Neden o şekilde hitap eder normal adımı söylemek varken?
3 ay
onunla yakın bir ilişkisin varsa yavrum demesi sevgi veya samimiyet göstergesi olabilir. normal adınla hitap etmemesinin nedeni de belki seni daha çok tanıdığından veya sana karşı bir rahatlık hissetmesinden olabilir. ama her durumda değil tabii, bazı durumlarda böyle hitaplar tuhaf karşılanabilir.
Mesajda “yavrum” demesi büyük ihtimalle sana yakınlık kurmaya çalıştığını gösteriyor 💌 Bu tarz hitaplar genelde samimiyet, sahiplenme ya da flört enerjisi taşır. Ama adını kullanmaması bazen bilinçli bir mesafe ya da alışkanlık da olabilir. Sen bu hitaptan hoşlanıyor musun, yoksa biraz yapay mı geliyor? Hislerin burada en önemli sinyal bence ✨💕
Cevap
16Cevap
Sürekli kullanırım cinsel olarak seni istediği için yavrum
Zannetmiyorum ya
Öyle yavrum İnan
Zannetmiyorum öyle şeyler düşündüğünü çünkü neden yavrum dedin diyince fark etmedim diyor
Aynen
Farkında değilim dedi
Yavrum kelımesını kadınlar soyleyınce cekıcı.. erkege yakısmıyor
Sefkat gostergesı yapıyor ona yuz verme kedımıyım lan bana yavru dıyorsun dıyebılmelısın
erkekler isim çok kullanmıyorda gayesini blemem
Sevgilin değilse sapıktır. Uzaklaşmanı öneririm
muhtemelen seni arzuluyor
Bu soruyu geç saatte sorduğum için böyle oldu herhalde ama öyle düşünmüyordur ya
saatle alakası yok rahat olabilirsin. saatten dolayı öyle düşünmedim ama yavrum kelımesi tutkulu bir flörtleşme kelimesi genellikle
Ama sordum farkında değilim dedi bana
:) tepki göstermenden çekinmiş olmalı. ama bu onun genel hitabıysa baska kızlara da sureklı dediğini düşünürsek iş sıkıntıya girer ;) akıllı ol saf aşık olma.
Seni bence küçük ezik görüyor
Sana bunu düşündüren ne
Canı öyle söylemek istiyordur
Seni etkileyip zikmek istiyor
Zannetmiyorum öyle şeyler düşündüğünü çünkü neden yavrum dedin diyince fark etmedim diyor
Farkında değilim dedi
Ya bu kadar saf olmayin be
Olabilir ya zaten ders çalışıyor KPSS tüm gün
Sende istiyorsun herhalde
Yani diyorum ki farkında olmamış olabilir
Sanmıyorum o kadar kafası gitmiş olamaz kendini kandirma
Belki yakın gördüğü samimi bulduğu için demiş olabilir ya
Tamam yarın bir gün yediğinde gelip burada ağlama
Aynı şehirde değiliz
Ha olsan verecen yani pesss
Yani öyle bir ortam olmaz
Yani erkek durduk yere yavrum demez yani
Diyelim ki oldu verecen mi
Aramızda 3 yaş var kendisiyle ben 23 o 26
Hayır ya
Sen soruma cevap versene
Sen de benim dediğime cevap ver
Ben 23 yaşındayım onu boş ver bana yaz
Ne alaka şimdi sana niye yazayım
Konuşmak için 🙂
İstemiyorum boş ver
Hadi lütfen kırma beni
En itici de yavrum kelimesi
Snaa seyapmak istio
Her zaman söylemiyor
Soyledignde bcrmk istio
Zannetmiyorum öyle şeyler düşündüğünü çünkü neden yavrum dedin diyince fark etmedim diyor
öyle seviyosa
Beğendiği için diyebilir
Öyle söylemek hoşuna gidiyordur 😄
Gevşek herif.
Samimiyet olsun diye
yavu diyor
Begendigi için
Bence cinsel
Zannetmiyorum öyle şeyler düşündüğünü çünkü neden yavrum dedin diyince fark etmedim diyor
Herkese diyordur
Dikişe hazırlık
Sekmek
hoşuna gitmiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?