesaj atılmalı mı? 😔
Hak geçiyor, herkes son bir vedalaşmayı ister. Bu kadar maddeci olmamak gerekir diye düşünüyorum.
Hiçbir şey yapma. Konuşma yaparsan bununla ilgili “benim fikirlerim onun için çok önemli” diye düşünür. Bir tarafları kalkar ama hiçbir şey olmamış gibi davranırsan onun davranışının senin üzerinde hiçbir etkisi olmadığını görür bu da senin özgüvenli olduğunu onun fikrini önemsemediğini gösterir. Bakarsın tekrar yazar sonra
Cevap
9Cevap
Soğukluğu hissettiğin an orada bir durman iyi olabilirdi ama en azindan bundan sonrası için ne yaz ne adım at hatta oldu da kendi yazdı sen cevap verme bile birak onu kendi düşüncesizliğiyle
2. mesajı atmayan olursa bile anında bırakırım.
Yani bırakıyım diosun
Yüzsüzlük yapmazsan bırakmalısın
Sindiremiyorum. Yani bir insanı tam bilmeden görmeden neden bu tavırlar. Vallahi üzüldüm
Son veda için atılan mesaj pişmanlıktır. Koyverin gitsin
Açıklama iste ondan sonra buna göre yön belirle. Net olmak iyidir.
Net olun dedim
Ama tık yok.
Ben de yaptım dün aynısını bir konudan ötürü. Bekledim sonra net ol dedim. Olmadı. Teşekkür edip bitirdim.
Tam aynı kaderi yaşamışız bu hususta. Bu net olmayanlar ömrümüzü pincikliyor
Çok hassas bir insanim yapı itibariyle senin şu an yaptığın gibi bir kaç arkadaşıma sordum fikir aldım. Dedim hata be bendedir veli yanlış düşünüyorum. Tekrar sordum öyle bitti. Ayrıca kadınlar daha karmaşık olan taraf. Net olmuyorsa daha aşikardır birseyler.
Ben de hassasım. Ben de beyler konusunda böyle düşünüyorum :/
Şu bir gerçek kimse çok değer verilmeyi hak etmiyor.
Haklı olabilirsin. Herkesin kendi tecrübesi en nihayetinde. Allah gönlünüze göre versin. Değer vermemek elde mi? Kalbine ket vurmak kolay mı?
Kolay değil ama mecbur. CÜMLEMİZE
Veda etmemiş olabilir, sana göre veda belkide
Bence atılmamalı, ben olsam atmam. Son karar yine senin, pişman olma olasılığın yüksek
bence alakası yok realde beğenip fotoda beğenmediyse her türlü seninle konuşmak ister yazar yani düşürme kendini
Sen yinede kafanda düşünceler kalmasın diye konuş durumu anlat
Sen bilirsin de bence salla
gerek yok koy g. tüne gitsin
son mesaj zaten atılmış
keşke buluşsaydınız
Buna imkan vermedi. :(
Sosyal medya
Maalesef uzak mesafe
Belkide..
Kısmet
Gurursuz olmaya gerek yok
Atmaya gerek yok.
engelle geç
salla gitsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?