Bu erkek benimle konuşmak mı istemiyor yoksa utanıyor mu, bu mesajimdan sonra kankama yaklasti arkadaşca amac ne?

Bu erkek benimle konuşmak mı istemiyor yoksa utanıyor mu, bu mesajimdan sonra kankama yaklasti arkadaşca amac ne?
Bu erkek benimle konuşmak mı istemiyor yoksa utanıyor mu, bu mesajimdan sonra kankama yaklasti arkadaşca amac ne?
Cevapla