Çok muhafazakarlar annesi çarşaflı ve kendiside camiden çıkmıyor kız kardeşi falan tesettürlü akrabaları full dindar bizde tam tersiyiz Atatürkçü demokrat bir ailem var ayrıca yurtdışında yaşadık fransızca konuşuyoruz falan beni aşırı kısıtlıyor annesi daha beni görmeden sevgilimi doldurmuş çok geziyor mu bu kız demiş sevgilim hayır evde genellikle diyince nerden biliyorsun belkide geziyor ama sana evdeyim diyor demiş namaz kılıyor mu demiş sevgilimde zamanla nasip olursa kılar demiş. Oje sürmeme ruj sürmeme topuklu ayakkabıma erkek arkadaşlarıma varana kadar her şeyime müdahale ediyor. Aşırı derecede takıntılı kıskanç ve dindar. Anneme söylediğimde annem kesinlikle olmaz bir an önce konuşmayı kes mutlu olamazsın dedi hayatını mahvedersin dedi. Arkadaşlarımda aynisini soyleyince hak verdim. Ve ayrildim. Tuttuğumuz parti zihniyetlerimiz yasam tarzimiz her şeyimiz farkli.
Güncellemeler
+1 yıl
Dışarı çıktığım an fotoğraf istiyordu ne giydin at fotografini atinca onuda at bunuda at şunuda at cidden çok yobazdi
Sevgilim çok muhafazakar diye ailem istemedi bende ayrıldım ne yapmaliyim?
Aynı dünyada aynı şehirde aynı mahallede hatta aynı sokakta birbiri ile zıt olup çok iyi komşuluk ilişkileri kuran insanlar yok mu? Sen bu çocuğu gerçekten seviyorsan ve o da seni seviyorsa karşılıklı olarak bazı şeyleri kabul etmek ve yola devam etmek gerekirdi. Yapmış olduğun şeyin çok saygısızca olduğunu düşünüyorum kusura bakmayın ama bu çok onur kirici bir davranış
Pardon da sürekli sürekli beni kisitlayan hayati zehir eden bir insanin onuru mu dusunecektim? Herkes kendini dusunur kusura bakmayin benim mutlulugum benim icin en onemli sey evlilik gibi ciddi bir konuda uyum gerekiyor
Bende size diyorum bu zaten hanımefendi bu konuda o çocuğun tavri kesinlikle yanlış saygısızca. Ama sizin de o çocukla bunları bile bile belli süre devam etmeniz bu işi bu kadar uzatmaniz bence hata. Umarım mutlu olursunuz lütfen beni yanlış anlamayın tarafsız göz olarak bakmaya çalışıyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Mesele zaten ortak noktada bulusabilmekti. Siz daha önce de bu durumu bilerek devam ettiniz son anda yan cismissiniz bence yaptığınız çok saygısızca
Ortak nokta nasil bulusacagim? Annesini gormuyor musunuz daha benimle iki muhabbet etmeden beni tanımadan gormeden
Oğlunu dolduruyor
Hayat tarzlari aileler dusunceler her sey farkli nasil ortak nokta olabilir?
Zaten ben başından beri buna bu konulari soyluyordum kendisi takmiyordu bitirmek en iyisi
Aynı dünyada aynı şehirde aynı mahallede hatta aynı sokakta birbiri ile zıt olup çok iyi komşuluk ilişkileri kuran insanlar yok mu? Sen bu çocuğu gerçekten seviyorsan ve o da seni seviyorsa karşılıklı olarak bazı şeyleri kabul etmek ve yola devam etmek gerekirdi. Yapmış olduğun şeyin çok saygısızca olduğunu düşünüyorum kusura bakmayın ama bu çok onur kirici bir davranış
Pardon da sürekli sürekli beni kisitlayan hayati zehir eden bir insanin onuru mu dusunecektim? Herkes kendini dusunur kusura bakmayin benim mutlulugum benim icin en onemli sey evlilik gibi ciddi bir konuda uyum gerekiyor
Ben onunla evlenince bana max 3 ay sonra kapan kapan tesetture gir namaz kil diyecek zorunda degilim
Bende size diyorum bu zaten hanımefendi bu konuda o çocuğun tavri kesinlikle yanlış saygısızca. Ama sizin de o çocukla bunları bile bile belli süre devam etmeniz bu işi bu kadar uzatmaniz bence hata. Umarım mutlu olursunuz lütfen beni yanlış anlamayın tarafsız göz olarak bakmaya çalışıyorum
Demek istediğim bu çocuk bir anda böyle olmadı bu çocuk hep böyleydi. Siz bunu bile bile kısa ya da uzun bir yol yurudunuz bu çocukla
Evet ama ben surekli biz mutlu olamayiz bence cok farkliyiz o bu şu dedim kendisi geçiştiriyordu
Tabi onluk bir sey yok olan bana olacakti cunku
Anladım yani iki tarafta kendince haklı sizi de anlıyorum umarım hayırlısı ne ise o olur
Mantıklı olanı yapmışsın
Hayatim zehir olacakti
Kadin daha beni gormeden iki nuhabbet etmeden resmen gunahima giriyor
Evde olmama ragmen belkide evde değil diye oglunu dolduruyor
boş ver dindarlar çekilmiyo be
Kurtulduğun için şanslısın
Siz birbirinizi nasıl buldunuz ya
Gerçekten😂
Ayrıl o zaman öyle biri seni hak etmez zaten
Ayrildim
Hayırlı olsun
olmaz bu iş
Bencede
Ayril
Ayrildim dayanamadim artik anneme de hak verdim
Daha çok üzülür dun böyle olması daha iyi her gün üzülmek 'ten iyidir