Ailem çok muhafazakar. Ne yapacağım şimdi ben?

Merhaba arkadaşlar, önceki sorum da anlattım ama yanlış anlatmışım. Baştan denemeye karar verdim. Konu şu :
Ailem muhafazakar ama ben öyle değilim. Fikirlerim isteklerim farklı onlardan ki bu gayet normal bir şey fakat 18 yıldır onların çocuğuyum ve hayatımı değiştirmek istediğimi, onlardan farklı yaşayacağımı, açılacağımı falan söylesem verecekleri tepkinin büyüklüğünü anlatamam. Beni en çok da bu korkutuyor. Üni kazanmak, tek başına yaşamaya çalışmak ya da gelecek planları değil onlardan korkuyorum. Dışarıda televizyonda açık biri bile görse kınayan, ah vahlayan kişiler, düşünün artık gerisini.
Hayatımı değiştirmek istiyorum ama öyle çok büyük değişiklikler değil. Mesela giyim kuşam, kültür birikimi, arkadaş ortamı vs falan. İnanın bana onlara aykırı olmayacak şeyler fakat kabul etmezler ve izin vermezler.
Üni tercihleri açıklanmak üzere. Kazanırsam onlara nasıl anlatmalıyım? Kazanırsam üni hazırlığı olarak resmi evraklardaki fotoğraflarımı da değiştirmem gerelecek mesela, bunu nasıl onları ikna ederek yapacağım? Sitede beni görenlere, tanıdık kişilere nasıl davranacağım? Bunlar kafamı karıştırıyor.
Kazanmasam - ki bu sorun yüzünden mezuna bırakmayı düşünen biriyim- ne yapacağım? 1 yılda onları nasıl ikna ederim?
Ne olursa olsun desteklerini istiyorum ben ama bunu yaparsam destek vermeyeceklerini biliyorum. Ne yapmalı?
İstediğimin yolu eğitimden geçiyor ve evet kazanırsam olur ama üniversite kazanınca onları kaybedeceğim onu ne yapacağım? Bu zaten kafamı karıştıran.

NOT : bu arada 1 ablam ve 2 abim var. Abilerim ılımlı bu konuda yardım edebilirler.
Ailem çok muhafazakar. Ne yapacağım şimdi ben?
Cevapla